פרק 32

130 30 11
                                    

"וואוו , הבחור בהחלט הרחיק לכת" מודה שירן כשאני מסיימת לספר לה על כל מה שקרה לי עם מאור החל מההתחלה .

כן כן , החל מההתחלה .

"הוא הגזים! ההתנהגות שלו עברה כל גבול אפשרי" אני אומרת , מתעצבנת עליו פעם נוספת תוך שאני משחזרת את הסיפור ומספרת לה אותו .

"למה שכבת איתו מלכתחילה? אני לגמריי מבינה את המשיכה שלך אליו כי כן , הוא בהחלט מושך , הוא משדר סקס אפיל מטורף אבל זאת לא סיבה מספיק טובה כדיי להכנס עם בן אדם כזה למיטה" היא אומרת , ואני לא יכולה שלא להסכים איתה .

זאת הייתה טעות לשכב איתו , טעות בומבסטית .
והטעות הזו כולה שלי .

"זה פשוט קרה , אני לא יודעת איך נתתי לזה לקרות אבל זה קרה . הוא פשוט היה שם בזמן שאני הייתי בתקופת יובש נוראית אחריי שלא עשיתי סקס חודשים , והוא פתאום הופיע לי מול העיניים , עשה צרות וגרם לבאלגן" אני מספרת , מתרצת תירוצים ללמה שכבתי איתו כשאני עצמי לא יודעת איך זה קרה בכלל . אני מניחה שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי וכל דבר אחר שאומר יהיה שקר גס .

"ואני-" אני מתחילה לומר אך אני נקטעת על ידי הגיחוך של שירן .

"ואת נמשכת לצרות ולבאלגן" היא אומרת את המשפט הזה כאילו זה דבר מובן מאליו , אבל שוב , היא לא טועה .

"כמו תמיד" אני משיבה .

"והוא? מה איתו?" היא שואלת על מאור .

"אם הוא עושה בגללך כל כך הרבה שטויות מה זה אומר עליו?" היא שואלת , "שהוא מאוהב?" היא מוסיפה לשאול .

אני משיבה בגלגול עיניים מלגלג .

"מאור לא מאוהב בי" אני אומרת בביטחון , מזלזלת בדבריה .

"כן ממש , הוא רק נמשך אלייך בטירוף" היא אומרת זאת בחיוך משועשע בנסיון לעצבן אותי .

"שירן!" אני גוערת בה .

"את יודעת בעצמך שהוא רק יצא מהכלא אחריי שהיה שם כמעט עשור , וישר אחריי שהוא נמלט משם הוא היה נחשב כמת , הוא לא יכל ללכת לאישה אחרת או לשכור זונה לפי שעה וכמו שהוא היה שם בשבילי אני הייתי שם בשבילו . ניצלנו אחד את השני ותו לא" אני אומרת , והיא מנידה אנה ואנה בראשה לשלילה .

"בתור עורכת דין פלילית את ממש תמימה את יודעת את זה?" היא שואלת ברטוריות .

"הוא זיין חצי מהסוהרות בכלא , ולא כולן כאלה כונפות כמו שאת מדמיינת , יש כאלה שהן ממש בובות" היא אומרת .

"משמע?" אני שואלת .

"משמע אם הוא לא היה רוצה ספציפית אותך הוא היה שומר על הזין שלו במכנסיים . בטח הזזת אצלו משהו אם הוא החליט לעשות צעד לכיוון שלך ולהסתכן ביריבות עם אבא שלך" היא אומרת .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 6 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אובססיה מתוקהWhere stories live. Discover now