בום - בום - בום
דפיקות חזקות מעירות אותי משנתי . אני משפשפת את עיניי העייפות , מביטה סביבי ומוודאת לרגע היכן אני נמצאת .
אני בחדר שלי , במיטה שלי מתחת לשמיכה , כשאור השמש כבר מציץ מחריצי החלון .
אני מנערת את כתפו של מאור , "קום , תתעורר" אני אומרת תוך שאני מנערת את גופו .
"ממממ..." הוא מהמהם ומסתובב על גופו לצד השני , מתעלם ממני .
אני מנידה את ראשי אנה ואנה בשלילה כלא מאמינה .
אני מצמידה את שפתיי אל שפתיו , גורמת לו להתעורר באמצעות פי . זרועותיו אוחזות בי בעוד שהוא מנשק אותי בתאווה .
אני מוציאה את לשוני מפיו , ובתוך רגע אני נושכת את קצה שפתיו .
"אח!..." הוא גונח ומשחרר ממני את אחיזתו .
"בוקר טוב" אני אומרת ומתרוממת מהמיטה , יודעת שעשיתי את שלי .
אני מתכסה בחלוק סטן התואם לכותונת הלילה שלי וצועדת בצעדים מהירים הישר אל דלת הכניסה .
אני מתרוממת על קצות אצבעותיי ומציצה בעיינית הדלת , מופתעת לראות את אבא שלי עומד מאחורייה , דופק על הדלת בחוזקה , מאבד מאחורייה את סבלנותו .
"שיט..." אני מקללת ורצה לחדרי על קצות אצבעותיי בעוד שהדפיקות על הדלת רק הולכות ומתחזקות .
"מאור!" אני צועקת בשקט כשאני רואה שהוא חזר לישון .
"מאור קום! אבא שלי בדלת!" אני קוראת בקול שקט ועיניו נפקחות בבהלה .
"אני לא יודעת מה אמרת ולמי , אבל אם בגללך אבא שלי בא לפשוט עלינו אני אחנוק אותך במו ידיי" אני מאיימת .
"איך את בדיוק הסקת שזה קשור אליי?" הוא שואל ומשפשף את עיניו .
"כי אמרת לי אתמול שנתעורר היום לבאלגן , אז זה או שחזית את העתיד או שפתחת את הפה שלך וסיפרת למישהו עלינו" אני אומרת , גורמת לגורגורת שלו לנוע קדימה ואחורה במתח .
עיניו נעצמות ומתכווצות , כאילו נפלה עליו ההבנה .
"למי סיפרת?" אני שואלת במבט קפוא .
"לאמא שלי" הוא מודה ואני מכה בחזהו עם אגרופי .
"לך לעזאזל" אני מקללת . הדפיקות הממושכות מסיטות את תשומת ליבי ממנו .
"תסתתר במקלחת" אני אומרת לו , הוא מהנהן בהסכמה ונכנס אל תא השירותים הקטן שצמוד לחדרי , נועל מאחוריו את הדלת .
אני יוצאת מהחדר שלי , סוגרת את הדלת מאחוריי וחוזרת אל דלת הכניסה , מסובבת את המפתח שבדלת ופותחת אותה .
"למה לקח לך כל כך הרבה זמן לפתוח את הדלת?" שואל אבי כדבר ראשון .
"הלכתי לישון מאוחר , חשבתי שדמיינתי את הדפיקות האלה מרוב עייפות" אני מחרטטת בביטחון .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romansaהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...