פרק 23

271 23 2
                                    

שבת שלום🥰

****************

"את לא כמו כל אישה אחרת..." הוא אומר , מטה את מצחו ונשען על מצחי .

"אני לא צריכה לשמוע ממך מילים יפות מאור" אני אומרת והוא מהנהן קלות בהסכמה .

"אני יודע... את לא צריכה שאומר לך כלום , את יודעת מי את ומה את שווה , את לא צריכה שאני אדאג להזכיר לך את זה" הוא מסכים איתי .

"אבל אני רוצה לומר לך מילים יפות ואת רוצה לשמוע אותן" הוא מוסיף לומר , בעוד שעיניו מביטות בי במבט חודר .

ביד אחת הוא מחזיק את שני מפרקיי ידיי , ובכף ידו השנייה הוא חופן את לחיי , מסיט מפניי קצוות שיער אל מאחוריי אוזני ומלטף באצבעותיו .

הוא מרים את מבטי אל שלו כך שאני מביטה בעיניו מלמטה , בראש שמוט לאחור .

"את יפהפייה את יודעת?" הוא אומר , ואני בולעת גוש העומד בקצה גרוני בשתיקה .

"כל כך יפה עם הפני בובה שלך והשיער הסקסי והפראי שמאפיין אותך" הוא אומר , ואני מקשיבה לכל מילה שלו , גומעת כל מילה שיוצאת ממנו , כל מחמאה שיוצאת מפיו .

"אומרים ששיער הוא חלק מהאופי , במיוחד אצלכן הנשים" הוא אומר .

"ואתה מאמין לאמירה הזו?" אני שואלת בהרמת גבה .

"במקרה שלך זו אמירה דיי אמינה , השיער שלך רך , עדין ופראי כאחד , וכך גם האופי שלך , רך ופראי" הוא אומר , מסובב תלתל בלונדיני סביב האצבע שלו . הוא מטה את ראשו לכיווני כך ששפתיו מרחפות מעל לשפתיי .

"זה לא קצת סותר אחד את השני?"אני שואלת , והוא מושך בכפתיו .

"ככל הנראה זה סותר אבל זה מה שהופך אותך לשונה מכל אישה אחרת" הוא אומר .

"זה והעובדה שאני האישה היחידה שאתה רוצה ליותר מפעם אחת , לא?" אני שואלת בהתרסה .

עיניו מאפילות לרגע , והוא מחזק בי את אחיזתו . נדמה כאילו הוא רואה אדם אחר לפניו , ולא אותי .

"מאור?" אני קוראת , מנסה לנער את ידיי מאחיזתו החזקה , ללא הצלחה .

"מאור!" אני מרימה את קולי גבוהה יותר מקודם , צועקת וגורמת לו לצאת מהבהייה שלו .

"על מי חשבת?" אני שואלת .

"מה?" הוא נושף בחדות ושואל בבילבול .

"את מי ראית?" אני שואלת והוא משתתק .

"זה לא משנה , כבר לא" הוא משיב בקרירות עם עצב בעיניו , משחרר את אחיזתו במפרקיי .

"את יכולה לעשות משהו בשבילי מבלי לשאול שאלות?" הוא שואל , ואני מנידה בראשי אנה ואנה .

"אני כבר עושה את זה לא?" אני שואלת .

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now