Ruang tamu rumah menjadi saksi pusingan seterusnya, termasuk ini sudah lima kali pusingan. Malam ini akan menjadi malam yang panjang buat diri aku. Kali pertama melakukan seks apatah lagi pasangan aku itu kakak ipar sendiri, aku di minta untuk memuaskannya sepanjang malam. Selepas puas berkucupan, aku memusingkan Kak Ida dan memposisikan dirinya di sofa dihadapan TV.
Kak Ida yang sudah faham apa yang akan aku lakukan mempersiapkan dirinya untuk di doggy. Salah satu posisi kegemaran Kak Ida. Aku pula teringat malam semalam bagaimana abang aku melakukannya yang membuatkan Kak Ida menjerit kepuasan melekat di dinding. Tulang belakangnya aku tekan sedikit menurunkan badan Kak Ida dan menaikkan bontotnya yang gebu.
Kecantikan bontot Kak Ida tidak aku sia siakan. Aku meramas ramas sehingga merah kulit sawo matangnya itu Terlihat dari belakang dua lubang, Alur cipap yang basah dan lubang najis yang hitam. Aku segera melutut untuk menjilat cipap Kak Ida dari belakang.
"Emmm ..slrrppp..saya takkan puas jilat cipap akak ni..sedapp.."
"Ahhh...hehe..jilat je samm..akak pun suka...ahhh"
"Slrpp...slrppp..slrrppp..ermmm"
Air liur aku yang bersepai di cipap Kak Ida menitis ke lantai. Aku begitu rakus sehingga basah lantai ruang tamu. Batang zakar yang kembali tegang selepas aktiviti di bilik air sudah mula melantun lantun seakan spring, Memberi isyarat bahawa masanya sudah tiba untuk mulut aku berganti dengan batang kote.
Aku berdiri. Cipap Kak Ida yang basah dengan air liur aku usapkan dengan kepala cendawan zakar . Air liur meleleh tadi aku calit dan menolaknya ke dalam cipap Kak Ida. Kemasukannya yang lancar mengakibatkan Kak Ida mendesah.
"Ahhhhh....sayangggg......"
Aku mencengkam bontot gebu Kak Ida yang kecil molek. Pemandangan yang indah dari belakang melihat lekuk lekuk tubuh badan Kak Ida. Dengan rambutnya yang disanggul,lekuk tulang belikat yang seakan sungai mengalir lurus sebelum berkumpul pada bontotnya yang gebu. Aku memegang kemas pinggangnya dan mula mendayung.
"Papp...pappp..papp..."
"Ouhhh sayangg...sedappp..."
"Pappp...pappp...pappp"
Cikgu Azura yang sudah bersiap mandi wajibnya berjalan menuju kebilik. Kepuasan melancap berfantasikan anak muridnya menutuh kakak iparnya sendiri menaikkan nafsunya sebagai seorang guru. Dia berasa bersalah terhadap suaminya kerana seakan curang,mengingati suaminya sendiri tidak mampu menaikkan gejolak syahwat. Ini semua angkara Sam yang dengan beraninya tengahari tadi menunjukkan batang zakar yang tegap dan panjang di bilik makmal.
Cikgu Azura yang berkemban berkain batik pink baru hendak melelapkan mata di katil. Rambutnya yang lurus dan hitam dibiarkan lepas dibahu. Tiba tiba dia mula mendengar semula rentak irama yang sama dia dengari di bilik air. Cikgu Azura sekali lagi ketawa kecil dan menggelengkan kepala.
YOU ARE READING
Embun
RomanceSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita