תהנו מהפרק חברים , מחכה לתגובות שלכם בסוף הפרק🤗
שבת שלום🥰🙏------------------------------------------------------------------
"אלה כל החומרים שייש לכם?" אני שואלת את ניב כשהוא מעביר לידי תיקית נייר חומה .
"כן , זו הרשימה של הבאים ללוויה , ויש בפנים גם דיסק און קי עם צילומי מצלמות האבטחה . הוספתי לך שם גם עוד דברים שאולי יכולים לעזור לך , כל מיני רשימות שכדאי שתבדקי" הוא אומר ומפהק בעייפות .
"התעייפת?" אני שואלת בחצי חיוך משועשע .
"איך לא? עד כה עבר עליי יום מזעזע והיום הזה עוד לא הסתיים" הוא משיב בייאוש , מתיישב על אחת משתי כורסאות העור השחורות שלצד שולחן העבודה שלי .
"כן , זה היה יום לא קל בכלל בלשון המעטה . דרך אגב , לא יצא לנו לדבר כל כך לפני כן היום . רציתי לומר שאני משתתפת בצערך , אני לא זוכרת את מאור היטב , אבל אני זוכרת שהייתם מאוד קשורים זה לזה" אני אומרת , מביטה בו במבט מנחם .
"כן , אני אתגעגע אליו , בכל מקרה תודה יעל , אני גם מודה לך על העזרה , זה לא מובן מאליו" הוא מודה לי .
את ניב אני זוכרת עוד כנער מתבגר שרץ אחרי אחיו הגדול , עושה שטויות כדי לקבל תשומת לב כמו זו שמאור קיבל ללא הצלחה .
"חשבתם שלא נעזור בעת צרה?" אני שואלת בהרמת גבה מתריסה בשעשוע .
"לא , אבל כל העניין הזה בהחלט גרם לאבא שלך לחוסר נוחות , אחרי שיצאת היום מהבית שלנו הוא אמר שהוא יכפיל את האבטחה שלך , אבא שלי גם הבטיח לו גם שכל עוד מתנהל המשפט את תזכי גם להגנה שלנו" הוא מספר לי .
"סליחה?" אני שואלת בבילבול .
"כן , תראי" הוא קם ממקומו , ניגש לחלון המשרד , זה שבצד החדר ומשקיף אל המספנה , מסב את מבטו לשומרים החדשים שלי .
"אנחנו הבאנו שלושה שומרים נוספים לאלה שייש לך , ואבא שלך הוסיף עוד שניים" הוא מסביר .
"קח אותם" אני מורה לו . גבותיו מקפצות מעלה בהפתעה .
"מה זאת אומרת "קח אותם"? השתגעת?" הוא שואל בבילבול .
"זאת אומרת , אני לא רוצה אותם פה . אני יכולה להגן על עצמי טוב מאוד לבד" אני אומרת , חזק וברור .
אני מבינה את דאגתו של אבי , אך שבע שומרים על בחורה אחת? זה לא נחוץ בשום אופן .
"אין סיכוי! חוץ מזה שזאת לא ההחלטה שלי , אבא שלי היה זה שהבטיח ליוסף שהוא יוסיף לך הגנה" הוא אומר בהתנגדות .
"קח אותם לפחות להיום , תגיד להם להתחיל ממחר" אני מנסה לשכנע אותו , כך שעד מחר אוכל לדבר עם אבי ולסיים עם הסאגה הזו .
"ניב , בבקשה" אני מבקשת ממנו , מעבירה את מבטי ממנו אל השומרים שם למטה .
"רק עד מחר" אני מבקשת .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...