////🔞הפרק מכיל תכניים מיניים🔞
הפרק ארוך מן הרגיל ואני ממש מחכה לתגובות שלכם בסוף הפרק🤩
שבת שלום❤️❤️❤️נקודת מבט - יעל
אני נעה במקומי על משטח רך , משפשפת את עיניי לרגע .
יד גדולה מכסה את מותני ומחבקת אותי . אני מסתובבת בין הזרועות החמימות שאוחזות בי , נתקלת בפניו השלוות של מאור שיושן לצידי . הבליטה שבין רגליו נצמדת לאיברי הלוהט , ונשימתי נעתקת .
הוא מדיף ריח של מנטה וסיגריות , בנוסף לניחוח האפטרשייב שלו .
פניו מוארות מעט על ידי קרני השמש המפציעות מן החלון , ואני בוחנת אותו .
פניו פצועות , ואני בטוחה שהפצע שעל שפתיו והסממנים שמתחת לעיניו אינם הסימנים היחידים שנותרו על גופו לאחר הריב שלו עם אחיו אמש .
אני מנסה להרים את זרועו ממני ולקום , אך באותו הרגע הוא מחזק את אחיזתו בי ומקרב אותי עוד יותר אל גופו .
"מה אתה מנסה לעשות?" אני שואלת בקול צרוד משינה , שגורם לו לפקוח את עיניו .
"מה את מנסה לעשות?" הוא שואל בחזרה את אותה השאלה .
"לקום" אני אומרת את המובן מאליו .
"כל כך מהר את מתחרטת?" הוא שואל בעיניים אפלות .
"אני לא מתחרטת" אני מודה , גורמת לגבתו לעלות מעלה בהפתעה .
"אז לאן את בורחת?" הוא שואל וקולו הקשה מעלה בי צמרמורת .
"לשירותים" אני משיבה , והוא מסיר ממני את זרועותיו , מאפשר לי לקום ממקומי לצידו וללכת להתפנות .
אני קמה וניגשת לשירותים בעוד מאור נשאר לשכב על הספה .
אני סוגרת מאחוריי את הדלת , מביטה בבואתי במראה . שיערי מבולגן מעט נראה כיאלו אני אחריי לילה פרוע . אני עושה את צרכיי , שוטפת ידיים ומסדרת את שערי מעט , רגע לפני שאני יוצאת מהשירותים .
אני חוזרת למשרד , מרימה את הטלפון שלי מהשולחן הקטן שלצד הספה , קוראת את ההודעות האחרונות שלי .
"חיטטת לי בטלפון?" אני שואלת , כשאני שמה לב שחלק ממהודעות נפתחו במהלך הלילה וסומנו כהודעות שנקראו בזמן שיישנתי .
"כן , עכשיו תחזרי הנה" הוא מבקש .
"אתה פשוט בן אדם הזוי" אני מנידה אנה ואנה בראשי , כשאני קוראת את ההודעות ששירן שלחה לי .
"איפה לפגוש אותך?" אני שולחת לה בחזרה , בתקווה שהיא ערה כעת .
השעה חמש וחצי לפנות בוקר , ובשעה שמונה המקום יהיה כבר מלא בכל אנשי הצוות של המספנה ובעובדי המשרדים שלנו .
"יעל! בואי הנה" הוא דורש בעוד אני אינני זזה ממקומי .
"עזוב אותי" אני מתעצבנת , משליכה עליו חתיכת נייר מכווץ שהיה זרוק על השולחן . הוא תופס את הנייר בזעם וקם ממקומו באחת .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...