סורי על ההפסקה הקצרה , איבדתי את הסיסמה לחשבון שלי בוואטפד ולקח לי קצת זמן לפתוח בחזרה את החשבון . כפיצוי יעלו השבוע שלושה פרקים . שלושה!
------------------------------------------------------------------"לא!" אני לא מסכים לכך!" קורא ניב בכעס . הוא כל כך אדום שנראה כי עשן עתיד לצאת מאוזניו .
"מזל שאני לא צריך את האישור שלך ניב" אני אומר ומגחך לנוכח העובדה שלרגע הוא חשב שיוכל לעצור אותי .
"אני רק הודעתי לך מה אני מתכוון לעשות , לא שאלתי לדעתך" אני מזכיר לו .
"אנחנו לא יודעים מי ניסה להרוג אותך , אתה לא יכול לחשוף את עצמך לפני שנגלה מי אחראי לכך , אתה תעמיד את כל המשפחה שלנו בסכנה בגלל זה" הוא אומר ומטיח את כף ידו המכווצת לאגרוף בחזי .
"יעל אמרה שהיא יודעת מי זה , היא אמרה שהיא תדאג לכל" אני אומר .
"יעל?!? מי זאת יעל בעולם הזה לעזאזל?! מי היא שנסמוך על המילה שלה? ילדה קטנה שאבא קנה לה תואר במשפטים כדי שלא יהיה לה משעמם . הוא עשה ממנה עורכת דין שמצפצפת על כולם כי יש לה גב מאבא שלה!!" הוא צועק בכעס , ואני מרים גבה מתפלאת .
חשבתי שהשניים האלה מסתדרים בינהם , אך זה נראה כי לניב יש הרבה מה לומר עליה , ולא לטובתה כלל .
אני חורק את שיניי , מתאפק שלא להתפרץ על אחי הקטן .
"אני סומך על המילה שלה" אני אומר בחדות , והוא מביט לכמה רגעים בשתיקה , מנסה להבין למה לעזאזל אני בוטח בבחורה זרה .
"למה?" הוא שואל מעט יותר רגוע מקודם , ספק אותי ספק את עצמו .
"למה אתה סומך דווקא עליה?" הוא שואל בשנית , וקולו שקט יותר מקודם . הוא מטה את ראשו מעט , מנסה לעלות על דעתו כל דבר שיענה על שאלתו .
גבותיו מתרוממות בהפתעה ומגיעות אל קצה מצחו . הוא נושף בחדות ומגחך במרירות כשההבנה מכה בו .
"אתה זיינת אותה" הוא אומר כקובע עובדה .
"אתה סומך עלייה כי זיינת אותה? בגלל הבחורה הראשונה ששכבה איתך מחוץ לסורגים אתה מקריב את המשפחה שלך?" הוא שואל כלא מאמין .
"אני לא מקריב את המשפחה שלי בשביל אף אחת , אף אישה לא תעמוד לפני שהמשפחה שלי ואתה יודע את זה" אני אומר , נזכר לרגע באירועי העבר , וכעבור רגע אני מנער את ראשי וחוזר להווה .
"הבנתי שלא רק בגלל מה שיעל אמרה אני צריך לחזור הביתה , אלא גם כדיי לשים סוף לסבל של ההורים שלנו , והכי חשוב זה כדיי להראות לכל העולם המזויין שאני עוד כאן , חיי ונושם . אני אראה לכל מי שחשב שיוכל לדפוק את משפחת אמסלם באבלה שאני דופק אותו וחזק" אני אומר , והגורגורת שלו נעה קדימה ואחורה . הוא שותק לכמה רגעים , וכשלא אומר דבר אני פוצה את פי .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Storie d'amoreהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...