Érezni akarom🌶🔥

2K 33 2
                                    


Reggel ahogy fel keltem már ő is fent volt. De nem kelt fel még. Csak feküdt mellettem. Álmos tekintete van még. Ami olyan édes. El olvadok tőle. Nyújtózkodott egy nagyot. Fel könyököltem az ágyon. És a felsője alá nyúltam, végig simítottam a hasán. Tetszik a lapos hasa. Ki rázta a hideg. Izgatottan sütötte le a tekintetét. Mire az álla alá nyúlok, s fel emelem a fejét. Egy lágy csókot lehettem az ajkaira. Halk hangon meg szólalt.

- Buenos días Kayden.- mosolyog rám. Az állam is le esett. Tud spanyolul beszélni.

- Tudsz spanyolul belleza?- kérdezem kíváncsian. Ezzel meg lepett.

- Egy kicsit tudok. Egy minimális szinten.

- Me encanta. Mi tesoro. -suttogom a fülébe és bele csókoltam a nyakába. Mire ki rázza a hideg. Lassan csókolni kezdtem a nyakát végig. Közben felé másztam. Remegett alattam. Lassan csókoltam végig a nyakát és a mellkasát. Hirtelen fel nyöszörgött az ajkaim alatt. Ami kibaszottul izgató. Be indulok tőle teljesen. Szóval még sose értek hozzád. Akkor majd én fogok. A legnagyobb gyönyörbe foglak részesíteni. Szívesen ágynak dönteném. Kibaszott izgató és szexi csaj. Mucho me encanta. Ez nagyon tetszik.

Lehet érezni rajta, hogy milyen tiszta. Kezemmel végig simítottam az oldalán és a ruhája alá nyúltam.

- Kérlek szépen.....ne csináld....kérlek Kayden.- szuszogja alattam. Mire csak huncutul mosolyogtam. Édes kis teste van. Ajkaimmal vissza kezdtem haladni a nyaka felé. Közben kezemmel végig simítok a puha karján. Szuszogni kezd. Lassan el távolodtam tőle. Kapkodta a levegőt. Édes kis madárkám. A szemeibe néztem.

- Olyan tiszta tekinteted van. Látszik rajtad mennyire tiszta vagy mi Belleza. - suttogom a fülébe. Mire ki rázza a hideg. Édes. Fel ültem. Pont a két lába között ültem. Mire alattomos mosolyra húztam a számat. A légzése gyors volt. Ekkor a kezemmel a felsőjét fogtam meg. És elkezdtem sorba ki gombolni rajta a gombokat. Mire szuszogni kezdett. Ki gomboltam, majd szét húztam rajta. A kerek mellei tárulnak a szemem elé. Végig nyaltam a Felső ajkam. Ujjaim hegyével lassan végig simítottam az egész testén. A két melle között siklott a kezem. Lágyan meg markoltam. S óvatosan masszírozni kezdem. Amire hátra hajtotta a fejét. A párnába markolt. A két mutató ujjammal, lassan izgatni kezdtem a mellbimboját. Körkörös mozdulattal izgatni kezdem. Bele remegett. Nyöszörögni kezd tőle. Kis madárkám, de édes nyöszörögésed van. A mellbimboja eléggé áll. Fel izgult. Az ártatlan madárka. Ha igy foyltatja nem sokaig marad az ártatlan madárka. Mire meg feszült a teste. Me encanta. Abba hagytam, s Haladtam tovább a hasa aljáig.

A hasa alját kezdtem cirógatni. Éreztem hogy liba bőrös lett az egész teste. Izgató nagyon. Fel kacagott. Az ujjaim alatt. Biztos csiklandozz neki.

- Kayden ne, ez csiklandozz.- kuncogja. Mire huncutul mosolyogtam. Oda hajoltam az ajkaihoz. Mire a csípöjét kezdtem el masszírozni. Amire vett egy nagy levegőt.

- Hát még mennyire csiklandozna, ha az ujjam lenne a puncidba. - suttogom. Mire a kezemmel oda nyúlok és végig simítok a csinos csipkés bugyiját. Amire hátra hajtotta hirtelen a fejét. Ajkaimmal lassan meg csókoltam az ő ajkait. Amibe bele remegett. Érzékin csókolni kezdtem. Közben az kezem a bugyijába csúsztattam. Hírtelen éreztem milyen Nedves lett. Forró és nedves. A szűz kislány fel izgult rám. Szivesen meg tenném. De még nem áll készen rá. Majd kicsit később. S a csiklóját kezdtem óvatosan dörzsölni. Amire hirtelen fel nyöszörgött. Elkezdtem izgatni csiklóját. Remegni kezdett a teste. Kis madárkám. Olyan érzékeny kis tested van. Meg kívánom a végén. Be gerjedek rá teljesen. Majd gyorsabb tempóra váltottam. Erősebben nyomtam az ujjam a csiklójához. Fel sikított tőle.

Madárka ~《18+》~Where stories live. Discover now