"Fort dere litt da latsabber!"Jeg hopper ut av tekoppen, ikke svimmel i det hele tatt, og jogger raskt bort til neste karusell.
Min favoritt, nemlig en splitter ny attraksjon, The Super Mario Flying world!Jeg sikler etter å få tatt den, men Sarah hadde insistert på å ta tekoppene først. Og som vi vet, så får Sarah Hill det ofte som hun vil.
Jeg spretter inn i køen og foran et par unger som skynder seg dit de også, men jeg har lengre bein enn dem så, hah!
De sender meg noen stygge blikk, men jeg er for opptatt med å vinke energisk på vennene mine som er litt treigere enn meg."Tenk at jeg står i denne køen av alle steder," mumler Sarah og dekker til ansiktet.
"Dette kan jo bli litt gøy da," sier Henri og ser bort på de flyvende soppene som vi skal sitte på etterpå.
"Really?" Sarah ser skeptisk på Henri.
Han bare smiler og kysser henne.
"Tnaawww" sier jeg kvalmende og gliser. De er så søte sammen, etter at Sarah hadde tatt en deljobb på cafeen ble de sammen. Og hvem kunne Sarah takke for det?
Meg!Hvem skulle trodd jeg, av alle mennesker, skulle klart å spleise noen?
"Hey, Marte kommer også over hit til helgen, da er vi også fortsatt her," sier Sarah etter hun leste en melding på mobilen.
"Si at hun skal møte oss, så kan vi finne på noe," smiler jeg.
"Jeg forstår ennå ikke hva som skjedde med dere og Marte," sier Alex.
"Mye skjedde, og mye forandret seg," svarer Ellie han.
"Vår tur snart!" Piper jeg oppspilt og nærmest hopper mens jeg venter på at den neste soppen skal komme og hente oss.
"Vet dette er din store drøm, Jen, men det er da ikke nødvendig med et SÅ sinnsykt glis?" Sier Matthew ertende og trekker meg mot seg.
"Fjern deg, ikke nå!" Glefser jeg mens gutten som åpner porten åpner så vi kan bestige soppen.
Jeg hopper inn med en gang og venter utålmodig på resten. Matthew setter seg foran ved siden av meg, Sarah og Henri bak oss og Ellie og Alex som hadde drevet og småkjeklet om hvilken is de skal ha etterpå setter seg bakerst. Trippeldate på Disney land er kjempegøy.
Soppen begynner å kjøre innover en mørk tunnel. Jeg er så spent at jeg nesten rister mens jeg knuger stanga man skal holde på for å ikke dette av eller noe sånt. Jeg tenker ikke helt klart for å være ærlig.
Plutselig faller soppen og alle slipper ut et overrasket skrik.
Men fallet varte bare i 2 sekunder.
Jeg ser rundt, herregud så kult. Vi svever i en Mario verden.
Vi er omgitt av sopper, skilpadder, sjømonstre og stygge fisker.Så svever vi høyere og høyere opp i skyene.
Jeg setter i et ordentlig fangirl skrik da Mario, Browser, den rosa prinsessen og Luigi viser seg."Jeez, ikke skrik så fælt" mumler Matthew ved siden av meg.
Jeg skotter bort på ham."SITTER DU PÅ MOBILEN NÅ?!"
Han skvetter og sender meg et unnskyldende blikk og et kyss på kinnet.
"Ikke prøv å leke søt" knurret jeg.
Han vet dette er viktig for meg.
Mario is life. Ved siden av iskrem.Så kom et lite show med Mario og Browser som slåss før karusselen er ferdig.
"Det var RÅKULT!" Hviner jeg når vi er ute.
Vennene mine bare mumler et "mhm" og nikker.
"Skal vi ta den roller coestern der?" Ellie peker på en høy berg og dal bane av tre.
Jeg svarte ikke, bare satte i å løpe til køen. Disney land har alt en kan ønske seg. Synd jeg ikke bor i California.
YOU ARE READING
Fresh start
Teen FictionJenny sine foreldre sendte henne til New york, for å bo hos tanten sin i noen år. Hun skulle bli kvitt alt som hadde dratt henne ned. Fake venner, mobbing, tvang, og ikke minst, gutter. Gutter er ikke verdt det, og Jenny var fast bestemt på å ikke f...