איזה פרק וואוו הכנתי לכם🔥🔥🔥
------------------------------------------------------------------
אני כמעט בוכה מרוב תיסכול כשאני מביטה בו שוכב על מיטתי בתנוחת רגל על רגל , בעוד גבו שעון על מסגרת המיטה .
"החלטת לעשות לי מופע סטרפטיז?" הוא שואל בשעשוע .
אני ממהרת באינסטינקט לכסות את גופי בגופייה הקטנה , שכעת לא עוזרת בכלל ולא מכסה כמעט דבר .
"שכחתי ממך" אני מודה , מסתובבת עם גבי אליו , ממהרת ללבוש שוב את הגופייה .
"מה יש בינכם?" הוא שואל בקולו העמוק , בעוד אני עדיין עם פנים לדלת .
"סליחה?" אני מסתובבת אליו , מופתעת משאלתו .
"בינך ובין בלונדי" הוא מדייק , ואני מבינה שהוא מדבר על יוסף .
"איך ראית אותם מכאן?" אני שואלת בבילבול .
"אני לא , שמעתי אתכם מדברים וזיהיתי אותם" הוא אומר כאילו זה מובן מאליו . הוא היה שנים בכלא , איך הוא הצליח לזהות את קולם? זה כלל לא הגיוני לי .
"קום לי מהמיטה" אני דורשת ממנו .
"תעני לי ואקום" הוא מחזיר בתגובה .
"לא זכור לי שחלה עליי חובת דיווח בנוגע לקשרים שלי עם בני אדם" אני מגלגלת את עיניי בתגובה .
"במיוחד שלא לך" אני מוסיפה ונעמדת לצד המיטה . לסתו מתהדקת בתגובה , הוא מביט בי בזהירות , בוחן את תווי פניי כאילו סוד גדול עומד מאחוריהם .
הוא מתיישב על המיטה כך שרגליו נוגעות בריצפה , עיניו נעצמות לרגע ונפתחות במהירות שיא , כך שאני לא מספיקה למצמץ והוא לופת בזרועי , מושך אותי אליו ומושיב אותי על ברכיו .
"מה אתה עושה?!" אני צועקת , בעוד הוא ממהר לתפוס את זרועי השנייה באגרופו .
מתוך אינסטינקט אני דוחפת אותו על המיטה , אך הוא מושך אותי איתו ואני נופלת עליו , כך שחזי מתרסק על חזהו , ופנינו כמעט ומתנגשות זו בזו .
אני מנסה למשוך את זרועותיי מאחיזתו , להילחם בו ולברוח ממנו .
אנחנו מתגלגלים על המצעים , מתקוטטים עם ידינו כמו שני ילדים קטנים . אני מנסה לבעוט בו אך הוא מטפס מעליי ומרתק אותי למיטה , כך שאני מתחתיו .
הוא אוחז ביד אחת את שני פרקי ידיי מעל לראשי ומתקרב אליי . פניו קרובות לשלי , הוא מביט בי מלמעלה כאילו הייתי הטרף שלו . חיה פצועה שהוא צד .
אני מנסה לנגוח בראשו ללא הצלחה , אני מנסה למשוך את זרועותיי ולהפתל תחתיו .
נשימותיי מהירות , כאילו רצתי מרתון .
"תרגעי" הוא דורש . חיוך אכזר מטפס על שפתיו , חיוך שמעולם לא ראיתי עליו , גם לא בעברנו .
"תעני לי" הוא דורש ממני .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...