Episode 36 : Skandal Guru

19.2K 228 24
                                    

"Cikguu...."

"Ya samm"

"Nak lagi cikguuu..."

"Fuh hebat betul tenaga anak muda ni..hehe..."

"Satu malam ni cikgu..cuma cikgu jangan penat je...hahaha"

Aku menolak dengan lemah lembut tubuh Cikgu Azura kesisi. Dengan senjata yg tak pernh kendur, aku berubah ke posisi belakang Cikgu Azura. Dia yag kepenatan hanya mengangkat bontotnya seakan tahu posisi apa seterusnya yang bakal kami berdua nikmati. Cikgu Azura meletakkan dirinya diposisi seperti anjing betina yang menanti anjing jantan datang mengawan.

Tidak tergopoh gopoh memandangkan Cikgu Azura juga kepenatan, aku cuba mengembalikan tenaga cikgu Azura dengan mengusap batang zakarku dicelah bontotnya. Aku buka dan ramas kemudian aku kepit batang aku diantara kedua bontotnya.

Batang aku yang tidak memakai perlindungan getah itu ditekan tekan menggunakan bontot cikgu Azura. Cikgu azura menepuk nepuk bontotnya sendiri sebelum dengan rela membuka bontotnya menampakkan cipap yang basah dan tembam dari belakang.

"Cikgu saya masuk yaaa..pluppp..."

"Ahhhhh...pappp..."

"Pappp....arghhh....."

"Samm...ahhhh...sedapppp syggg...emmm...ahhh"

Petang itu kami menghabiskan masa berasmara tidak berhenti. Daripada skill mendoggy, kami bertukar tukar posisi. Cikgu Azura semakin lama semakin mengawal situasi walaupun dia banyak kali dihenyak olehku. Selepas klimaks yang kedua, nampak gayanya dia masih tidak berasa puas. Terserlah sifat kebinatangan cikgu ku itu apabila cipapnya merasakan kenikmatan dirodok dengan batang zakar yang keras.

Dari tingkat atas, membawa ke tangga sebelum kami menyambung berasmara diruang tamu. Walaupun suhu aircond sudah direndahkan, bau rumah terasa kepam dengan bauan peluh dan air mani kami berdua.Kami akan berubah tempat apabila kedua2 kami sudah melepaskan air kepuasan masing2.

Tidaklah berubah tempat persetubuhan kami berdua melainkan pasti ada kesan air mani yang bertakung. Pasti menjadi suatu pekerjaan yang berat bagi pembersih rumah setelah kami keluar nanti membersihkan tanda cinta aku dan cikgu kesayanganku itu.

"Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi.."

"Ishhhh manalah semua orang..."

Ziya mendengus. Dia bosan keseorangan dirumah pada malam sabtu. Beberapa kali juga dia cuba menelefon aku namun operator yang menjawab. Mungkin sibuk dengan urusan keluarga fikir Ziya, tanpa dia sedari aku saat itu sedang meratah tubuh cikgu kami berdua. Aku langsung tidak terfikir pasal Ziya saat bersama Cikgu Azura. Hanya Ziya yang selalu merisaukan aku. Padanya,aku adalah cinta mati seorang gadis 16 tahun.

"Hi bole berkenalann..."

Tiba2 satu mesej masuk di aplikasi whatsapp Ziya. Nombor yang tidak dikenalinya itu tiba tiba menghantar mesej untuk berkenalan. Ziya melihat no dan profile photo yang tidak menampakkan susuk tubuh yang sebenar. Ziya malas melayan.

"Amboi sombongnyeee..janganlah macamtu dengan peminat awak..."

Mesej bertalu talu masuk ke telefonnya tanpa sepatah pun dibalas oleh Ziya. Walaupun bosan keseorangan,namun dia tetap masih setia bersama Sam. Dia tidak mahu hatinya berbolak balik apabila memulakan chat bersama no yang tidak dikenalimya. Baginya setiap lelaki yang mesej sebegitu pada akhirnya akan minta untuk berada dalam satu perhubungan yang serius.

"Sombongnyeee....."

Ziya berasa semak. Segera dia memblock no entah dari mana yang cuba memikatnya itu. Dia tidak sanggup menduakan kekasihnya Samsul. Walaupun cantik, Ziya tidak mudah jatuh hati. Cinta dan kasihnya hanya untuk Sam seorang.

EmbunWhere stories live. Discover now