אני סוגרת את מסך הלפטופ שלי באנחה כבדה .
השעה כמעט חצות ועוד לא הייתי קרובה לסיום עבודתי הנדרשת והרצויה .
העייפות השתלטה עליי והרעב שעד כה לא הורגש כירסם בגופי .
אני נזרקת על הספה בסלוני רחב הידיים בנינוחות , מתעצלת לקום למיטתי , הנמצאת בחדר האחרון במסדרון .
אני מדליקה את הטלוויזיה ושידור חוזר של תוכנית הבידור של גיא פינס מרצדת על המסך .
רכילות זולה על ידוענים בתעשייה וריבים תקשורתיים , כלומר רכילות צהובה , זה מה שמשדרת התוכנית באופן קבוע .
לא עוברת דקה ומשדר מבזק חדשות מהיר מופיע לפתע על המסך המרצד אורות .
"ערב טוב לכולם , בעקבות דיווח ראשוני מבית הכלא מעשיהו בין רמלה לוד , בנו של איש העסקים ששמו קושר לעסקי יבוא הנשק והפשיעה בארץ , רמי אמסלם , מאור אמסלם , אשר מרצה את עונשו בכלא מעשיהו נמצא מת לאחר התנקשות במקלחות הכלא . אמסלם ששרד עשרות מקרים של נסיונות התנקשות בכלא וכן לפני כליאתו נהרג הערב , הפרטים טרם ברורים אך מצד המשטרה נטען כי תפתח חקירה פלילית למען גילוי האמת" אמרה הכתבת בעוד אני מאזינה לדבריה ותמונותיו של מאור מופיעות על המסך .
שיערו שחור כפחם ועיניו אפלות וקודרות .
באחת התמונות שפתיו מפוסקות ובינהן נחה סיגריה דולקת בעוד הוא נושם אותה לריאותיו .
זקן מעטר את פניו וקעקועים מקשטים את זרועותיו החסונות .
תמונה שלו עם אזיקים הופיעה על המסך , תמונה מיום המשפט שלו , הדיון האחרון בו נשפט לעשר שנות מעשר .
לפני עשר שנים , כאשר הדיון התקיים הוא היה הדבר הכי מדובר בארץ .
בכל זאת , לא בכל יום בנו ובכורו של רמי אמסלם נעצר ואף נכנס לכלא .
הם היו משפחה מוכרת מאז ומתמיד . אביו איש עסקים ומאפיונר אשר מוכר כמעט לכל אדם במדינה .
המקרה הרעיד את כל אתרי החדשות , כולם ניצלו את המומנט לטובתם בעולם העסקים ובעולם שלנו , העולם האפל והמלוכלך שאי אפשר לדמיין מה הולך בו , אנשים אף ניסו לקומם מלחמה נגד משפחת אמסלם .
אני בתור מי שחלמה להיות סטודנטית למשפטים באותה התקופה , למדתי על המקרה , חקרתי אותו בסקרנות יתרה , והבנתי שהעונש הצפוי לו , יהיה כלום מהעונש המגיע לו באמת .
הוא רוצח בדם קר . הוא הרג , התעלל , השחיט , וביצע טבח באנשים כאילו היו עדר של פרות אשר מחכות למותן .
הוא משוגע לחלוטין , או לפחות היה משוגע .
היו לו שיטות ייחודיות ואנשים בעולם התחתון נתנו לו לא מעט כינויים , ובינהם : המרטש ; בעקבות סיפורי הטבח שגזר על עשרות , הטחול ; בעקבות התעללותו בבחור בוגדני אשר תלש מגופו את הטחול שלו , המשוגע ; בעקבות מעשיו המטורללים לחלוטין , ועוד עשרות שמות וכינויים שהודבקו לו .
למרות זאת , למרות השיגעון מאחורי עיניו הוא היה חד הבחנה , בחור מבריק וחכם , איש עסקים למופת שירש את עסקי אביו , וכמובן שהיופי לא פסח עליו , הוא נראה טוב , וכמובן אפשר להבין כי היה נערץ בקרב הנשים .
היו לו מאות עם לא אלפי נשים , מחזרות ומאהבות , נשים שנפלו לרגליו בשל חיוכו שהקסים אותן כסם ממכר .
זכרתי אותו מילדותי , גבוהה עם רעמת שיער כהה כשל עורב . הבנים בשכונה שבה משפחת אמסלם גרה קראו לו רמבו . הוא היה דמות שילדים העריצו כפי שהעריצו גיבורי על . הוא היה כריזמטי ללא ספק .
גם שומריו של אבי , שראו ונתקלו בו בעבר סיפקו לי עליו פרטים בזמן לימודיי , כאשר הסקרנות נזלה ממני . הם טענו כי הוא היה זורע פחד בכל מקום בו הוא נמצא , הוא אוהב את הכבוד שהוא מקבל ואת הפחד שנראה בעיניי הסובבים אותו .
עכשיו כשהוא מת , מלחמה עומדת בפתח .
מלחמה שממנה אי אפשר יהיה לחזור .
כולם רק יכלו לנחש מי שלח את המתנקשים ואיך כל זה לעזאזל קרה , אך אף אחד לא יכל לדעת מה קרה שם באמת ומי עשה את זה .
אני בטוחה שמשפחת אמסלם לא תשקוט עד שרוצח בנם ימצא ויעונה עד מותו .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...