Pergerakan aku terhenti,baru saja hendak memusingkan tombol pintu, terdengar kuat bunyi hentakan. Bunyi yang tidak seperti biasa aku dengar. Sedikit pelik bunyi yang terdengar seperti barang yang padat dihentak kuat. Perlahan lahan aku membuka pintu dan ternyata tiada sesiapa diruang tamu. Semakin aku mencari punca suara hentakan,semakin hampir aku dengan bilik kelamin Kak Ida dan Zamri.
"Ahhhhhh....ahhhhhh"
Aku terkejut,ni bukan bunyi kebiasaan orang bertukang, Bunyinya tidak ubah seperti bunyi wanita mengerang di video porn yang aku tonton di CC tadi. Semakin aku hampir dengan bilik Zamri, desahannya semakin jelas.
"Abanggg sakitttt...ahhhh...ahhhh...sedappp abgggg...ahhh"
Suara Kak Ida mengerang kesedapan. Nadanya bercampur sakit dan enak. Ya tidak ubah seperti video porno tapi kali ini lebih jelas dan realistik
"Ahhh...mantappp bontot bini abg....pappp...papp"
"Ramas tetek Sue abggg...ahhh....sdpnyaaa...ahhhh"
Suara mereka berdua membangkitkan syahwat aku. Aku segera masuk ke bilik aku disebelah perlahan lahan. Seperti cerita P Ramle,aku menyingkap kalendar kuda dibilik aku yang melindungi lubang ke bilik sebelah. Disitu aku melihat semuanya.
Kak Ida sedang mengangkang di atas katil. Kakinya dibuka luas. Tangannya bertongkat diatas kepala lutut Zamri. Abang aku yang berada dibawah tidak berhenti menujah zakarnya kedalam kemaluan faraj Kak Ida. Dari bawah hentakannya menghasilkan bunyi yng aku dengar di muka pintu tadi.
"Oohhh...papp..pappp..pappp...ahhhhh"
"Jangan stop abgg...laju lagiiii...."
Kak Ida sedang menikmati tujahan lakinya. Tangan abg aku diletakkan di teteknya supaya tetap diramas. Matanya memusat ke arah syiling sambil dia mengikat rambutnya yang panjang berjurai. Bunyi hentakan kemaluan keduanya semakin kuat. Mungkin mereka tidak menyangka aku akan pulang kerumah awal. Semenjak mereka pulang ke kampung ini kali pertama aku melihat mereka bersetubuh.
"Ahhhhh...ahhhh....creetttttt...."
Abang aku melepaskan tembakannya yang pertama. Permainan kuda mereka terhenti. Masing2 mengambil nafas. Tanpa mencabut zakar abang aku, Kak Ida memusingkan tubuhnya membelakangkan abg aku. Tanpa membuang masa,giliran Kak Ida pula mendayung. Mendayung bontotnya membelakangkan Zamri.
"Ooohhhh....oohhhh...ahhhhh"
Kak Ida mengerang kesedapan,walaupun Zamri sudah terpancut,aku melihat zakar abang aku masih keras. Tidak kurang besar juga zakar abang aku. Seperti aku juga tapi aku lebih besar apatah lagi saat ini sedang menonton live action, kemaluan aku mula menegang apatah lagi melihat kakak iparku tanpa seurat benang.
"Slakkk...slakkk...slakkk"
Bunyi yang terhasil oleh cipap Kak Ida yang digeselkan dengan zakar Zamri. Terlihat air mani abang aku melimpah melekat diantara bontot Kak Ida. Pinggangnya digerakkan laju sambil dipegang oleh Zamri. Batang yang masih keras dengan air maninya dilenyak kuat oleh Kak Ida tanpa belas kasihan. Sungguh Kak Ida betul2 bernafsu.
Dari menggesel,Kak Ida mengubah cara dengan menghentak bontotnya keatas batang Zamri. Terlihat kemaluan abang aku keluar masuk melekat pada bibir cipap Kak Ida yang kebasahan.Isi cipapnya kelihatan merah. Tangannya diletakkan diatas katil,hanya bontotnya yang digerakkan memberi hentakan padu.
Teteknya berayun mengikut rentak irama bontotnya."Pappp...papppp...ermmmm ..papp ..sedap abg?"
"Ouhh syggg...sedappp...pelan2 senak..."
"Hehehe...tak nakkk...pappp ..pappp"
YOU ARE READING
Embun
Roman d'amourSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita