Hyunjin dışarıda hissettiği farklı ve tanıdık enerjiyle hızla harekete geçmiş, yanındaki Chan'ı öylece ardında bırakarak hızla Felix'in yanına varmıştı. Bunlar yalnızca üç saniye sürerken Chan yalnızca arkasından bakakalıp söylenebilmişti, "Bekle! Hâlâ dinlenmen gerekiyor..." Sıkıntıyla alnını sıvazladı ve odadan ayrılmak için ayaklandı.
O sırada hızla Felix'in yanına varmış olan Hyunjin içindeki koruma içgüdüsüyle dans eden bedeni tam karşısına, Felix'i de arkasına almıştı. Felix, bir anda görüşünün geniş bir sırt tarafından tamamen kapanmasıyla iki saniyelik bir afallama yaşamış ancak ifadesinde herhangi bir değişim olmasına izin vermeden hızlıca toparlamıştı.
"Kaptan." dedi Jisung kafa karışıklığıyla. Hyunjin omuzunun üzerinden başını çevirerek arkasındakilere ufak bir bakış attı. İyi olduklarını teyit ettikten sonra konuştu, "İyi izleyin."
Jisung kaptanının söylediğiyle önündeki bedenin dansına odaklandı. Felix ise hâlâ Hyunjin'in sırtı yüzünden bir şey göremediğinden, başını uzatıp izledi bedenin dansını. Bir süre izledikten sonra yapabildiği tek çıkarım, Lyra'nın hâlâ ölü olduğuydu. Hareket edebiliyordu fakat canlı bir bedenin hareketleri değildi bunlar. Sanki... Biri tarafından iple kontrol edilen bir kukla gibiydi.
"Bu bir mesaj..." dedi Jisung da çıkarımını yaptıktan sonra. Onun konuşmasıyla ise Felix'in aklında olayla ilgili ufak bir harita belirebilmişti. Fakat bu harita hiç iç açıcı şeylerle sonuçlanmıyordu.
"Bu da ne böyle..?"
Arkalarından gelen tanıdık sesle akıllarındaki düşünceleri bir kenara bırakıp oraya döndüler. Astların hepsi orada durup görüntüyü izliyorlardı ve az önce konuşan Chan en önde duruyordu. Yunjin'in ise suratı bembeyaz olmuştu gördüğü görüntü karşısında.
Hyunjin, astların olduğu yöne, arkaya dönmeyen tek kişiydi. Ve ilginin üzerinden gitmesiyle hareketini kesen ve doğruca ona bakmaya başlayan Lyra'yla bakışıyordu şimdi.
Lyra bir süre daha Hyunjin'e baktıktan sonra korkunç bir şekilde gülümsedi. Hyunjin'in kaşları hafifçe çatılırken Lyra gözlerini ona dönen Felix'e dikti bu defa.
Felix bununla gerilirken yüzünde herhangi bir mimik oynatmadan dimdik durdu kendisine korkunç bir şekilde gülümseyen cesedin karşısında.
Korsanlar ve sarmatyanlar sahneyi uzaktan izlerken, bir süre sonra Lyra'nın bedeni ufalanarak kum taneciklerine dönüştü ve ayağının altındaki kumlara karıştı. Yüzü tamamen yok olana kadar Hyunjin ve Felix ikilisine korkunç bir gülümsemeyle bakmayı sürdürmüştü.
"Bu da ne demek oluyor şimdi?" diye fısıldadı Jisung kendi kendine. Felix ise dudaklarını birbirine bastırmış bir şekilde Hyunjin'e döndü. Hyunjin ise çoktan ona dönmüştü zaten.
Aralarında sessiz bir diyalog olurken Chan yanlarına yaklaştı. Bununla Hyunjin "Anladın mı dansın verdiği mesajı?" dedi Jisung'a dönerek. Jisung başıyla onayladı. "Evliliğinizi içtenlikle kutlarım, diyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game of hearts
Fanfickaptanın bir amacı vardı ve bu amacı gerçekleştirmesi için de bir denizkızına ihtiyacı vardı |hyunlix