Kis merész⚡️☣️

1.3K 23 0
                                    

Kayden



Ez a kislány ki készít teljesen. Milyen kis merész tud lenni. Imádni való. Hogy ellenállt nekem. Meg se hatotta jó formán a durvaságom. Bár ez még semmi ahhoz képes. Amilyen tényleg tudok lenni. Ez csak egy kis ízelítő volt. Meg látszik, hogy durvák voltak vele. Szinte meg se hatotta. De azért láttam rajta, hogy kicsit meg ijedt. DE nem torpant meg. Bátran ki állt. Es szembe mert állni velem. Kíváncsi vagyok. Mire értette. Hogy kérdezzek meg egy pár csempészt. Hogy miért került, mindig új helyre. Valami aljas dologra gondolok. . Tetszett ez a kis szeszélyes kislány. Imádni való. Alám rendelt lesz belőle. Amit szerintem kezd sejteti. Okos lány. Rá nézek. Nem is tudja még. Hogy nálam minden lány az alárendelt volt. És ő is az lesz. De vele másabb. Már most más vele. Na jó Kayden. Azért óvatosan. Mégis csak egy kislányról van szó. Tényleg nem szabad alá becsülöm. Merész és okos. Amit már most imádok benne. Suttogva szólal meg.


- Elégé érdekes vagy Kayden. - mondja határozottan. Úgy látom fel szabadult. Most már merész.


- Mire gondolsz madárkám? Csak nem meg ijedtél tőlem?- kérdezem egy huncut mosoly keretében.


- Ugye tudod? Hogy pontosan tudom mit tervezel velem. - mondja magabiztosan. Büszke mosolyt villantok. És magamhoz húzom.


- Akkor tudod, mi vár rád bébi?- kérdezem tőle huncut mosollyal.


- Az alárendelted leszek. Igazam van? - kérdezi magabiztosan. S gyanakvóan néz rám. Milyen kis okos.


- Igen pájaro . Tudod mit jelent ez? - kérdezem tőle érdeklődve. Ha már tudja. Felesleges tagadnom. Úgyis rá jött volna előbb vagy utóbb.


- Hogy hatalmad van felettem. Minden téren. És alád kell rendelnem magam. És ez leginkább az ágyban érvényes. Mondjuk lényegében ugyan az mint a szolga. Csak míg abból van ki it valahogy. Addig ebből semmi ki út nincs. Ha csak fel nem szabadít a gazdám. De az sose fog meg történni.- mondja magabiztosan. De a tekintete szomorúvá válik. Meg sajnáltam. Tényleg túl fiatal meg ehhez. És ahhoz is, hogy az alám rendelt legyen.


- Ha ki elégíted majd a vágyaimat. Akkor meg teszem. Akkor fel szabadítalak. De ahhoz majd teljesíteni kell. - mondom neki. Közben az íróasztalomról fel veszem az italom és bele kortyolok.


- Ez mit takar?- kérdezi érdeklődve. Rá pillantok.


- Miután nem leszel már szűz lány. Addig én kényeztetlek téged. De utána rajtad lesz a sor. Hogy minden vágyam ki elégíts.


- Lényegében akkor szex rabszolga vagyok. Igazam van?- kérdezi suttogva. Nem igazán tetszik neki. Látszik rajta. Drága madárkám. Tetszik ez az éned. Pont nekem való vagy.


- Azért nem. Mert nem csak a szex miatt foglak, magam mellett tartani. Hanem hogy szolgálj nekem. Nem csak a tested kell. Hanem minden porcikád. - mondom neki. Mire rám néz. De a tekintete azóta meg változott. Amióta meg mutattam neki. Milyen tudok még lenni. Most már kicsit távolság tartó. Na most változtatunk rajta. Ekkor oda lépek hozzá. Amire automatikusan hátrálni kezd.


- Azt ígérted nem fogsz félni tőlem. - mondom neki. Kezdem valamiért fel húzni magam. Sóhajt egyet.


- Nem félek. Te mondtad, hogy ne engedjelek közel magamhoz. - mondja, hirtelen meg ragadom a csuklóját és magamhoz húzom. S gyengéden végig simítottam az arcán. Amire a tekintete meg változott. Újra csak az ártatlanság árad belőle.


- Feszélyezve érzed magad?- kérdezek rá. Mire röviden bólint egyet és le hajtja a fejét. Magamhoz ölelem.


- Ne haragudj kincsem. Nem akartalak meg ijeszteni. Te akartad, hogy meg mutassam a másik énem. Figyelmeztettelek hogy nem kellemes. - suttogom, miközben erősen ölelem magamhoz. Át karol ő is a honom alatt.


- Tudom. Tisztában voltam vele. Hogy nem vagy te, olyan gyengéd mint velem. Mivel csak egy Maffia vezérről van szó. Egy Maffia dinasztia feje. De nem számítottam erre.


- Sajnálom tesoro. Ígérem kárpótolni foglak érte. - suttogom a hajába. - de most van egy kis dolgom. Utána majd ki engesztellek. - suttogom, s fel emeltem a fejét. Lágyan az ajkaira tapadok. Amitől el lazul a teste. Végre hogy nem feszült. Sajnálom. Túl messzire mentem vele szemben. Nem kellet volna ennyire. Lassan el távolodtam tőle. Majd rám mosolyog. Na végre egy mosoly. Ez a lány olyan mint a drog. Élvezem minden percet. De utána csak kattogok érte. Piszok jó csaj.


Ki mentem vele és vittem magam után a szolgáló részre. A mosó konyhába Greta épp ruhákat mosta. Mire kedvesen ránk mosolyog. Fejet hajt majd megszólalok.


- Hoztam egy kis újonc leányt. - mosolygok rá mire rá néz. És mosolyog. Bólint egyet.


- Biztos találunk neked megfelelő munka kört. Ami valószínűleg a nappali és a konyha között lesz. - mosolyogja. S én már sarkon is fordulok. De mielőtt el megyek. Madárkám arcára nyomok egy puszit. Amin bazsalyog egyet. Édes nagyon. Majd ki jöttem.


Mentem szólni Carter- nek. Megyünk fegyvereket ellenőrizni. Utána pedig egy ember csempésszel lesz táplálkozó. Az új szolgálat akarom el adni. Drága Grace. Felét se tudja milyen mocskos vagyok. És milyen aljas dolog tapad a kezemhez. Holnap az apám is jön. Mindig jön ellenőrizni. Meg hallott Grace felől. És meg akarja nézni őt. Kíváncsi leszek a véleményére. De elég kényes ízlése van. Úgy mint nekem. Bar mi ketten mindig jól ki jöttünk egymással. Első szülött vagyok. Ami rendesen látszik rajtam. Apám mindig is erre nevelt. Amióta az eszemet tudom.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Madárka ~《18+》~Where stories live. Discover now