Episode 20 : Nikmat - Finale

17.5K 169 8
                                    

Hujan yang membasahi sekolah tidak berhenti. Kali pertama aku mampu bertahan di kelas walaupun tanpa kehadiran Cikgu Azura dan Cikgu Zanariah. Rasanya awan gelap akan membawak hujan sampai ke malam. Aku yang baru sahaja hendak keluar dari kelas disapa oleh kekasih sehari aku, Ziya. Senyuman manis tidak lekang dari bibirnya menunjukkan kebahagiaan selepas kami sama sama meluahkan cinta di rumahnya semalam

Ziya mengajak aku pulang bersama Pak Hamdan kerana lebatnya hujan di luar. Sampai sahaja di simpang pekan,aku meminta tolong Pak Hamdan untuk menurunkan aku disitu. Budin dan Siva sudah menunggu aku di CC.

"Glupp..gluppp..gluppp..ermmm..."

"Ahhh..syggg...syg buat bekal untuk abg ke.."

"Hmmm...bila pulak abg nak balik...syg mesti rindu ni..glupp..gluppp"

"Abg kerja sygg...sementara tu sayang pakai la batang palsu tu..ahhh"

"Hmmm...yelah abgg..gullppp..gullpp"

Cikgu Azura mengolom untuk kali terakhir bersama suaminya yang akan pulang ke tempat kerja. Cuti kali ini paling bermakna bagi mereka berdua. Farid sudah menempah hotel yang cantik di Johor Bahru semata mata untuk mereka berjimak. Selama dua hari berturut turut mereka tidak keluar dari bilik hanya menghabiskan masa yang tidak berbaki. Koloman kali ini sebagai penutup hari2 indah mereka berdua.

"Sayang nak abg dayung kee..."

"Ermm..tak apalah abg..nanti abg penat..nak drive lagi..naik flight lagii.."

"Terima kasih sayang sebab faham abg..."

Farid mengucup ubun2 isterinya sambil mengawal pergerakan kepala Cikgu Azura. Di perbatasan nanti tidak mungkin dia akan mendapat kenikmatan sebegini. Ramai juga dari rakan sejawatnya yang pergi ke Siam untuk membuang air yang bertakung,namun Farid tidak mampu untuk menduakan isterinya. Baginya, batang zakar itu hanyalah milik Cikgu Azura. Isterinya yang lemah lembut dan cantik. Tiada wanita dapat menandingi kecantikan isterinya.

"Gluppp...gluuppp..kcalkk.kkcaklk.."

Cikgu Azura memandang dari bawah wajah sang suami yang sedang menikmati lidahnya. Sambil mengolom dia melancapkan batang Farid supaya segera terpancut. Dia sudah penat.. Jujur di hatinya, dua hari ini nafsunya tidak begitu berselera walaupun senyuman sentiasa terukir dihadapan Farid.

Dia banyak berlakon sedang menikmati persetubuhan halal bersama Farid semata mata tidak ingin mengecewakan suaminya yang sedang bercuti. Desahan dan raungannya hanya sekadar menutup hati yang sedang memikirkan kemaluan orang lain. Rasa bersalahnya kali ini ditutup dengan kepuasan palsu demi suami yang tercinta.

Setelah dipuaskan isterinya,Farid mengambil angin di pelenggaq. Pelenggaq kayu basah kerana hujan lebat yang baru berhenti.Dalam asyik membakar rokok, Farid melihat Zamri turun dari rumah mereka. Oleh kerana hidup berjiran, Farid mengajak Zamri duduk bersamanya menghirup angin petang berdua.

"Lama ke cuti Rid..dah lama abg tak jumpa ko.."

"Dah nak balik ni bang...nak bersiap ni.."

"Uishh awall..baru nak ajak ko mancing kat parit sebelah.."

"Hahaha...lepak amik angin je la bang..saya amik flight awal...nak kejar check in..."

"Hebat betul la ko ni Farid...macam mana keadaan sempadan negara..ok ke.."

Mereka berdua rancak berbual ditemani hembusan angin dan kicauan burung yang berbunyi setelah hujan reda.Zamri bole dikatakan ramah apabila bergaul dengan orang yang mampu memahami kepalanya Dalam tak sedar, Cikgu Azura keluar dari rumah bertengkup kepala dengan kain tualanya. Dia menuju ke arah pelenggaq dimana Zamri dan Farid berada.

EmbunWhere stories live. Discover now