-נקודת מבט : מאור-
בחיים לא חשבתי שיום יבוא ואצא מהכלא כה מוקדם . ציפו לי שנים ארוכות בהם הייתי אמור לבלות בתא מאסר קטן ומסריח בין מאות גברים . אם אומר שלא ניסיתי כבר לברוח מזמן זה יהיה השקר הגדול ביותר שאי פעם אשקר .
כשניסיתי לברוח הייתי במרחק נגיעה מהחופש המיוחל כשנתפסתי על ידי הסוהרים . ריציתי את עונשי בזמן שמוחי זעק לי חופש , והרצון שלי לברוח מהתא המזויין שוב העמיק , הדלתות לחופש שלי נפתחו בפניי וניצלתי את ההזדמנות .
כעת אני כלוא בכלא אחר , בו אני רחוק מכל מה שאני מכיר , רחוק מחיי , רחוק מזהותי ומאנשיי . אני חיי בצללים כדי לתפוס את מי שניסה לפגוע
בי , כדי למנוע מהבן זונה לפגוע בי ובמשפחתי והפעם אחת ולתמיד .אך בעוד אני כלוא בכלא שהחיים סידרו לי , מולי עומדת אחת מהנשים הכי יפות שראיתי בכל מהלך חיי , ויופייה בהחלט ממתיק את עונשי .
פלאשבק מכה בי ואני נזכר ברגע בו הבנתי שהילדה שהכרתי הפכה לאישה בוגרת , ועד אותו הרגע לא הצלחתי להבחין בה , להבין עד כמה היא יפהפייה .
-פלאשבק-
~מוקדם יותר הערב~
"את רוצה שאעשה מה?" אני שואל בהלם ."תכה בי" היא מבקשת , מסתובבת עם גבה אליי .
"אם יראו שאני בסדר אף אחד לא יאמין לי שלא ראיתי מי פרץ הנה ועילף את השומרים" היא אומרת , לוחצת עליי להכות באחוריי ראשה .
"אני יכול להזריק לך חומר הרדמה , כמו שעשיתי למטה עם השומרים" אני אומר , מנסה לשכנע אותה אחרת .
היא מנידה בראשה , עדיין עם גבה אליי .
"תעשה את זה ונסיים עם זה כבר" היא דורשת , וכך אני עושה .
אני מכה בנקודה מסויימת על עורפה עם הקת , יודע שהמכה כאן לא תזיק יותר מידיי . היא נופלת לאחור ואני ממהר לתפוס אותה , מחליק את ידיי מתחת לזרועותייה , כורך אותן סביבה ומרכך את נחיתתה על הריצפה הקרה .
אני יורד יחד איתה על הריצפה כשאני על ברכיי , וגופה בחיקי .
אני שואף את הריח המתוק הנודף ממנה , מתענג על הריח המיוחד שלה .
היא נראת כה תמימה בין זרועותיי , כמו מלאך שנפל מהשמיים היישר אל זרועותיי .
שיערה הבלונדיני נופל מאחוריי כתפייה ומחליק על זרועי . אני מסיט קצוות שיער מפנייה החיוורות , מעביר את כרית אגודלי על עורה החלק , על שפתייה הוורודות , פוער רווח בין שפתייה ומדמיין אותה מוצצת את אגודלי אל פייה , בעודה מביטה בי בעיניי התכלת שלה בתשוקה .
~סוף הפלאשבק - חזרה להווה~
כעת , היא עומדת במטבח עם גבה כלפיי . מכנסיי ג'ינס כהים עוטפים את ישבנה העגול והחטוב , וקימורי גופה בולטים מבעד לבגד הגוף הצמוד שמכסה את שדייה העגלגלים והזקורים .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Storie d'amoreהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...