Zarina memusing musingkan tubuhnya. Malam itu dia tidak dapat tidur. Walaupun sudah dapat tempat berteduh di rumah Kak Ida, namun ingatannya tetap pada kejadian dengan Hamdan. Jika Hamdan tidak membuat keputusan melulu,pasti dia dapat tidur dirumah yang lebih elok dari rumah Kak Ida. Dia yang sudah terbiasa tidur dengan aircond,kepanasan apabila tidur dengan kipas angin. Zarina hanya bersinglet dan berseluar pendek tanpa memakai pakaian dalam.
Dalam ketidak selesaannya, Zarina masih lagi bersedih. Dia merindui Hamdan yang sudah tiada lagi di dunia. Satu2nya lelaki yang membuatkan dirinya bahagia walau dalam perhubungan haram.sedang dia cuba untuk melelapkan mata,dia terdengar suara hentakan dan desahan dari bilik sebelah. Bunyinya jelas dan nyata.
"Pappp...pappp..papppp.."
"Ahhhhh...ahhhhhh....sedappp abggg...ahhhh"
Zamri menghenjut sepuasnya bontot Kak Ida. Selama duduk di warung Tok Adi tadi, memerhatikan Dinda membuatkan dirinya berahi. Dia semakin pasti dengan keputusannya terhadap idea Mazlan. Dia mahukan Dinda tapi malam ini biar dia lepaskan dahulu berahinya itu terhadap isterinya sendiri.
Zamri tidak menyedari perbuatan jimaknya itu didengar oleh Zarina yang tidak dia ketahui menumpang dirumahnya malam itu. Sedangkan di lubang kecil di dinding, aku sedang memerhatikan abang aku mendoggy kakak iparku dengan penuh bernafsu.
"Ouhhh...lajuu lagi abanngggg...ermmmm"
"Pappp..pappp .cuppp..papp"
Aku seperti biasa mengeluarkan adik kecil aku dan melancapnya mengikut rentak hentakan abang aku. Walaupun sudah merasai nikmat cipap kakak ipar aku sendiri namun melihatnya disetubuhi Zamri tidak kurang hebat aku rasakan. Seperti melihat filem porno tapi kali ini live action. Melihat cipap Kak Ida yang berair ditusuk oleh batang abang aku membuatkan lancapan aku lebih mengasyikkan.
"Sammmm ...."
Aku mendengar seperti suara berbisik memanggil nama aku. Aku pasti suara itu datang dari bawah rumah Cikgu Azura. Aku menberhentikan lancapan dan menarik tikar yang menutup lubang diantara bilik aku dan bilik cikgu Azura.
"Cikguuu..."
"Samm awak dengar tak bunyi akak awak tuu..cikgu tak boleh tidurr..."
"Saya pun cikguu..buat hal abg saya ni..hehe"
"Tolong cikgu Samm...cikguu tak tahann..ermmm."
"Cikgu nak saya turun sekarang?"
Aku semakin teruja. Plan untuk berasmara di Hotel mungkin akan dipercepatkan malam ini apabila Cikgu Azura merayu untuk aku membantunya yang sedang kegersangan. Kami berbisik bisik dicelah lubang sambil mendengar Kak Ida yang terus mendesah kesedepan
"Ahhhh...ahhhh...pappp...ahhh..pappp"
"Tak Samm..cikgu taknak nanti abang kamu tahu..tolong melancap dengan cikgu bole?"
"Ermmm...serius ni cikgu.."
"Yaa samm..tolonggg...sebelum abg ngn akak kamu siap beromen tu..."
"Baik cikguu...saya tolong..."
"Awak hantar gambar batang kote awak kat cikgu Samm...nanti awak melancap tengok cikgu main dildo kat atas katil ni yaa..."
"Baiklahhh cikguuu..."
Aku segera mengambil HP dan mencari no Cikgu Azura di aplikasi whatsapp. Dalam kegelapan malam dengan bantuan cahaya flash,aku menghantar video aku melancap dengan batang kote aku yang sudah mengeras maksimun apabila mendengar permintaan pelik Cikgu Azura. Video berdurasi seminit itu aku hantar terus sebelum dibalas dengan emoji love oleh Cikgu aku sendiri.
YOU ARE READING
Embun
RomansaSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita