Grace 🔥🔞

2.3K 29 1
                                    

Ki szállítanak belőle. Nem merem fel emelni a fejem. Nem tudom hova hoztak.
És azt se tudom, hogy milyen élet vár rám. Mivel egy Maffia vezér vett meg. Nem tudom, hogy mit jelent ez. Az egyik férfi meg szólal.

-Felemelheted a fejed. És nézz körbe. - mondja. Mire engedelmeskedek neki. Körbe nézek egy hatalmas villa van előttem. Olyan nagy a nyakam is bele fájdult, ahogy fel néztem rá. Gyönyörű volt, kívülről krém színű volt teljesen. Rengeteg terasszal. Hatalmas magas oszlopai vannak. Az udvar is hatalmas. Parkosított az egész. Gyönyörű virágokkal. Mire vissza hajtom a fejem. Ekkor meg szólal a másik.

-Vidd be őt és tegye rendbe Greta. Én meg megyek szólok neki.

-Rendben uram. Gyere velem leány. - mondja mire el indul és én is megyek utána. Be léptem a házba. Mire egy hosszú folyosón vezet végig. És meg állunk egy ajtó előtt.

-Gyere be. És rendbe tesznek.

-Igenis uram. - ki nyitja előttem az ajtót és be léptem. Mire be is zárja mögöttem.

-Szia gyermek. Gyere ide hozzám és emeld fel a fejed. - szól hozzám a nő. Fel emeltem a fejem. Egy középkorú nő volt. Világos barna szemeivel végig néz rajtam. Olyan 50 éves körülbelül. Kedves kinézete van.

-Én Greta vagyok a szolgálók vezetője. És a ház vezető nő. Téged hogy hívnak?- kérdezte tőlem kedves hangon. Félénken válaszolok neki.

-Grace Morgan.... vagyok asszonyom. - mondom félénken. Mire elém lép és el veszi rólam a fátyolt.

-Gyönyörű lány vagy Grace. - mondja mire fel emeli az állam és szemügyre veszi az arcom. Majd el engedi.

-Köszönöm asszonyom.

-Gyere zuhanyozz le és utána fel öltöztetlek normálisan. - mondja mire be visz a zuhanyzóba. Le zuhanyoztam és ki mosták a hajam. Ki léptem majd jött Greta és hozta a ruhaim. Egy fekete szoknya volt ami combom közepéig ér. Egy barna harisnya került a szoknya alá. Lengébb volt a szoknya és fodros az alja. És egy sötét kék blúz. Fodros vállal és kicsit mély kivágású. Fel vettem. Majd meg igazították rajtam. A lábamra került egy szolid fekete cipő. Nem volt Túl magas. A hajam meg fésülték. De annyi vol, hogy a fejemre kerül egy sötét kék hajpánt, apro fehér gyöngyök voltak végig rajta. Kerül az arcomra egy kis pirosító és egy enyhe pirosas rúzs.

-Készen is vagy. El ragadó vagy. Gyönyörű kék szemeid vannak. - mosolyog rám. Szimpatikus volt.

-Köszönöm szépen.

-Gyere ülj el és egyeztetjük a szabályokat. - mondja miközben le ülünk két fotelbe.

-A nagyúr nagyon kényes. Minden apró óhajt teljesíted. Bármit is kér tőled. Nincs jogod nemet mondani. Ő parancsol neked. És alá kell rendelned magad. Ne nézz a szemeibe, csak ha ő mondja. Add meg neki a tiszteletet. Csak akkor tegezd, ha meg engedi. Rendesen szemügyre fog venni magának. Szeszélyes és kiszámíthatatlan erre számolj.

-Értettem asszonyom.

-Te szűz vagy még ugye?- kérdezi tőlem

-Igen asszonyom. - suttogtam halk hangon.

-Rendben. Ne ijedj meg, ha le vetkőztet és meg néz magának. A szolgálja vagy. Szoba lány vagy. Ne lepődj meg, ha esetleg az ágyába visz. Neki nincs jogod ellent mondani. Mindent engedjél neki. Még ha neked fáj és kellemetlen.

-Értettem. Egy kicsit félek.

-Nem kell. Ha be tartod a szabályokat. Akkor jó helyen leszel. Gyere velem.- mondja mire fel állunk és ki visz, fel visz a legfelső emeletre. Hatalmas ez a ház. És Gyönyörű. Hófehér falak vannak. A plafon valószínű. Hatalmas kristály csillárok lognak le. Amelyek arany színűek. Fel értünk és még állt velem egy hatalmas sötét barna ajtó előtt.

Madárka ~《18+》~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora