Pagi itu seperti biasa aku bangun awal dan bersiap hendak ke sekolah. Walaupun penat semalaman bersama kakak iparku, tanggungjawab sebagai pelajar tidak akan aku lupakan. Hari berganti hari,aku berubah sedikit demi sedikit menjadi pelajar yang lebih baik berkat bantuan guru di sekolah terutamanya Cikgu Azura dan Cikgu Zanariah.Di ruang makan rumah, Kak Ida sudah menyiapkan sarapan dan jualan kuihnya. Aku melihat Zarina yang aku panggil Kak Ina turut berada di dapur membantu apa yang boleh untuk Kak Ida. Suasana menjadi sedikit kekok antara kami kerana peristiwa semalam.
"Sarapan dulu Sam...dah lewat ni..."
Aku duduk di meja makan bersama Kak Ina. Kak Ida pula sibuk menyiapkan jualannya. Aku segan memandang Kak Ina yang telah aku puaskan tanpa sengaja semalam. Kemutan cipapnya masih dapat aku rasakan walaupun setelah itu batang aku menghenjut laju cipap Kak Ida. Cengkaman cipapnya lebih kuat daripada Kak Ida.
"Sorry pasal semalam kak..."
Aku memecahkan suasana kekok antara kami berdua. Zarina masih menjamah sarapannya tanpa memandang kepada aku. Mungkin dia juga malu seperti aku.
"Tak apa..tak sengaja kan...."
Balasan dari Kak Ina membuatkan aku lega. Aku risau jika dia membuat laporan polis kerana keterlanjuran aku. Kegelapan malam ditambah pula dengan keghairahan sehingga aku tidak dapat membezakan tubuh Zarina dan Kak Ida yang sama2 kecik dan genit. Hanya kemutan cipapnya semalam membuatkan aku sangsi ketika mendayung wanita yang aku sangkakan kakak iparku sendiri.
"Dah lama ke Sam dengan kakak sendiri tu.."
Aku yang sedang menghirup teh panas tersembur dengan pertanyaan Zarina. Dia segera mengelap mulut aku dengan tisu yang ada diatas meja. Pertanyaanya tidak bertapis dan terus menuju ke point utama tanpa berselindung. Aku yang tersedak hanya mendiamkan diri tidak menjawab soalan provokasi daripada Zarina.
"Amboii sampai lap2 ni .."
Kak Ida menarik kerusi menegur Zarina yang sedang mengelap air yang tersembur tadi. Melihat kami seperti sudah mesra, Kak Ida mula mencelah perbualan kami berdua.
"Haha..tak adelah Kak..Kak Ina ni buat lawak.."
Zarina hanya tersenyum. Dia tahu aku masih lagi ingin menyembunyikan perhubungan aku dengan kakak iparku sendiri. Mata kami bertentangan dihadapan Kak Ida. Silap aku juga semalam terpacul menyebut nama Kak Ida sewaktu menghenjutnya dari belakang.
"Sam, Zarina ni akan tinggal lama sikit dengan kita...jadi akak pagi2 nak bawak dia ke kantin awal..ko ok kan pergi sekolah sendiri.."
"Okay je kak..slow2 sampai jugak tu .."
"Sorry ye Sam menyusahkan awak..."
"Aipppp...papp."
Kak Ida terus mengilas tangan Zarina yang cuba mengenggam tangan aku. Zarina ketawa. Perbuatan Kak Ida menunjukkan tanda kecemburuannya apabila adiknya disentuh wanita lain.
"Tak cukup lagi semalam dah kena dengan Sam ni.."
"Hehehe...korang berdua dah lama ke..."
Pertanyaan kali kedua Zarina dan kali ini dihadapan Kak Ida membuatkan kami berdua tersipu sipu. Kak Ida hanya menyuruh Zarina merahsiakan apa yang ada difikirannya. Dalam rancak kami berbual, Zamri keluar dari bilik dengan hanya bertuala. Dia juga terkejut melihat ada wanita lain dirumahnya. Setelah diperkenalkan oleh Kak Ida dan menjelaskan situasi dirinya, Zamri mengizinkan Zarina untuk menginap dirumah kami buat sementara waktu.
"Awal abang bangun harini ?.."
Tanya Kak Ida yng pelik melihat sikap suaminya. Kebiasannya pada tengahari baru Zamri meninggalkan katil mereka.
YOU ARE READING
Embun
RomanceSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita