Episode 43 : Cikgu Zanariah Part 2

6.8K 159 7
                                    

Cikgu Zanariah mencium kembali mulutku yang banyak sangat bertanya. Dengan lemah lembut dia menolak aku sehingga aku berbaring terlentang di atas meja. Batang zakar aku terpacak menunjuk kearah kipas yang sedang berpusing laju di atas. Cikgu Zanariah tersenyum nakal, perlahan lahan dia menarik kerusi dan berjalan dengan tubuh genitnya itu mengelilingi aku.

Seperti mayat yang akan diautopsi, aku hanya diam membatu melihat Cikgu Zanariah mengelilingi meja seakan mencari cacat cela tubuhku. Yang dia jumpa hanyalah tubuh remaja lelaki yang sedang berahi menanti untuk menerkam gurunya sendiri. Setelah tiga kali pusing akhirnya Cikgu Znaariah berhenti di atas ubun ubunku.

"Cup..cupp..cupp..diam ye..jangan bergerak..cupp"

Perlahan lahan wajahku dicium oleh Cikgu Zanariah. Bermula dari rambut,pipi dan akhirnya mulutku. Hidung kami bersentuhan sebelum bibir kami bertemu. Kucupan songsang ini memberi semangat baru terhadap Cikgu Zanariah. Dia tidak pernah melakukan aksi sebegini bersama Nasrul.

"Ahh..cikguuu...slrppp .ermmm"

Cikgu Zanariah terus menggulung lidahnya didalam mulutku. Jari jemarinya yang halus mula menggentel dan bermain dengan puting aku. Bau haruman nafasnya begitu mengasyikkan. Hembusan nafas yang keluar dari hidung cikgu Zanariah menandakan dia sudah berada pada saat titik tertinggi kegersangannya.

Dengan berhati hati,Cikgu Zanariah mula bergerak ke bawah. Dalam keadaan menyongsang, tubuhnya berharap pada kerusi untuk memanjat tubuhku di atas meja. Perlahan lahan lidahnya keluar dari mulutku, Cikgu Zanariah merangkak menuju ke bahagian kemaluanku.

"Slrpp..nyiott..nyoott...slrppp"

Seakan perhentian RnR, Cikgu Zanariah berhenti dan menghisap putingku. Lidahnya yang lembut membuatkan aku kegelian apabila putingku disedutnya. Aku juga tidak melepaskan peluang menyedut air susunya sepuasku apabila payudara Cikgu Zanariah seakan tergantung tak ubah seperti tetek lembu betina. Peluang ini aku gunakan untuk menghisap susunya sebagai bekal penambah tenaga untuk apa yang bakal aku jalani nanti.

"Ahh...sammm..sedapp..pandai awak nyonyot susu cikgguu..ahh"

"Slrrppp..nyottt..nyottt..slrppp"

"Ahhh..."

Lama juga kami menghisap puting masing2 sebelum cikgu aku yang ghairah itu meneruskan perjalannya. Kami membalas jilatan ke atas tubuh masing2. Kulitnya yang putih dan gebu berbau harum seperi disembur dengan minyak wangi. Perjalanan yang tidak jauh namun penuh berahi itu terhenti apabila aku merasakan cipap Cikgu Zanariah sudah berada betul2 diatas mulutku.

Telah sempurna posisi kami di kedudukan 69. Mulut kami menghdap kemalun pasangan masing masing. Aku dapat melihat dengan jelas bibir cipap Cikgu Zanariah yang sudah berlendir. Kelentitnya betul2 diatas mulutku. Kepala cendawan aku pula sudah mula merasakan kelembutan bibir Cikgu Zanariah yang sudah mulai mendekat.

Cikgu Zanariah termenung melihat kebesaran zakar pelajarnya itu. Lebih besar daripada apa yang dimiliki oleh suaminya.Semenjak bernikah,dia tidak pernah melihat kemaluan lelaki lain. Ini adalah kali pertama dan terjadi pun disebabkan oleh kesalahan suaminya sendiri. Cikgu Zanariah tidak menyesal kerana dia juga sudah berada diseparuh jalan bersamaku.

"Lamanya tak bau batang ni...pandai Sam jaga kebersihan..sedap bau.."

Getus hati Cikgu Zanariah sambil jari jemarinya sudah menangkap batang zakarku. Dia mengucup ngucup sebagai tanda perkenalan dan kerinduan yng sudah lama tidak diberikan oleh Nasrul. Kehangatan batang aku benar2 meningkatkan keberahian cikgu Zanariah. Dia juga dapat merasakan biji kelentitnya disentuh oleh hidungku.

"Slrrpp..slrpp..cupp..glupp..gluppp"

"Ahhh..cikguuuu..."

Batang aku sudah mula dirasmikan oleh Cikgu Zanariah. Dia mengenggam pangkal kemaluanku sebelum kepala cendawan silih berganti dikucup dan dikolom. Sedutannya sesekali kuat yang menyebabkan aku merasa ngilu dihujung kemaluanku.

EmbunWhere stories live. Discover now