🚫אזהרת טריגר🚫 פרק זה יכיל מילים היכולות להוות טריגר בעבור חלק מהאנשים , אם ידוע לך כי נושא המוות הלא טבעי יכול להוות לך טריגר נא לדלג על פרק זה , תודה🙏
------------------------------------------------------------------
"את לא התכוונת לספר לנו שמי שמונה לחקירה הוא לא אחר מאשר השוטר יניב דרמון?" הוא זורק את המילים האלה באוויר , ונשימתי הכלואה משתחררת מחזי .
אני מתעשתת על עצמי במהירות , שפתיי מתעקלות לחצי חיוך עגמומי .
"אה! כן! חשבתי שידעתם" אני מושכת בכתפיי כבדרך אגב .
"גילינו את זה במקרה , בפעם הבאה נשמח לשמוע חדשות שכאלו מעורכת הדין שלנו" הוא מטיח בי .
אני ממהרת להנהן , מאשרת לו שכך אעשה .
דפיקה נשמעת על הדלת ואני מודה לאל שבשמיים שקוטע את שיחתנו .
"כן?" קורא אבי , ורותם פותחת את הדלת ונכנסת פנימה . "הקפה של גברת יעל" היא מגישה לי .
"תודה על הקפה אבל אני כבר צריכה ללכת" אני מודיעה וקמה ממקומי .
"אני צריכה לגשת למשטרה , יש לי כמה דברים לסדר שם" אני מעדכנת אותם לפני שהם מספיקים לעצור אותי מללכת .
"אני גם צריך לצאת , אלווה אותך למטה" אומר ניב ואני מהנהנת בהסכמה , לוחצת את ידו של רמי ומחבקת את אבי לשלום רגע לפני שאנו יוצאים יחד מחדר הישיבות .
"להתראות" אומרת רותם בחיוך וניגשת בחזרה לעמדת המזכירה שלה , בעוד אנו נכנסים אל המעלית .
דלתותיה נסגרות ואנחנו מסתובבים להביט זה בזה.
"מה לעזאזל ניסית לעשות שם למעלה?" אני שואלת בזעם .
"רציתי להראות לך מה אני יודע , אני מקווה שהמסר עבר" הוא אומר בקול תקיף .
"אתה דפוק?! אני לא יודעת מה אתה חושב שאתה יודע , אבל זה נשמע לי כמו קשקוש" אני מנסה להכחיש בתוקף את מחשבותיו .
"אני יודע שהוא חיי , ידעתי מההתחלה" הוא אומר , קולו לוחש-צועק .
אני ממהרת ללחוץ על הכפתור שעוצר את המעלית במקומה , אנחנו תקועים בין הקומה החמש עשרה לקומה הארבע- עשרה .
"מה?" אני מביטה בו מזועזעת .
"המשחק שלך יעבוד אולי על אבא שלי ויוסף , לא עליי" הוא מניף בפניי אצבע מזהירה .
"אני הלכתי לזהות את הגופה שלו , לראות שזה באמת הוא כשהתקשרו אלינו ואמרו לנו שהוא נרצח. אבל כשהגעתי לשם מצאתי גופה מבותרת , כל כולה נשחטה עד היסוד , ואין אדם משוגע כמו אחי שיעשה מעשה מטורף שכזה" הוא אומר , ועיניי נעצמות לרגע , אני מכילה את התבוסה שאני חשה בתוכי .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...