שבת שלום חברים שלי❤️
"מה זה לעזאזל?" שואל יוסף בבהלה . הוא מביט בלוח שלפניו במבט מזועזע . הוא מטה את ראשו ימינה בניסיון להבין יותר טוב את מה שלפניו .
"לוח ראיות דביל" משיב אמיר ומקניט אותו בעוד שהוא מתיישב בנינוחות על הכורסה שלצד שולחן משרדי הארוך .
"מתי הספקת לעשות את זה?" הוא שואל וסורק את הלוח .
"בלילה" אני משיבה . כבר שלושה ימים שאני גרה במשרד , יוצאת מכאן ביום אל לקוחות וחוזרת הנה בערבים כדי לעבוד על התיק של מאור . שלושה ימים שאני יושנת על הספה שבמשרד שלי . הגב שלי קיבל זעזוע בגללה .
"כשהכל היה מפוזר על השולחן שום דבר לא הסתדר לי בעין , אבל עכשיו אני רואה את כל החלקים בבירור" אני אומרת .
"מי כל אלה?" שואל יוסף .
"כל משפחה ישראלית שייש לה קשר למשפחת ג'אבלי ולמשפחת אמסלם" אני אומרת .
"יש כאן חמישה ראשי משפחות , כולם קשורים גם לג'אבלי וגם לאמסלם?" הוא שואל ואני מהנהנת באישור .
"את משפחת מלכה פסלתי , יש להם יחסים טובים עם משפחת אמסלם , הם היו בהלוויה" אני אומרת ומסמנת בטוש אדום איקס על ראש המשפחה יעקב מלכה .
"תורידי גם את רחמים , הוא בפשיטת רגל . אין סיכוי שהוא יצליח לפגוע באמסלם כל כך חזק מבלי שיהיה לו שקל" אומר יוסף , ואני מוחקת אדם נוסף מהרשימה .
"אברג'יל?" אני שואלת .
"עסוק בצרות שלו , רק אתמול שיחררו אותו למעצר בית . לא נראה לי שזה הוא" משיב אמיר , ואני מסמנת את התמונה בסימן שאלה .
"אז מי נשאר? הרוזנים וסרוסי" מציין אמיר .
"עכשיו נשאר לגלות מי מהם האשם . שימו אחריהם מעקב צמוד , אני רוצה לדעת על כל צעד שלהם ; מה הם אכלו , שתו ,עם מי הם דיברו ומתי" אני דורשת , מעבירה דף ליוסף , שסורק אותו בעיניו .
"אתה יודע להשתמש באיכון?" אני שואלת והוא מהנהן באישור .
"אלה מספרי הטלפון של בני משפחת אמסלם , זה של רוזן ואלו של סרוסי" אני אומרת ומצביעה בהתאם על כל טור בטבלה שקיבלתי משירן .
"תעשו איכון על הטלפונים החל משבוע לפני הרצח" אני אומרת , ובעוד שיוסף ממשיך להביט בטבלה , אמיר מביט בי בתהייה .
"את חושבת שאיימו על מישהו לפני כן?" הוא שואל בהרמת גבה .
אני משיבה בשתיקה , והוא מושך את שיערות ראשו הכהות ומהנהן בהבנה .
"זה זה , נכון?" הוא שואל , ואני מהנהנת .
"אני לא רואה משהו אחר... אם רמי היה יודע משהו הוא לא היה לוקח אותי לצידו בכלל . אולי זה קשור לאחד מהבנים... אולי איזו נקמה בגלל הסבא הסאדיסט שלהם , או שזה אולי משהו שצף מהעבר שלהם , אני לא יודעת" אני אומרת , מסיטה את שערי בהיסח דעת לאחור .
YOU ARE READING
אובססיה מתוקה
Romanceהוא מת . כך הודיעו בחדשות , תחת הכותרת - "הרמבו של העולם התחתון נרצח" . כך כינו אותו , רמבו . אני זוכרת אותו מעברי , אני זוכרת את הכוח והעוצמה שהקרין לסביבה . עוד בתור נער צעיר גברים רבים העריצו אותו ונשים רבות רדפו אחר תשומת ליבו . זה לא קרה משום...