Kellesz nekem 🔥❤️💥

1.2K 28 2
                                    

Kayden

Alig tudom el hinni

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Alig tudom el hinni. Basszus madárkám.  El fogadta  az ajánlatom. Bele ment. Hogy nekem adja mindenét. A testét és lelkét.  Minden vágyad ki elégítem kincsem. Csak az enyém vagy. És soha nem foglak el engedni. Nem fogod meg bánni. Ígérem neked. Mindent meg adok neked.  Hihetetlen ez s kislány. Hogy ennyire képes vagyok el lágyulni tőle. Be fogom rántani az ígéretem kedvesem. Szabad leszel hamarosan. 
Olyan nyugodtan fekszik a vállamon. Ma este jótékonyság  bál  lesz. Őt is magammal viszem. Utána ha vége a bálnák el viszem valahova. A szülő városomba  van egy villám.  gyönyörű vízesések veszik körbe. Gyönyörű hegy vidék. És be látni róla az egész várost. Ami éjszaka is gyönyörű. Egy hegy tetőn fekszik a villa. Álomba illő hely. Oda szoktam menni ha itt már be sokkaltam. Szeretek oda menni. És a villához tartozik egy hatalmas rózsa kert. Ami biztos fog neki tetszeni. Ha vége a bálnák el viszem oda. Különleges hely, különleges alkalomra.

Rám pillant és csak mosolyog rám. Ez a lány olyan édes. Kis madárkám.  Hogy mennyire meg szerettem őt. Már nem tudnék nélküle élni. Nem tudnám nélküle el képzelni. Már hozzám tartozik. Imádom az én kis madárkám.  Suttogva szólal meg. 

- Biztos engem akarsz?- kérdezi. Nem tudom ez honnan jött neki.
- Persze mi pájaro. Csak te kellesz nekem.- mosolyogtam rá kedvesen.  Bizonytalan tekintete van.
- Miért vagy ennyire bizonytalan? Mi a baj kincsem?- kérdezem tőle. Nem szeretem ha ilyen szomorú.
- Mi lesz, ha meg sem fogok még felelni neked? – kérdezi suttogva. Meg a hangja is bele remeg. Ó kincsem.
- Honnan veszed ez tesoro?- kérdezem. Közbe fel emelem a fejét. És a szemeibe nézek. Fel ül az ágyon és török ülésbe ül. Én is követem a példáját.
- Miért pont egy szűz lányt  akarsz?  Hisz annyi nő van. Biztos sokan akarnak téged. De akkor még is miért velem kezdel?- kérdezi bizonytalanul.

Meg látszik, hogy sose volt jó élete. Alá becsüli  magát. Azt hiszi nem jó semmire. Pedig nem. Ha tudnád kedvesem mennyire akarlak téged. Óvatosan meg fogom az arcát és rám emelem a tekintetét. Könnyes q szeme. Ezek a gyönyörű szemei. Olyan szomorúak. A szívem is bele sajdul. Tényleg kislány meg. Neki hatalmas törődés kell. Nagyon pátyolgatni  kell. Neki nincs semmi másra szüksége. Csak szeretetre.

- Drága kicsi madárkám.  Kérlek ne légy már ennyire szomorú. Tudom hoyg ez nehéz neked és rossz életed volt eddig. Épp ezért választottalak. Mert nekem csak te kellesz. Senki más. – mondom neki. És gyengéden végig simítottam az arcán.  Hirtelen az ölembe ültettem.  Es az arcát egyből a nyakamba temetik. Szipogás üti meg a fülem.
- Ne sírj kincsem. Ígérem neked.  Minden rendbe jön. Rendbe hozok mindent. Hozzám tartozol kedvesem. Senki kedvéért nem mondok le rólad. Olyan fiatal vagy meg. Olyan törékeny.
- De nem akarom, hogy miattam tönkre menjen az életed.  Nem akarok el rontani semmit.- szipogja a nyakamba. Drága istenem.  Ez a kislány.  De sajnálom. 
- Nem fogod tönkre tenni. Ne is forduljon meg a fejedben ilyen hülyeség.  Kárpótolni foglak minden percért, amit meg szenvedtél.  Törődni és szeretni akarlak. Boldognak akarlak látni. És nem számít mi a tét.- mondom neki és el távolodtam tőle.

  A szemeibe nézek. Fel csináltak a gyönyörű kék szemei. De gyönyörű vagy madárkám.  Ezek a szemek. Olyan édes. Gyengéden simogatni kezdem az arcát. És lágyan az ajkaira tapadok.   Amibe mind a ketten bele remegünk. Imádom. Lassan el távolodtam az ajkaitól. És hirtelen szorosan át ölel.  Ez jól esik.

- Hálás vagyok neked. Sose fogom tudni meg hálálni, ezt a sok törődést.  Annyira jól esik. Hogy te ennyire mellettem állsz. Ahol képest, hogy milyen hatalmas vagy hozzám képest. Meg is olyan gyengéd és óvatos vagy velem. Kislány vagyok hozzád képest. És te még is, olyan jól értesz hozzám. – suttogja a nyakamba. Amire el mosolyodok. Ez a célom kedvesem.

- Tudom hogy sokat jelent neked. Lehet hogy másnak ez egy átlagos ölelés.  De számodra ez a minden. Ez az ölelés neked a z életét jeleni. És ezzel tisztában vagyok. Ezért szeretnék melletted lenni. Törődni veled és kényeztetni. – suttogom a fülébe és  meg pusziltam az arcát. Át karoltja a nyakam. Úgy bújik hozzám.

- Szeretlek Kayden. Nem is hiszed mennyire. -suttog ismét szipogva.  Édesem de imádlak.

- Tudom kincsem. Én is imádlak téged. Csak téged akarlak. Senki mást. Mindig azt kérdezed. Hogy miért téged választottalak? Azért mert melletted meg találtam azt, amit eddig a többi nőbe nem.  Leg több nő a pénzre és a hírnévre  hajt. De te. Te csak egy szeretetet akarsz. Egy kis törődést.  Amit nélkülözni  kellett.  – suttogom és meg simogatom a haját. Megkönnyebbült sóhaj hagyja el ajkait. Törékeny madárkám. 
- Gyere kedvesem. El viszlek magammal a bálra.  – mosolyogtam rá.  Mire meg lepett arca lett. De imádom.
- Hogy hova viszel? – kérdezi hitetlenkedve.  Ettől kacagok egyet. 
- Jól hallottad tesoro. Úgyhogy most ki csípünk téged. Igazi bombázó lesz ma este belőled. – vigyorgok a huncutul.

Mire bazsalyog egyet.  Majd fel állok és elkezdem vinni magam után. a hatalmas gardróbba. Hogy ki válassza a ruháját. Be lépek vele. A szája is tátva marad a rengeteg estélyi és Bali ruha láttán.
- Na madárkám válogass, csak kedvedre.- suttogom a fülébe.  Most majd meg mutatom mindenkinek, milyen csajt csinálok belőled. Mindenki téged fog nézni. Minden nőt a sárga irigység fogja el majd. És minden férfi nyála rád fog folyni. Csak pofozzalak ki madárkám.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Madárka ~《18+》~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant