Kayden 🔞🌶🩸

3.9K 46 0
                                    

Világ hírű Maffia vezérnek lenni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Világ hírű Maffia vezérnek lenni. Páratlan érzés. A hatalom és tisztelet, ami ezzel jár. A birodalmam hatalmas. Az egész világ ismeri a nevem. Kayden Gray nevét mindenki ismeri. És tudják mit jelent. Csak úgy emlegetik a nevem. Mint a megtestesült rém álom. Nem éri meg játszadozni a türelmemmel. Mert veszélyes és kiszámíthatatlan természetem van. Ami közel se gyengéd vagy ártalmatlan. Fegyver csempészettel foglalkozok, drog kereskedelemmel. Ez aljas dolog, de ember kereskedelemmel is foglalkozok. De ha úgy van orgyilkosnak is fel bérelnek. A Maffia legsötétebb bugyra az én bizniszem. Azért világ hírű a nevem. Hatalmas biznisz van benne. Főleg a fegyverek és drog miatt. Az ember csempészettben inkább a lányokat keresik jobban. De mostanában már lejjebb adott belőle. A világ minden pontján van egy hely, ahova én csempészek és szállítok drogot vagy fegyvereket. Vagy szolgákat. Van két öcsém. Carter Gray és Hans Gray. Én vagyok a leg idősebb. Velem egy bizniszt űznek. Carter a fegyverekért felelős. Hans pedig a drog. Én pedig az orgyilkos vagyok vagy az ember csempész. Mexikói testvérek vagyunk. Ahol a testvér még ki Áll a másikért. Vérbeli spanyolok vagyunk. Ha kell vérét adja érte. Mi hárman amúgy is izzik vérig ki állunk egymásért. Ha egyikünk bajba kerül a másik kettő azonnal ott terem. A világ bármely pontján. New York- ba éljük luxussal és vérrel teli életünket. Itt csak úgy ismernek minket hogy a Gray fivérek. Ami rettegést kelt az emberekben. Egy átlagos ember fel se bírja ezt fogni. Épp le parkoltam a villám előtt.Épp egy drog szállítmányt vittem az egyik ügyfélnek. Veszek egy zuhanyt és Megbeszélést tartunk a fivéreimmel. Épp új szolgálót keresek. Mert az előző el ment. Így újat kell keresnem. Valami jó picsát kellene nézni. Majd meg nézem magamnak milyenek vannak. Igaz hogy van öt szolgáló. Egy ház vezető nő és egy komornyik. Ja meg az Hans és Carter két szoba lánya. Már csak nekem kell egy. Ekkor be lépek a nappaliba. A fiúk már ott ültek. És sakkoztak.

- Hali bátyó.- szólalnak meg egyszerre. Jól ki jövünk egymással. Már Greta hozza a szokásos kávém. Bólintok neki. Mire fejet hajt és vissza megy a konyhába. Jó illatok vannak. Ekkor elém lép Zane a komornyik. Már rég óta szolgálja a családunkat. Már az apámnak is dolgozott. 45 éve hűséges a családhoz.

- Jó napot Mr.Gray. - köszön udvariasan. Mire biccentek a fejemmel.

- Várom a jelentést akkor.- mondtam határozottan.

- Meg jött a lista az új szolgáló lányok felől.

- Had lássam akkor.- mondom neki karba tett kézzel. Mire ide nyújtja a papírt. Mindegyik névhez jár egy kép. És egy pár információ. Le ülök a fotelembe és vizsgálni kezdem a listát. Közben Carter oda szolt.

- Ja tényleg bátyám. Hívott a csávó akinek kellenek a fegyverek. Érdeklődik hogy mikor visszük őket. - mondja mire fél szemmel rá nézek. És a türelmemmel játszik a faszi.

- De türelmetlen. A végén agyon lövöm. Vigyétek el neki akkor. Van három rakéta vető. Tíz AK-47 tíz Commander.

- Rendben van. Be pakolunk és el visszük neki.

- Ha variál a pénzel. Üzenem neki hogy ne akarja. Én menjek hozzá! Mert nem teszi zsebre amit kap tőlem! Csak merjen át baszni!

