tw : yaralanma/ kan/ vahşet betimlemeleri
yorum istiyormm
iyi okumalarrr <33
-
"Ha-Hayır." Yunjin yalnızca reddedebiliyordu ona yöneltilen her şeyi. Hâlâ aynı pozisyondalardı ve bir arpa boyu yol alamamışlardı. Hyunjin sıkılmaya başlamıştı."Şoktan bir an önce çıksan iyi olur. Sıkılmaya başladım." dedi en sonunda kendini tutmayarak. Her şey artık gün gibi ortadayken bir an önce bu durumu halletmek istiyordu.
"Ben... Bir yanlış anlaşılma olmalı." dedi Yunjin en sonunda reddetmek dışında farklı bir şey söylerken.
"Ne yanlış anlaşılması, yeterince açık değil miydi?" diye üstüne gitti Hyunjin. Yunjin elindeki mızrağı sıktı bununla.
O sırada ön taraflardan izleyen Jisung'un yanına varmış olan Felix usulca boğazını temizledi ne olduğunu sorarcasına.
"Uzun hikaye. Kaptanın söylediğine göre Lyra gecenin bir yarısı fırtınaya rağmen dışarıya çıkmış ve biriyle irtibata geçmiş. Yunjin de Lyra'nın böyle bir şey yapmayacağını söylüyor." diye kısaca açıkladı Jisung. Felix anlamamıştı madem her şey ortadaydı, o hâlde Yunjin neden hâlâ onu koruyordu?
"Arkadaşı çünkü. Onun lafına benden daha çok güveniyor." diye açıkladı Hyunjin hâlâ Yunjin'in üzerine gitmesine rağmen.
"Koskoca vampir kaptanın işi gücü yok bir de bu konuda yalan mı söyleyecek?" dedi Felix bıkkınlıkla. Olay gayet açıktı o hâlde neden uzatıyorlardı ki.
Hyunjin duyduğuyla zihninde küçük bir kahkaha attı. Felix gülüşe odaklanırken ekledi, "Elbette arkadaşına güvenip inanacak. İşin sonunda infaz var sonuçta. Ayrıca o onun arkadaşı olduğu için ona inanıyor, sen olayı görmemiş olmana rağmen bana inanıyorsun? Belki de yalan söyleyen benim."
Felix içten içe göz devirdi. Şu anda konuları bu muydu? "Zalim bir katil olabilirsin ama en azından bir yalancı değilsin. En azından bu konuda yalan söylemekle uğraşacağını hiç zannetmiyorum."
"Benim hakkımdaki görüşlerin gözlerimi yaşarttı doğrusu." diye hayıflandı Hyunjin.
"İşine odaklan." dedi ve konuşmayı sonlandırdı Felix. Olaya döndü.
"Kaptan, herhangi bir iz bırakmamış." dedi Minho kısa bir süre sonra Hyunjin'in yanında belirerek. Hyunjin onu başıyla onayladı ve Yunjin'e bir adım yaklaştı. Yunjin ise bununla mızrağını tekrar ona doğrultmuştu.
"Yaklaşma." dedi ciddi ve karanlık bir yüz ifadesiyle.
"Yaklaşmazsam seni rehin alacak." dedi Hyunjin açık bir şekilde. Yunjin bununla kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game of hearts
Fanfickaptanın bir amacı vardı ve bu amacı gerçekleştirmesi için de bir denizkızına ihtiyacı vardı |hyunlix