פרק 16

265 25 1
                                    

פרק קצרצר בהפתעה חברים🤩 שלא תגידו שאני לא מפנקת אתכם😂

🚫אני אומרת מראש כי הפרק לא נועד על מנת לפגוע באף דת , עדה או אדם . המילים שנכתבו בפרק לא נועדו על מנת לשקף את דעתי הפוליטית . המילים נכתבו לצורך הפרק בלבד ולא כדי להכעיס או לפגוע באף אדם🚫

אני מתיישבת בגומחה המוסתרת מעיניים חטטניות , בעוד שירן יושבת מולי . היא מסיטה את שערה השחור אל מאחוריי אוזנייה , לוגמת מן הקפה שלה .

עורה חיוור מהרגיל לאחר לילה של עבודה בתחנה הפעילה ביותר במרכז הארץ .

היא מוציאה מתיקה מעטפה לבנה עם סמלה של משטרת ישראל .

"מה זה?" אני שואלת .

"מה שביקשת ומעבר לכך" היא אומרת ולוגמת מספל הקפה שלה .

"כל פרט שאת צריכה לדעת על הבן אדם הזה , ומעבר לכך . אשתו של הטיפוס הזה דיווחה עליו כנעדר לפני שבועיים בלבנון , הבן אדם היה חולייה קטנה בשרשרת המאפייה של משפחת ג'אבלי , הוא היה אחראי על הפיצוץ שאירע לפני שלושה חודשים בביירות וכך הוא נכנס לרשימת המבוקשים של האינטרפול . לא היה קשה לאתר את שמו האמיתי" היא אומרת ומושיטה לי את המעטפה שבידה .

"הבן של זונה הסתנן לארץ ומאז נעלמו עקבותיו . אשתו מאשימה את משפחת ג'אבלי שחיה בלבנון והם מצידם מכחישים קשר למקרה" היא מספרת לי .

"משפחת ג'אבלי זאת לא משפחת הפשע מנצרת?" אני שואלת וזוכה להנהון ממנה .

"חלק מהם חיים בלבנון וחלק בנצרת . הבני זונות חיים כמו שבט , בבתים משותפים ומתחתנים עם הבני דודים שלהם . העיקר בתים מפוארים כמו ארמונות יש להם ועדיין הם חיים כולם אחד בתוך התחת של השני" היא מגחכת לרגע .

"אז מה הקשר בין משפחת פשע מנצרת למשפחת אמסלם? הם מתעסקים באותו התחום?" אני שואלת אותה .

"לא , הם לא עוסקים באותו התחום . ג'אבלי חזק בסמים , ומשפחת אמסלם לא נוגעת בחרא הזה , הם מתעסקים בנשקים , אבל כן היו בינהם כמה עסקאות שנעשו מתחת לראדר המשטרה והתגלו מאוחר יותר . מעבר לכך אני לא יודעת עוד דבר" היא אומרת .

"יכול להיות שהוא הסתנן לארץ כשהפך למבוקש ולקח עבודה שאינה קשורה למשפחת ג'אבלי? שהוא עבד למען מישהו אחר בו זמנית?" אני מעלה השערה והיא מושכת בכתפייה .

"אני לא יודעת יעל , מה שאני כן יודעת שממשפחת ג'אבלי אפילו המשטרה נרתעת . הם אחת מהמשפחות המקושרות ביותר במדינה , לא משנה מה המצב הפוליטי שלנו הם תמיד שמרו על סטטוס קוו" היא מסבירה לי .

"הם מסוכנים , אני ממליצה לך להתרחק מהם כמו מאש" היא מזהירה אותי , אך אני כהרגלי לא לוקחת את אזהרותייה ברצינות , או יותר נכון אני מתנהגת כאילו הם מעולם לא נאמרו , כשעשרים דקות אחר כך אני כבר מחייגת אל מאור מטלפון חד פעמי .

"מה הקשר שלכם למשפחת ג'אבלי?" אני שואלת .

"משפחת ג'אבלי?' הוא שואל .

"כן , מה הקשר שלכם אליהם? הבחור הזה מהדרכון המזוייף הוא חייל שלהם שהסתנן מלבנון לארץ" אני מספרת לו .

"הוא מבוקש על ידי האינטרפול" אני מוסיפה לומר .

"משפחת ג'אבלי מנצרת?" הוא שואל ומוודא . אני מהמהמת באישור ולאחר רגע הטלפון מתנתק . פאק .

אני מחייגת אליו שוב , אך הפעם הקו מנותק . פאק פאק פאק .

אני מחייגת אל ניב . שיחה ממתינה . אני שולחת לו הודעה , 'תענה בדחיפות!' אני מבקשת ממנו ומחייגת בשנית .

"נוו כבר ניב!" אני קוראת כשהמשיבון עונה לי .

אני מנתקת ומחייגת שוב פעם . "כוס אמק!" אני מקללת , משליכה את הנייד שלי הצידה ומחליפה הילוך בתיבת ההילוכים של המכונית , מעבירה לדרייב ולוחצת על הגז .

אני מחייגת ליוסף . אל תעשה את מה שאני חושבת שתעשה מאור .

"הלו?" הוא עונה בקול עייף , שמרמז כי הוא התעורר הרגע .

"תקום מייד ותוציא את התחת שלך מהמיטה , קח את אמיר ועופו למצוא את ניב אמסלם במיידי!!! זה עיניין של חיים ומוות" אני מורה לו .

"מה קרה?" הוא שואל בבהלה , ואני שומעת את תזוזותיו מעבר לקו .

"אל תשאל שאלות , רוץ למצוא אותו עכשיו" אני אומרת ומנתקת את הקו .

מחייגת אליו שוב בתקווה שיענה לי . ושוב אני עוברת לממתינה .

אני מחייגת מהטלפון החד פעמי אל מאור שוב , בעוד שמבטי עובר מן הכביש לטלפון הלוך ושוב כמו כדור במשחק פינג פונג .

"הקו מנותק" אומרת המערכת , ואני לוחצת חזק יותר על הגז , נוסעת במהירות של 120 קמש בכביש של 90 קמש לכיוון נצרת . אני לא מכירה את מאור , לא באמת . אבל שמעתי עליו , והשמועות עליו מעולם לא היו יפות . הן מעולם לא היו מקושטות במילים שציירו אותו כאדם יפה ונאור . הוא תמיד תואר כאדם שברגע אחד יוצאת ממנו מפלצת , וכשהיא יוצאת היא גובה נשמות .

אני יודעת שהוא יצא לטבוח , ואם זה יוביל לכך שיגלו שהוא חיי זה לא יעניין אותו , הוא ימצא דרך לברוח מהכלא בשנית . הוא הריי הצליח לעשות את זה פעם אחת לא? הוא יצליח גם לעשות את זה שוב אם יצטרך .

במזל אולי יקח לו יותר זמן ממני להגיע לנצרת אם הוא ידאג לחמש את עצמו , אך גם אני יודעת שהוא כלל לא זקוק לתחמושת . הוא מסוגל להוציא להורג באמצעות שתי ידיו . השד יודע מה הוא עלול לעשות לראשון שהוא יתפוס ברשתו .

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now