Episode 39 : Takdir Buruk

9.1K 171 20
                                    

Disebalik tangga dapur, Cikgu Hanisa terus melihat dengan penuh minat. Aksi mereka tidak ubah seperti filem gangbang yang pernah dilihatnya bersama Nasrul. Dia juga tidak menyangka, batang Zamri sebesar itu menghenjut cipap pasangannya dari belakang. Bunyi desahan dan hentakan cukup kuat didengar sehingga ke dapur.Meremang bulu romanya tika itu.

Dari dapur dia melihat empat sekawan itu kini bertukar pasangan semula. Mereka terus menerus sebegitu, sekejap Kak Ida bersama suaminya Zamri, sekejap Zamri pula bersama wanita yang tidak dia kenali. Dengan jelas Cikgu Hanisa dapat melihat air mani yang meleleh di peha kedua wanita tersebut. Cikgu Hanisa mengusap usap cipapnya yang ditutup dengan seluar jeans biru.

Dalam tak sedar, Cikgu Hanisa merasakan kebasahan. Dia juga berasa bersalah kerana mengintip dan memasuki rumah Zamri tanpa izin, walaupun Cikgu Hanisa adalah tuan rumah. Mungkin masanya tidak sesuai untuk dia bertemu dengan Samsul dan Cikgu Azura. Perlahan lahan tanpa disedari mereka berempat, Cikgu Hanisa mengundurkan diri untuk keluar dari rumah.

""Aaaa....!!!!!"

Cikgu Hanisa menjerit. Sebaik saja dia berpusing, Dihadapannya,duduk diatas kerusi dapur, seorang lelaki berbogel sedang melancap batangnya yang besar, tersenyum jahat kepadanya. Cikgu Hanisa yang takut dan terkejut, cuba melarikan diri namun berjaya ditangkap oleh lelaki tersebut.

Mazlan yang baru keluar dari bilik air melihat seorang wanita berseluar jeans ketat sedang mengintip kawan2nya berasmara. Dengan berhati hati dia menarik kerusi sebelum duduk betul2 di belakang wanita yng tidak dikenalinya itu. Melihat wanita tersebut perlahan lahan mengusap kemaluannya, Mazlan tidak dapat menahan diri dari melancap memerhatikan wanita yang kegersangan akibat mengintip Zamri dan Tok Adi.

Mereka berempat di atas memberhentikan dayungan. Sama2 terkejut mendengar suara seperti ada yang bergelut di dapur. Zamri dan Tok Adi segera menuju ke dapur manakala Kak Ida dan Dinda mencari cari pakaian mereka.

""Ada apa lan...woooo...cikgu Hanisaa???"

Zamri terkejut apabila melihat Mazlan memeluk erat Cikgu Hanisa yang cuba melepaskan diri. Cikgu Hanisa memandang keatas dan melihat dua orang lelaki bogel sedang berdiri bersama. Batang zakar mereka masih lagi terpacak akibat permainan seks yang terhenti seketika.

"Aku tangkap dia ni haa tadi..masuk rumah pastu intip korang.."

"Lepaskann aku..lepaskannn..."

Cikgu Hanisa cuba meronta namun tenaga Mazlan lebih kuat memeluknya. Apatah lagi Mazlan sudah mencengkam payudaranya, Cikgu Hanisa semakin lemah melawan.

"Cikguuu...."

Kak Ida yang tiba2 muncul juga terkejut melihat apa yang berlaku. Cikgu Hanisa memandang Kak Ida mengharapkan belas kasihan.

"Lan lepaskan dia lan..ko jangan buat gilaa...."

Kak Ida meluru kebawah,menolak Zamri dan Tok Adi yang hanya melihat Mazlan yang berbogel memeluk Cikgu Hanisa. Dia cuba melepaskan Cikgu Hanisa dari cengkaman Mazlan.

"Baik ko ke tepi Ida..jangan ko masuk campur.."

Mazlan menepis tangan Kak Ida yang cuba melepaskan Cikgu Hanisa. Dengan kudratnya yang ada, Mazlan megheret Cikgu Hanisa ke tangga. Cikgu Hanisa cuba menjerit namun mulutnya ditutup oleh Mazlan.

"Zam tolong aku..bawak dia ni ke atas.."

Zamri tetap membantu kawannya itu,mengangkat tubuh Cikgu Hanisa dan membawanya ke ruang tamu. Mazlan dengan segera mengambil seluar Zamri yang terbiar di atas lantai lalu mengikat hujung kaki Cikgu Azura. Tangannya sudah diikat dengan baju kemeja Tok Adi sebelum mulut Cikgu Hanisa disumbat dengan coli Dinda.

EmbunWhere stories live. Discover now