פרק 20

337 26 5
                                    

///שבת שלום וקריאה מהנה לכולם❤️///

"את תמשיכי להיות פחדנית או שתעשי את מה שאת מתה לעשות עכשיו?" הוא שואל , ואני נותרת קפואה במקומי .

כה קרובה אך בו זמנית רחוקה . אני רוצה להיות קרובה , קרובה אליו ורחוקה מהעולם שמעבר לדלת שמאחורינו .

"לעזאזל עם כל זה" אני אומרת , ומבלי לחשוב פעמיים אני אוחזת בקצה חולצתו , מושכת בה ומקרבת אותו אליי ומתקרבת אליו בעצמי . אני מצמידה את שפתיי אל שפתיו , תולשת את הכובע מראשו ומשליכה אותו אל הריצפה .

הוא מוריד את משקפי השמש מעיניו ומשליך אותם על השייש הצמוד לכיור .

"סקס חד פעמי?" הוא שואל בציניות תוך ששפתיו ממהרות להיצמד בחזרה אל שפתיי .

"שתוק" אני מחזירה בתגובה מהירה . שפתיי נפערות ולשונו חודרת אל תוך חלל פי , משחקת עם לשוני .

"זה חד פעמי" אני מתנתקת ממנו לרגע ואומרת .

"כן , שמענו" הוא משיב בסרקזם , ופושט את הג'קט שלו מגופו . אני פותחת במהירות את החולצה המכופתרת שלו , כמעט ותולשת את הכפתורים ממקומם .

"עניין של תשוקה , זה לא יחזור על עצמו שוב" אני אומרת בהינד ראש .

"שקרנית" הוא מקניט ושפתיו נצמדות בחזרה לשלי , כאילו הן צמאות להן כמו לאוויר .

אני משיבה למילותיו בשתיקה , הדיבורים הסתמיים יכולים לחכות עד אחריי שנסיים .

הוא פותח את כפתור מכנסי הג'ינס שלי ומושך אותם מטה אל קרסוליי . אני חולצת את העקבים שלי ובועטת במכנסיים ארצה .

הוא מושך את חולצתי מעל לראשי , ואני נותרת מולו בהלבשה תחתונה בלבד .

אני פושטת את החזייה , חושפת בפניו את שדיי והוא מביט בהם כמהופנט .

"אתה מתכוון רק להסתכל? או גם לגעת בי באיזה שהוא שלב?" אני שואלת בסרקזם .

"אנחנו ממהרים לאנשהו?" הוא שואל .

"כי אני לא חושב שאני צריך למהר כעת" הוא מוסיף ועונה לשאלתו שלו .

"כן , אני ממהרת" אני משיבה ומנשקת אותו , אך הפעם אני לא מתכוונת לשחרר אותו .

כפותיו חופנות את חזי ואצבעותיו משחקות בפיטמותיי , מעוררות בי גירויים וגורמות לי לגנוח .
מאור משתיק אותי בנשיקה רעבה , נשיקה פראית .

אני שורטת את חזהו החשוף בציפורניי המטופחות .

אחת מכפות ידיו נחה מאחורי ראשי , אצבעותיו נקברות בשערי הבהיר , נשזרות בו .

גופי מתחכך בגופו הקשה , עורי לוהט כנגד עורו המחוספס . אני נוגעת בקעקועים שעל עורו , על אלה שעל כתפיו ועל שכמותיו .

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now