Episode 38 : Empat Sekawan Part 2

7K 131 2
                                    

Zamri menenangkan Dinda. Dia mulai menangis mengenangkan nasib malangnya. Dia cuba lari dari kisah silamnya di Batam namun bernasib buruk bertemu dengan bekas pelanggannya. Kini bukan sahaja suaminya curang malah menukarkan dirinya demi menutup aib.

"Apa tunggu lagi..korang nak sangat kann.."

Kata Zamri tegas ditujukan kepada Tok Adi dan Kak Ida. Mereka berdua berpandangan. Zamri begitu berterus terang menyuruh mereka berdua berzina dihadapan isterinya Dinda dan Mazlan.

"Kejap Zam..deal kita untuk kita berdua saja..Mazlan macam mana.."

"Ye tok.. Mazlan takde kena mengena...lagipun dia tak bawak pasangan.."

"Hm...yela aku tengok je..tapi melancap bole kan?"

Zamri tertawa melihat Mazlan yang berlakon seperti seorang yang rugi sedangkan dia sudah menikmati dahulu Dinda tanpa pengetahuan Tok Adi. Mata dua orang wanita diruang tamu itu juga melihat Mazlan yang tersengih. Geram dan marah terhadap lelaki yang menjadi punca mereka berkumpul hari ini.

Tanpa pengetahuan Zamri dan Tok Adi, Mazlan sudah mengugut isteri isteri mereka supaya menuruti rancangannya walaupun mereka tidak mengetahui yang mereka berdua berada dalam radar Mazlan. Apa yang Mazlan mahukan adalah menikmati isteri kawan2nya tanpa perlu berselindung lagi namun kerana pada hari ini dia tidak membawa pasangan, dia hanya mampu bersabar dan merancang untuk pelan seterusnya.

Melihat Mazlan mengundurkan diri, Tok Adi yakin yang urusannya hanya berkait dengan Zamri. Dia juga tidak rela membiarkan isterinya diratah oleh Mazlan tanpa ada pengganti. Walaupun ada rasa bersalah dihatinya melihat sang isteri bermasam muka dalam pelukan Zamri, tidak dapat dinafikan zakarnya mengeras memikirkan akan melihat isterinya ditujahi Zamri.

"Maafkan abang, sayang .."

"Slrppppp"

Tok Adi terus merentap kepala Kak Ida dan mencium bibirnya. Kak Ida yang segan terhadap Dinda namun tidak dapat menolak akibat ugutan Mazlan. Kucupan ghairah dari ketua kampung mereka itu dibalas dengan huluran lidah. Bunyi ciuman mereka berdua memenuhi ruang tamu rumah.

Dinda memalingkan wajahnya,tidak rela melihat suaminya berkucupan ghairah dengan wanita lain. Zamri tersenyum melihat isterinya tidak memberi peluang kepada Tok Adi untuk membalas kucupannya. Mazlan pula berasa puas kerana akhirnya pelan yang dirancang selama ini sudah bermula di depan mata.

"Slrpp..slrpp..slrppp"

Keghairahan Tok Adi dan Kak Ida diteruskan apabila mereka berdua saling tolong menolong melurutkan pakaian masing2. Dua pasangan yang tiada ikatan halal sedang duduk separuh bogel dihadapan yang lain. Sambil mengucup bibir isteri Zamri, Tok Adi membuka kancing bra Kak Ida sehingga kedua belah payudaranya bergantungan tanpa ada penutup.

"Cuppp... Meh la tengok sekali Dinda...benda dah jadi nii.."

Zamri memberanikan diri mencium pipi Dinda. Dia dengan perlahan lahan menolehkan wajah isteri Tok Adi itu untuk melihat kelakuan suaminya yang hanya tinggal berseluar dalam sedang asyik menikmati payudara Kak Ida. Dihisapnya puting isteri Zamri dengan cukup rakus dan berselera.

"Slrppp..nyooott...nyott...slrppo"

Tok Adi yang melutut di antara kaki Kak Ida, meramas dan menghisap putingnya. Dia yang masih belum puas menikmati tubuh Kak Ida sebelum ini, tidak akan melepaskan peluang yang diberikan oleh Zamri. Kak Ida yang kesedapan tidak mempedulikan mata2 yang melihat.

"Ermmmm...."

Erangan Kak Ida membuatkan Zamri berahi melihat isterinya dinikmati sebegitu rupa. Tok Adi segera berdiri meletakkan posisi wajah Kak Ida berhadapan dengan zakarnya. Tanpa berfikir tentang perasaan Dinda yang sedang memerhatikan mereka, seluar dalam Tok Adi dilurutkan sehingga batangnya yang keras terjojol keluar.

EmbunWhere stories live. Discover now