Episode 35 : Cikgu Azura Part 2

12.5K 171 4
                                    

Angin tidak berhenti menderu masuk ke ruang bawah apartment yang disewa oleh Cikgu Azura. Aku masih terduduk malu di sofa dengan batang yang basah. Malu kerana terpancut awal disebabkan keterujaan dikolom oleh Cikgu aku sendiri. Cikgu Azura yang duduk di celah kelangkangku ,berdiri dan duduk disampingku. Genggamannya masih tidak dilepaskan daripada batang zakar walaupun aku sudah mengecewakannya.

" Cikgu sorry sangat..saya malu.."

"Haha..kenapa sam..biasalah ni.."

"Awal sangat saya pancut..tak bole tahan cikgu.."

"Ni normal sayang..lagipun first time awak...eh ke dah berapa kali?"

"Ni first time cikgu..kalo banyak kali tak jadi macam ni .hehe"

"Tapi awak cium macam ada pengalaman tau..cupp"

"Saya banyak tengok porn hahaha..cuppp.."

"Ishh dah lepas ni tengok cikgu jee..slrpppp"

Cikgu Azura kembali mencium mulutku. Dia yang duduk disampingku memudahkan aku untuk meramas teteknya yang lembut. Batang aku tidak berhenti dilancapkan oleh jari jemarinya. Zakarku yang basah melekat tidak menghentikan Cikgu Azura dari terus memberikannya semangat.

"Slrppp..samm..cikgu mandi dulu ye.."

"Slrpp..slrpp. ..ermm skjp lagi cikgu..slrpp"

"Ouhhhh..sammm..ermmmm"

Tetek Cikgu Azura kembali menjadi santapanku. Melepaskan bibirnya tidak mengecewakan, apabila putingnya yang keras menjadi pengganti. Aku yang tadinya dihentikan menghisap tetek Cikgu Aziua kini membalasnya semula.

"Slrpp..nyoott..nyottt..slrppp"

"Samm...ermmmm"

Kerana kesedapan payudaranya disedut oleh aku,genggaman jari jemarinya di batang zakar mulai dilepaskan. Cikgu Azura tenggelam dalam keasyikan nyonyotan pelajarnya. Aku mengambil peluang ini cuba menelusuri bahagian bawah tubuh cikgu Azura. Pantiesnya yang basah, bertambah basah apabila aku mula mengusap dari luar. Aku dapat merasakan kelikatan air mazi Cikgu Azura yang melekat di seluar dalamnya

"Ouhhh Samm....stoppp"

Cikgu Azura menahan tanganku yang mahu pergi lebih jauh ke dalam pantiesnya. Payudaranya dicabut dari mulutku. Aku tergamam seketika. Dalam fikiranku, aku ingin menyambung permainan kami ke peringkat seterusnya. Tubuhnya ingin aku henjut sesegera mungkin. Tidak sabar lagi untuk aku menolak masuk zakar aku kedalam cipap Cikgu Azura yang sudah melekit basah itu.

"Kenapa cikgu..."

Tanyaku ingin mendapatkan penjelasan. Teteknya masih lagi aku belai manja.

"Hehe..cikgu nak bersihkan dulu..jom mandi samm.."

Aku berasa lega. Khuatir juga jika tiba tiba Cikgu Azura berubah fikiran. Sebagai lelaki budiman,aku berdiri dengan batang zakar yang mencanak dihadapan cikguku yang separuh bogel. Aku menyeluk tanganku dibawah pehanya dan mengangkat Cikgu Azura untuk dibawa keatas. Tubuhnya yang ringan memudahkan aku mendukungnya.

"Samm...!!!"

Cikgu Azura terkejut khuatir terjatuh namun dia tidak dapat menolak perbuatan aku yang romantis. Dia merasakan dirinya dilayan seperti seorang pengantin baru oleh aku. Aku merangkulnya kemas. Cikgu Azura meletakkan tangannya, merangkul leherku. Aku melihat wajahnya yang ayu dan cantik . Tidak aku sangka dapat menyetubuhi cikgu secantik ini.

"Cuppp..slrppo..cupp..slrppp"

Sambil meniti anak tangga dengan batang zakar yang tidak kendur,aku mencium mulut cikgu Azura sambil menuju ke atas. Tak ubah seperti pasangan yang hangat bercinta. Aku sudah mulai selesa dan berharap pusingan ini tidak tertewas awal. Sepertinya Cikgu Azura telah meletakkan harapan yabg tinggi atas diriku.

EmbunWhere stories live. Discover now