- Majd kezelésbe veszem, ha nem ért a szóból.- szólal meg Hans. Büszke mosolyt villantok. Mire ki mennek az ajtón. Én pedig tovább vizsgálom a listát. Elég sok választék van. De a szemem meg ragad egy képen. Elég szemre való fiatal lány van rajta. Grace Morgan a neve. Gyönyörű kék szemei vannak. Sötét barna hajjal. Fehér bőrrel. És élénk rózsaszín telt ajkaival. Kibaszott gyönyörű lány. Szóval Grace. 17 éves lány. 3 hónap múlva lesz 18. Elég fiatal. 10 éves korától rabszolga. A mostoha apja el adta. Azóta egy gazdája volt. Az pedig nő és a fia, de ragaszkodott, hogy érintetlen legyen . Ez azt jelenít, hogy szűz a kislány. Basszameg egy érintetlen kislány. Mi kislánynak hívjuk azokat a lányokat, akik még szüzek. Nincs még nővé avatva. Nem volt még szűz lány nálunk. Neki nem tudom mennyire jelent jót, ha szűz. Három férfi mellett. Nem tudom meddig marad az. Mondjuk ha jó csaj, akkor hamar meg oldom ezt a problémáját. Ha jó picsa nem sokáig marad szűz. Ígéretesnek néz ki. Ekkor oda szóltam Zane-nek.

- Gyere már egy kicsit.- mire oda is lép. Érdeklődve néz rám az öregedő arcával. Amin már a kor meg látszik. Csak 60 éves már. Kedvelem mert hűséges.

- Miben lehet szolgálatára Nagyúr?- kérdezi érdeklődve, közben kicsit meg hajtotta a fejét.

- Tudsz valami normális információt, erről a Grace nevű lányról?- kérdeztem érdeklődve, mire felé nyújtom a papírt.

- Ó Grace Morgan lenne a kiválasztott lány? - érdeklődik felém.

- Lehet hogy ő lesz. Csak szükségem lenne még információra.

- Sajnos én se tudok többet. A csempész ragaszkodott hozzá, hogy néhány információ titkosított. Így csak ennyit lehet tudni róla. Azt tudom, hogy fiatal még. És egy nő volt eddig a gazdája, utána a fia vette át a lányt.. De rendszeresen verte. Szigorú el várás volt számára. De úgy tudom, hogy érintetlen még.

- Ez ígéretesnek hangzik. Érdeklődd már meg nekem ezt a lányt. És ha tudsz valamit értesíts.

- Értettem uram rögtön oda telefonálok. Ha esetleg kérdezi, hogy kell e a lány. Akkor mit mondjak?- kérdezte érdeklődve.

- Mond neki, hogy kell a lány. És majd személyesen meg beszéljük a részleteket.

- Értettem uram. - bólint egyet és már el is ment. Kíváncsi vagyok erre a lányra. Bár elég fiatal. Van köztünk egy kis kor különbség. Én mégis csak 29 éves vagyok. Fel keltette az érdeklődésemet. Ekkor meg jöttek a fiúk is. Jó kedvvel lépnek be. Érdeklődve nézek rájuk.

- Minden jól ment ?- kérdeztem érdeklődve. Amire fel kacagtak.

- Jól jártunk miénk a pénz is és a fegyverek is meg maradtak.- mondta Carter vigyorogva. Ördögi mosolyra húzom a szám.

- Halott ember.

- Igen tesó. Kurvára élveztük. - vigyorogja Hans. Amin én is vigyorgok. Ezt szeretem bennük. Hogy nélkülem is tudnak cselekedni. Nem kell a nyomukban lenni. Jól végzik a munkájukat. Igazi dinasztia vagyunk 6. Generáció óta a Gray család a leg nagyobb Maffia dinasztia. Szinte az egész világon. Itt nincs olyan, hogy főnök. Itt mind a hárman egyen rangúak vagyunk. Bár mindig ki kérik a véleményem. Mivel én vagyok a leg idősebb. Utánam jön Carter, ő most múlt 27 éves. Hans pedig 26 lesz két hónap múlva. Apám helyét örököltem meg. De én osztozok rajta a két öcsémmel. Mivel én vagyok a rang idős.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Madárka ~《18+》~Where stories live. Discover now