היי חברים , מקווה שכולכם בטוב🥰 התכוונתי להעלות לכם את הפרק המובטח אתמול אבל לא הספקתי , אז תיהנו ממנו עכשיו , פרק חדש לפתיחה של השבוע + ראיתי שאהבתם את הפרק מנקודת המבט של מאור😉 מודה שממש נהנתי לכתוב אותו בדיוק כפי שאתם לקרוא אותו , לכן החלטתי להפתיע אתכם , הפרק יהיה שוב מנקודת מבטו של מאור , אז תיהנו מהפרק , מחכה לתגובות שלכם בסוף (בבקשה תגיבו , חייבת לדעת מה אתם חושבים) . ***טריגר לפרק- התעללות וסיפור אונס(לא משהו מפורט מידיי) לקחת בחשבון לפני הקריאה***
תהנו❤️נקודת מבט - מאור
"את מתכוונת לספר לי למה לעזאזל את נוסעת איתי לשם?" אני שואל את אימי , דוהר עם רכבי בכביש הכמעט ריק לחלוטין .
אמא יושבת במושב שלצידי , כפות ידייה אוחזות זו בזו בלחץ , היא נראת חסרת מנוחה .
"לא" היא משיבה , שואפת אוויר בחדות ומתיישרת בכיסאה , ממלאת את עצמה בביטחון .
"יצאנו מהבית מבלי שאף אחד ידע , ואף אחד גם לא יגלה את זה בהמשך . כולם ידעו ששלום חוסל על ידי הבת של יוסף" היא אומרת , גורמת לי להניד אנה ואנה בראשי .
"בחיים לא!" אני קורא בכעס .
"אף אחד חוץ מאיתנו לא ידע שהיא מעורבת , הדם שלו יהיה על היידיים שלנו , לא על שלה" אני אומר , כאילו מזכיר לה שהאחריות היא כולה שלנו .
"אם זה לא מוצא חן בעינייך אני יכול להחזיר אותך הביתה ולקחת את אבא במקומך" אני אומר , גורם לה להסיט את מבטה מהדרך אליי בחדות , היא מביטה בי בפיקפוק .
היא לא מאמינה שאני אעז לספר לאבי על מעללייה , על יציאתה מהבית ללא ידיעתו ואישורו , ועל המעורבות שלה בסיפור של שלום , המעורבות הזו שהיא לא מסכימה לספר לי מהיכן היא נובעת .
כל כך הרבה תרחישים וסיפורים עלו במוחי , מהפשוטים ביותר ועד המסובכים והכואבים ביותר .
"הבת של יוסף תהיה מוגנת , אבא שלה שומר עליה כמו על יהלום בכספת" היא אומרת , מנסה להמשיך במסע השיכנועים שלה .
אני מביט בה בהפתעה .
"באמת אמא? את באמת רוצה להקריב מישהי שמנסה לעזור לנו? אפילו אני מבין עד כמה זה מעוות ולא תקין" אני אומר , נסער מתגובתה .
יעל היא בתו היחידה של יוסף , היא כל עולמו , אם היא חדלה מלהתקיים הבן אדם הזה לבד בעולם .
אמא שלי שחשה את הכאב על מות בנה כשחשבה שנרצחתי בכלא נאחזה בילדייה החיים , בעובדה שבסופו של דבר יש לה את בעלה , שייש לה עוד ארבעה ילדים , יש לה נכדים ומשפחה גדולה . היא נאחזה בחיים דרכם , דרך משפחתה , אבל יוסף? ליוסף אין אישה , הוא כבר חווה את אובדנה , וחוץ מיעל אין לו עוד ילדים , יש לו אותה , את הילדה הבלונדינית שלו שגדלה להיות אישה אמיצה ויפהפייה .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...