פרק 19

299 25 7
                                    

///קריאה מהנה❤️
שבת שלום🥰
_____________________________________________

"כן , אני שולחת לכם מיקום . תיקחו אותה ואת האחים שלה לאחת מהדירות שלנו ואני אבוא לפגוש אתכם בערב" אני אומרת לאמיר .

"אוקיי , מחכים למיקום" הוא משיב ואנו מנתקים את השיחה .

אני מתקרבת אל מאור , מושיטה לו את השקית שבידי בעוד אני שולחת אל אמיר את המיקום שלי .

"מה הלך שם בפנים?" שואל מאור בסקרנות .

"אתן מכירות?" הוא מוסיף לשאול , וגבותיו השחורות מתעקלות מעלה במין מבט משונה .

"הכרנו בפנים" אני משיבה , סוגרת את הנייד שלי ודוחפת אותו לכיס האחורי של מכנסי הג'ינס שלי .

"הכירות מהירה , חמש דקות בפנים וכבר את מחבקת אותה כאילו הכרתן חיים שלמים" הוא אומר , ואני מגחכת לאור הטון הסרקסטי שלו .

"אתה מתנהג מוזר , מה עובר עליך?" אני שואלת תוך שמרימה את כוס הקפה שלי ממאחז הכוסות הזוגי שבו ליבי , הבחורה מחנות תחנת הדלק הניחה לי בו את שתי הכוסות החמות .

אני לוגמת מן הקפה ומושיטה לו את כוס הקפה השנייה שבידי .

"מה עובר עליי? דווקא את שואלת את זה? לפני שעתיים כמעט עלינו בלהבות השמיימה!" הוא קורא בדרמטיות , ואני מודה לאלוהים שאין עוד מישהו סביבנו .

"זה עדיין לא מסביר למה אתה מתחקר אותי" אני מחזירה לו , שומרת על פנים רציניות , מסתירה את השעשוע שלי מהתגובות שלו .

"שניכנס רגע לשירותים? נחטא את הפצעים שלנו?" אני ממהרת להעביר נושא בעוד שאני רואה כי הוא עוד רגע יתפוצץ בעצמו מרוב כעס .

הוא מהנהן בהסכמה .

"אוקיי , אני רק אכבה את המנוע" הוא מוסיף לומר וניגש אל מושב הנהג ומתיישב מאחורי ההגה .

הוא מכבה את מנוע הרכב ויחד אנו צועדים תחת השמש היוקדת אל השירותים שמאחוריי התחנה .

הוא פותח את הדלת וריח מצחין עולה מן המקום . המקום מלא בריח של שתן , וזבובים מסתובבים סביב האסלות .

"אלוהים אדירים!" אני קוראת בהפתעה .

"בחיים לא ראית שירותים של תחנת דלק?" הוא שואל כשרמז של שעשוע על שפתיו .

"איכס לא!" אני קוראת ומתקרבת אליו , אוחזת בזרועו בכף ידי .

"בוא נצא מכאן , נעשה את זה באוטו" אני מבקשת ממנו .

"את פוחדת מהריח?" הוא שואל וכעת החיוך שלו אפילו לא מוסתר , הוא משתעשע ממני בגלוי .

"לא מהריח דביל , לך תדע אם יש כאן עכברים או חולדות... איכ ג'וק!" אני קוראת וקופצת עליו .

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now