נוהל פרק של שישי - התחלנו😎
- מצפה לקרוא את התגובות שלכם בסוף הפרק🥰
------------------------------------------------------------------
אני חונה את רכבי במרחק של שני רחובות מביתם של משפחת ג'אבלי . רגע לפני שאני יוצאת מהרכב , אני שמה מאחורי הג'קט שלי , בין גבי לחגורת מכנסיי אקדח .אני סוגרת את הרכב בלחיצה על השלט , ואני מביטה סביבי . מחפשת אותו בין בתי העשירים .
רחובותיה של נצרת מלאים בעליות תלולות וירידות חדות , כך שבכל צעד שלי על המדרכה התלולה אני חשה שגופי מאבד משיווי המשקל שלו .
אני מתהלכת בין השבילים הצרים , שלצידם חונות מכוניות יוקרה משלל הסוגים היקרים ביותר .
דגמיי יוקרה של פורש ולמבורגיני , מייבאך , ומרצדס מדגם G זהה לזו שלי חונות לצד אחד מהבתים הפרטיים שכאן.
הכל מפואר , החל מהבתים ועד למכוניות . אני מחפשת אותו בעיניים צרות , מביטה אל הגגות , יודעת שזה המגרש שלו . תמיד שמעתי בילדותי על ילדי הגגות , ושהוא היה מנהיגם . בשכונה בה מאור גדל לגגות היה חלק גדול בחיים שלהם , והגגות היה איזור המשחקים האהוב עליו בצעירותו.
אני מיישרת את מבטי קדימה כשאני לא מבחינה בשום דבר המתרחש על הגג .
אני צועדת בעלייה התלולה שמאחוריי בית משפחת ג'אבלי , ואדם נושא אקדח , חבוש בכובע קסקט שחור חוצה את השביל שמולי .
אני רצה על עקביי , מוציאה את אקדחי ממקומו מאחורי גבי .
"עצור!" אני קוראת מאחוריו , בעוד הוא חותך באמצע השביל ונעלם משדה הראייה שלי .
"בן זונה" אני מקללת , ורצה בשביל המעוקל שמסביב לבית . אני קופצת מעל לגדר של אחד מהבתים השכנים לבית משפחת ג'אבלי , והבן זונה קופץ בין הגגות .
איך לעזאזל הוא עלה לשם?
לאחר רגע דמות נוספת קופצת מאחוריו בין הגגות , ואני נושמת לרווחה כשאני רואה את ניב מאחוריו .
אני רצה בין הבתים , קופצת מעל לגדרות בעקבים , ואני נשבעת שאני אתקע לו את שפיץ העקבים שלי בין העיניים שלו .
הגעתי לבית האחרון בשורה , בית משפחת ג'אבלי , והנה הוא קופץ מן הגג . אני ממהרת לקפוץ לפניו , מתנשמת , אני עומדת מולו ודוחפת אותו על הקיר .
"תעצור כבר מטומטם אחד , תעצור" אני אומרת , בעוד הוא מנסה לדחוף אותי הצידה ללא הצלחה .
אני מרימה את רגלי ואני תוקעת את העקב שלי בכף רגלו .
"כוס אמק!" הוא גונח ומתקפל .
ניב קופץ מהגג גם הוא . מתנשף , הוא נעצר לידינו .
"בוא" אני מסמנת לניב ויחד אנחנו מרימים את מאור , בורחים דרך השער האחורי של הבית בתקווה שלא ישימו לב אלינו במצלמות האבטחה .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...