פרק 21

298 24 5
                                    

////שבוע טוב❤️

אי פעם שמעתם על אנשים שהספיקו להתאהב בארבעה ימים? כן , גם אני לא .

מהי אהבה? שטות שמוכרים לאנשים מלאי תקווה דרך מסכי הטלוויזיה ומאחורי כריכות הספרים .

אני לא התאהבתי מעולם . אני לא , בחיי . אני חשה תשוקה , משיכה מינית ותו לא . הפעם , האדם אליו אני נמשכת כמו אל מגנט עלול להיות הסוף שלי . כבר הספקתי לחטוף זעזוע מוח בגללו ואתמול כמעט נשרפתי למוות בגלל מכוניתו הממולכדת .
וכעת אני יודעת שגם אני על המוקד של מי שמנסה להרוג אותו פעם אחר פעם .

אני יודעת שגם מאור נמשך אליי . כל דבר בו זועק את זה .

אבל אני יודעת שאני הדבר הכי קרוב לבית שייש
לו . והוא? הוא למד מהר מאוד לנצל את המשיכה שלי כלפיו , ואני לא אשקר ואומר שלא נהנתי מכך . כי נהנתי מאוד .

נהנתי מהמגע המחוספס שלו בעורי , מהרוך המהול באגרסביות שהפגין בפניי כשהוא זיין אותי באצבעותיו .

אני נהנתי מכל רגע בו הזין שלו היה בתוכי , ושפתיו היו עליי . בכל מקום בו הן נחתו הן הותירו שובל לח , אדמדם ורגיש .

אצבעותיו השאירו סימנים על ירכיי . סימנים כאלה שלא משאירים אף מקום לדמיון .

אני מתהפכת במיטתי , נתקלת בפניו הישנות .

אני מניחה את ראשי בשלווה על זוג כפות ידיי הצמודות זו לזו , בוהה בו במשך כמה רגעים .

אחריי שנפרדנו אתמול כל אחד לדרכו , נסעתי לבית המשפט ומשם הייתי בבית בו יוסף ואמיר מיקמו את ליבי ואחיה הקטנים .

הגשתי יחד עם ליבי מכתב לרווחה , בו דיווחנו על אביה המתעלל וביקשנו להעביר את האפוטרופוסות עליהם לקרוב משפחה אחר .

לאחר מכן , אחריי יום ארוך ומפורך לגמריי נכנסתי לביתי קצת לפני חצות , והוא חיכה לי בפנים , לוגם מכוסית ויסקי בסלון .

לא היו לי כוחות באותם הרגעים , אבל הוא לא אמר לי דבר . אחריי שהתקלחתי הוא נכנס איתי מתחת לשמיכה , וחיבק אותי . כן כן , חיבק .

נרדמנו סבוכי רגליים , עייפים ומותשים , כשראשי נח על חזהו .

נרדמתי לצלילי ליבו הפועם .

אני מביטה בקמטים שסביב לעיניו , הם קטנים וכמעט בלתי נראים , אך ממקום כה קרוב אליו קשה שלא להבחין בהם .

אני מביטה בצלקת שעל פניו , מעל לגבתו . הצלקת טיפה מזוגזגת , כאילו נעשתה בעזרת סכין משוננת .

אני מקרבת את אצבעותיי אל הצלקת שלו , ולפני שאני מספיקה להניח עליה אצבע הוא מתעורר בחדות ואוחז בשורש כף ידי בחוזקה , גורם לי להתרומם מהשכיבה בצורה חדה ומכאיבה .

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now