Hamdan merasa resah di dalam kereta. Hampir setengah jam dia menunggu panggilan seseorang. Kawasan apartment bergated yang dia masuki sudah semakin sunyi. Sesekali Pak Guard yang menjaga meronda bertanyakan padanya menunggu siapa. Masa semakin suntuk namun HPnya masih tidak berbunyi.
"Kringgg...kriingg..."
Akhirnya yang dinantikan telah muncul. Dengan pantas dia menjawab panggilan yang baru sahaja masuk. Suara yang ditunggu kedengaran sangat menggiurkan.
"Abang...masuklahh...line dah clear..."
Suara Zarina yang manja kedengaran di dalam HP. Hamdan mematikan enjinnya sebelum menuju ke lift untuk naik ke rumah Zarina. Hatinya tekad, sejak terkantoi dengan Kak Ida di bilik makan guru, dia tak sempat untuk menyambung kembali,hari ini dia telah memberitahu Cikgu Hanisa yang dia akan pulang lambat kerana bertemu kawan di Kulai.
"Tingg...tonggg.."
Rumah di tingkat 9 itu ditekan locengnya. Hamdan memandang kiri dan kanan khuatir dilihat orang. Ini kali pertama dia datang ke rumah Zarina. Sebelum ini mereka hanya bersama, sama ada di dalam kantin ataupun Hamdan akan menyewa hotel budget bagi membolehkan nafsu mereka berdua dipuaskan.
"Abangggg...meh masukk cepatt..."
Zarina muncul tatkala pintu dibuka. Perwatakan manjanya semakin menjadi jadi apabila hanya mereka berdua sahaja yang ada.Lebih2 lagi dia hanya memakai singlet bertali halus dan seluar palazo hitam. Hamdan yang sudah tidak sabar lagi terus memasuki rumah Zarina sebelum ada mata2 yang nampak.
"Akhirnyaa..abang datang jugak ke rumah Ina.."
"Fuhh...lama btul abg tunggu col dari Ina tadi..pak Guard dah bertanya.."
"Hehe...sorryyy...Ina tengah siapkan diri..nak menyambut abg..."
Sejurus pintu ditutup terus saja badan Ina dirangkul Hamdan dari belakang. Zarina cuma menolak manja namun Hamdan terus mencium tubuhnya yang tidak ditutup. Nafsu yang sudah diperam lama malam ini akan dipuaskan semahunya.
Zarina membalas pelukan Hamdan dengan ciuman yang ghairah. Ciuman yang penuh bernafsu yang sudah ditahan hampir 3 minggu. Setelah ditangkap oleh Kak Ida, mereka jarang bertemu. Hamdan terpaksa untuk mengelakkan diri takut Kak Ida membocorkan rahsia mereka berdua.
"Ouuhh..abggh...Inaa rinduu..cupp..cuppp"
Zarina begitu rakus mencium Hamdan yang sudah agak berusia lewat 40an, tidaklah terlalu tua namun senjatanya masih mampu beraksi kecuali pada Cikgu Hanisa, langsung zakarnya tidak keras jika bersama dengan Cikgu Hanisa. Seluruh tengkuk Hamdan dikucup oleh Zarina. Seperti singa betina kelaparan yang menggigit leher mangsanya dengan gigi yang kuat.
Hamdan menjerit sakit namun tidak dihiraukan Zarina. Kesakitannya dibalas dengan cengkaman kuat pada tetek Zarina yang jelas kelihatan dibalik singlet nipis yang dipakainya malam itu. Kali ini Zarina pula meraung. Mereka membalas setiap keganasan yang dilakukan sambil berjalan menuju ke bilik kelamin utama.
Setibanya dibilik ,Zarina melepaskan ciuman Hamdan. Lampu dibuka serentak dia menanggalkan seluar palazo hitam dan singlet putihnya. Zarina tidak memakai pakaian dalam. Dia sudah berbogel dan bersedia untuk disetubuhi.
Hamdan yang melihat penuh berahi pembantunya itu terus menarik menggigit dengan gigitan cinta di tengkuk Zarina yang mulus. Tangan kanannya meramas tetek Zarina sambil mencari putingnya sementara tangan kiri teruk menggesel diantara dua bibir cipap Zarina.Lubang cipapnya yang sudah berair dengan mudah dijoloki dengan jari Hamdan.
"Ahhhhh......"
Zarina mendengus,seluruh tubuhnya sudah dikuasai oleh Hamdan.,kesedapan berahi Hamdan membuatkan dia tidak mampu bergerak. Hanya tangannya lemah membuka kancing seluar Hamdan dan melurutkannya ke bawah. Batang Hamdan yng sudah mengeras dicengkam seperti menangkap kucing. Hamdan yang kesakitan terus menyapu wajahnya ke payudara Zarina yang gebu dan lembut. Zarina beberapa kali menjilat dan mengucup dahi dan kepala Hamdan.
YOU ARE READING
Embun
RomanceSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita