Grace
Még sose éreztem ekkora boldogságot. Az álmom váltotta valóra ez a férfi. Ha kell tűzbe megyünk egymásért. Mellettem van a világ leg törődőbb és leg gyengédebb férfija. Annyira várja már a kis apróságokat. Tényleg boldognak néz ki, még sose láttam ezt a csillogást. Főleg hogy már nincs sok időm hátra. De nagyon törődő egyfolytában körbe ugrál. Ki szolgál mindennel. A pocakom is már hatalmas. Csak apuci túl aggódja a dolgot. Lépten-nyomon mellettem van. Már a baba szobákat is be rendezte. Nagyon cuki lett. Rózsa arany és arany ezüst színben pompázik. Azt mondja az ő kis hercege és hercegnője a legjobbat érdemli.Azt mondja , ők lesznek a világ leg elkényeztetettebb iker babái. Már minden jelet figyel. Pedig még van egy kis időm. De ő már készül előre. Ami nagyon cuki. Aggódik az apuci nagyon. Minden kis apróságot túl reagál. A leg kisebb has fájás is nála nagy dolog. Olyan cuki egy pasi. Sose gondoltam. Hogy ő ilyen kis cuki és aggódó. Tökéletes apa lesz. Minden nő álma lenne ez a pasi. Milyen mázlista vagyok. Hogy az ölébe estem. egy évvel ezelőtt még nem is gondoltam volna, hogy ez a férfi lesz az én végzetem. Sok mindenen keresztül mentünk együtt. Ráadásul nem csak Kayden várja annyira a kicsiket. Carter is épp olyan izgatott, mint Kayden. Már ő is nagyon várja őket. Le szögezte, hogy a leg elkényeztetettebb babák lesznek.
Épp most jöttek meg jöttek Kayden szülei is. Az anyja olyan kedves egy nő. Épp a teraszon beszélgetünk. Míg a férfiak meg beszélik a dolgaikat. Suttogva szólal meg.
- Örülök neki, hogy te vagy a fiam mellet.- mondja halk hangon. Úgy hogy ők ne hallják. Mosolygok egyet.
- Az biztos, hogy nagyon szeretem a fiad. Nem hittem volna, hogy ő ilyen kis cuki tud lenni. A külseje ellenére.- mondom neki, közbe közel hajolok hozzá. Kuncog egyet rajta.
- Hát igen. A fiam teljesen beléd habarodott. Nem láttam még ilyen elszántnak. Jó hatással vagy rá és a picik is. - mosolyok szélesen. Ezt jó hallani.
- Jó érzés, hogy ennyire törődő. Hogy képes ennyire szeretni.- suttogom. Közbe Kayden- re nézek. Aki az apjával beszél. Mosolygok egyet.
- Különleges vagy a fiam számára. Sokat változott, amióta te mellette vagy. Jó értelemben. Rossz múltja van. Kegyetlen és szeszélyes volt.- mondja, közbe meg fogja a vállam. Rá nézek. És mosolygok egyet. De el gondolkodok rajta. Már korábban is hallottam. Hogy rossz múltja volt. Greta mondta még az elején.
- Komolyan mondod Lorena ? Már hallottam, hogy nem könnyű eset.- mondom neki. Közbe a szemébe nézek. A szemeiről mindig Kayden jut az eszembe. Ugyan olyan gyönyörű azúr kék szemei vannak. Mosolygok egyet.
- Igen Grace. De amióta te mellette vagy. Azóta meg változott. Türelmes kedves lett. Nem szeszélyes és durva. Csak ha rólad van szó. Amúgy teljes fordulatot vett a természete. A gyilkos fiam egy törődő apa lett. - mosolyogja őszintén. S A hasamra teszi a kezét. Ezt jó érzés volt hallani.
- Tökéletes apa lesz belőle. Olyan cuki mikor túl aggódja. Minden vágyam volt, hogy boldoggá tegyem. - suttogom. S mosolyogva nézek rá. Egy széles vidám mosoly húzódik a száján.
- Meg sose volt ilyen boldog a fiam. A fiatal külső ellenére, te vagy a mindene. Bármire képes érted. Látnod kellett volna míg kómába voltál. Mennyire aggódott érted. Egy percet se aludt. Míg magadhoz nem tértél. - mosolyog szélesen rám. Ez most nagyon mélyen érintett. El érzékenyülök tőle. Szipogni kezdek. Úgy szólalok meg.
- Nekem is ő a mindenem. Nekem nincs senkim rajta kívül. Tudod milyen sokat jelent nekem, hogy végre mellettem van valaki. Aki egy kicsit is szeret és törődik velem. Ez előtt ez teljesen ki maradt az életemből.- szipogom. S a kezem a szám elé tartom. Együtt érző mosolya van. Meg simogatja a hátam.Hirtelen érzem, hogy valaki át karol hátulról. S magához ölel. Tudom hogy ki az. Meg ragadom a karját úgy szipogok tovább. Nem tudom miért vagyok ennyire érzékeny. De most ez az ölelés. Mindennél többet jelent nekem. Elém lép, s le guggol elém. Ismét magához ölel. Én pedig a vállára hajtom a fejem. S a homlokom hozzá nyomom a vállához. Meg simogatja a hátam.
- Ne sírj kincsem. Minden rendben van. Anyám, miért sír?- kérdezi halk hangon. Olyan kellemes mély hangon mondta ezt. Úgy érzem el olvadok. Lorena mosolyogva szólal meg.
- Ne aggódj fiam semmi rosszat nem mondtam neki. El érzékenyült. Mert beszélgettünk.- mondja kedvesen. S fia vállára tette a kezét. - becsüld meg ezt a lányt. A világot jelented számára. Meg érdemeli hogy szeresd őt. Ha ennyit küzdött érted és veled.- mondja kedvesen. Még is magabiztosan hangon. Van a hangjába egy kis elismerés is és őszinteség. Aranyos ez a nő. Kayden szerencsés, hogy ilyen kedves és odafigyelő anyja van. Kayden mosolyog neki. S egy puszit ad a hajamba.
- Hidd el anya. Mást nem is tudnék így szeretni . Ő az én kis madárkám. Életem szerelme. Álmomban se lehetne jobb. - mondja, közbe fel emeli a fejem. S a szemeimbe néz. Őszinte szemei vannak. Könnyes szemmel nézek az övébe. Két keze közzé fogja az arcom. Meg simogatja, s az ajkaimra tapad. Amibe a lelkem is bele remeg. Lassan el távolodik tőlem. S szélesen mosolyog rám.
- Jól vagy bebé?- kérdezi lágy hangon. Jól esik a gyengédsége.
- Igen persze, csak kicsit érzékeny vagyok. Ne aggódj miattam drágám. - mosolygok rá. Amit viszonoz. A nagy pocakomra teszi a kezét és meg simogatja. Egy puszit ad rá. Nagyon cuki, mikor így puszilgat. Imádom nagyon. Fel áll és elém hajol. Úgy nyom a homlokomra egy nagy puszit.
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...