Episode 24 : Sulit

11.2K 155 5
                                    

Siva, Budin dan aku seperti biasa duduk dihujung kelas pada awal pagi. Hari ini aku bersemangat sedikit kerana kelas yang di awal jadual adalah kelas Cikgu Zanariah. Walaupun sedang fokus mengajar ,kami bertiga yang duduk di meja belakang kelas hanya bermain game di HP namun tidak dihiraukan oleh Cikgu Zanariah. Asalkan datang dan duduk di kelas sudah cukup bagi Cikgu Zanariah daripada pelajarnya hilang entah kemana.

"Okay kamu buat latihan yng cikgu bagi..cikgu nak ke tandas sekejap.."

Cikgu Zanariah meninggalkan kami di dalam kelas. Aku yang melihatnya berjalan keluar segera mengikutinya kerana ingin meminta maaf di atas kejadian tempoh hari di perpustakaan sekolah.

"Geng aku nak g tandas jap.."

"Wehh.. tengah fight ni..jangan doh..hancur rank nanti.."

"Tak tahan bengong...nah..ko main lah.."

Aku memberikan HP kepada Siva. Rank Mobile Legends tidak sepenting permohonan maafku terhadap Cikgu Zanariah. Mereka berdua menyambung semula permainan,yang aku utamakan adalah perasaan bersalah aku memancutkan air mani di dalam baju kurung Cikgu Zanariah sehingga dia terpaksa pulang awal tempoh hari

"Cikguuu..."

Aku mengejar Cikgu Zanariah dari belakang, pergerakannya pantas menuruni anak tangga.

"Haa Samm...nak kemana..."

"Teman cikgu..hehe..."

"Ngade2...cikgu nak cepat ni..."

Sudah seperti tidak dapat menahan lagi,Cikgu Zanariah masuk ke dalam tandas pelajar wanita di bawah blok kelas kami. Kebetulan di tandas lelaki ditutup pintu masuknya dan diletakkan pelekat tanda rosak. Melihat tiada orang awal pagi itu,aku mengambil pelekat tanda rosak di pintu sebelah dan menutup pintu tandas wanita dengan tanda yang sama. Aku mengunci dari dalam.

"Cikguu nak tengok cikgu kencingg..."

"Samm awk buat apa ni..nanti orang masuk.."

"Hehe..taklah cikgu..saya dah kunci..."

Kedengaran bunyi air kencing yang memancut ke dalam mangkuk tandas Cikgu Zanariah sudah menahan lama air kencingnya itu mungkin semenjak dia mula mengajar tadi. Pintu di dalam tandas pelajar yang kebanyakannya rosak tidak berkunci aku tolak sehingga Cikgu Zanariah yang sedang mencangkung terkejut melihat aku.

"Sammmm....creettt...creetttt."

Jeritnya terkejut namun tidak kuat. Khuatir didengar orang di luar.

"Cantiknyaaa cipap cikguu....arhh..slakkk..slakkk.."

"Aippp...shhhhh..."

Cikgu Zanariah tersenyum nakal melihat muridnya yang sudah hilang rasa malu terhadapnya. Air kencing yang deras keluar dari cipapnya. Aku terus mengeluarkan batang fan melancap berdiri dihadapan pintu tandas Cikgu Zanariah yang sedang mencangkung di hadapanku. Lancapan aku semakin laju sederas air kencing cikgu Zanariah yang masih lagi keluar.

"Ishhh awak ni lahhh...."

"Heheh...cikgu cantik sangat..."

Aku meneruskan perbuatan itu sambil diperhatikan Cikgu Zanariah. Tiada aurat diantara aku dan Cikgu yang seorang ini,yang ada hanya berahi untuk memantatnya suatu hari nanti.

"Samm..jangan kuat sangat melancap..nanti tak berfungsi..."

Nasihat Cikgu Zanariah sambil dia menghulurkan hos air mencuci cipapnya yang sudah bersih dari air kencing.

"Ermmm....cikgu tolong lah..."

"Tak mauu...ngade2..pakai seluar awak tu smula..ishh la budak nii..."

Di dalam kelas, HP Sam yang dipegang Siva banyak kali berdering. Nama Ziya tertera. Bertalu talu pesanan whatsapp Ziya masuk menyatakan kerisauannya terhadap ayahnya yang tidak berkhabar. Siva mengambil kesempatan membaca semua mesej pasangan kekasih itu. Siva keluar dari kelas tidak mahu Budin tahu dia menyelongkar HP Sam. Mungkin saja Budin akan menyebelahi Sam.

EmbunWhere stories live. Discover now