Kayden
Ez a csaj. Tényleg tökéletes. Most ismét meg mutatta, hogy milyen merész tud lenni. Jól esett. Hogy próbál segíteni. Ügyes csaj. És hogy meg tudott nyugtatni. Jó érzéke van. Édes. Remélem elég erős lesz, hogy el bírja. A terhet ami fogja nyomni őt. Hirtelen fog rá szakadni. Mert ahogy haza megyünk. Egyből neki állok. Ki tanítom. Fegyvert adok a kezedbe és hatalmat. Remélem el bírja ennek a fajta hatalomnak a terhét. Kicsit aggódok érte. De biztos menni fog neki.
Készülünk haza. Már mindent össze pakolunk. És a gépet várjuk. Előtte akartam neki adni egy meg leptetést. De majd otthon a többiek előtt. Fogom meg lepni vele. Addig titok marad. Ki lép a fürdőből és elém lép. És kedvesen meg simogatja a karom. És át karolja. A vállamra hajtja a fejét.
- Ugye jobban vagy kicsit?- kérdezi lágy hangján. Meg mindig imádom, hogy ilyen kis vékony hangja van. Érdekes. Mikor elő veszi a merész stílusát. Akkor még a hangja is másabb. Magabiztosabb és kicsit mélyebb hangja van olyankor. Tipikus póker arcot vesz fel. Jól áll neki.
- Igen nena. Hihetetlen mennyire jól tudsz kezelni. Még senki nem tudott ennyire jól kezelni. Még a saját anyám se. – mondom neki. Büszke vagyok rá. Szerintem meg birkózik a hatalommal . Amit a kezébe adok. Kedvesen mosolyog rám.
- Pedig semmi különleges nincs benne. Csak szeretlek. Te vagy az új esélyem. Végre célja van annak, hogy élek. A sok törődést és szeretetet. Valahogy meg szeretném hálálni.- mondja mosolyogva. S egy apró csókot ad a számra. Ez Édes. Meg fogom a csípöjét és magamhoz húzom. Végig simítok az arcán.
- Pronto todo el mundo sabrá quién eres. Mi pajarito. Te daré poder. Serás la mayor amante de la mafia de todos los tiempos, mi amor. / Hamarosan mindenki tudni fogja, hogy ki vagy. Az én kis madaram. Hatalmat adok neked. Te leszel minden idők legnagyobb maffia úrnője, szerelmem.- mondom neki határozottan.S érzékin az ajkaira tapadok. Át karolja a tarkóm. És viszont csókol. Lassan válnak szét az ajkaink. Végig nyalom az ajkam a finom csókja után. El pirul és bazsalyog rám.
- Quiero estar a tu lado. Ser un apoyo. El que te ama con todo su corazón. Soy tuya. Quiero estar contigo toda la vida. Te quiero Kayden. / Melletted akarok lenni. Hogy támaszod legyek. Aki teljes szívéből szeret téged. Én a tiéd vagyok. Veled akarok lenni egész életemben. Szeretlek Kayden – suttogja és hozzám bújik. Drága szerelmem. De imádlak.
- Én is szereltek drága kincsem. Egyetlen szerelmem. Az én drágaságom. Gyönyörű madárkám. Most meg egy csiszolatlan gyémánt vagy. De ha végzek veled. A leg fényesebb gyémánt lesz belőled. – mondom büszke mosollyal a szám szélén.Mire ő is szélesen mosolyog. Szorosan magamhoz ölelem. Sok dolog van még, amit tanulnod kell életem. De tökéletes leszel. Kayden nagyúr szerelme vagy. Ez nem mindennapi. Hatalmas hírnév és hatalommal jár. De nagy veszéllyel is. Ezért kell mindent meg tanítani neki. Te leszel az én hitvesem. És az én feleségem leszel. Csak essünk túl a kiképzésen. Hamarosan az én jegyesem leszel. Nem is hinnéd, milyen hamar el fog jönni.
Közben a gép is meg érkezett. Fel szállunk és már intek is a vezetőnek. Most ezúttal Grace se félt. Egész úton beszélgettünk. Jó kedvet varázsol. Jól oldja a feszültségem. Olyan jókat nevetek. És ő is nagyon vidám. Drága szerelmem.
Le száll a gép a birtokon. És a fiúk már kint várnak minket. Mind kettő szélesen vigyorog. Carter meg is szólal.
- Bátyám. El felejtettem szólni. Hogy anya meg apa jön vacsorázni. És fontos dolgot akarnak meg beszélni velünk.- mondja határozottan. De feszült hangja van. Nem vártam ma estére vendégeket. De most nem balhézok rajta.
- Jól van öcsém. Ti pedig gyertek. És mond el részletesen Mi is történt. Tudni akarok mindent. – mondom határozottan. Grace át karolja a karomat. És meg simogatja. Amivel rá kapom a tekintetem.
- Nyugodj meg Kayden. Minden rendbe lesz. – mondja kedvesen. Mire rá mosolygok. Be mentünk és a fiúkkal együtt fel megyünk a dolgozó szobámba. Mindent tudni akarok. Kik és mit terveznek. Grace is jelen lesz ezúttal.El kezdem a kiképzést. Meg nem árt ha ő is tudja. Mire számoljunk. A két öcsémet le ültetem magammal szemben ahogy szoktam. Grace pedig mellettem ül a másik fotelbe. Kezeimet az asztalra teszem és össze kulcsolom. Carter felé intézem a szavaim
- Na tehát, mi is történt? Pontosan akarom tudni.- mondom határozottan. Mire Carter bólint egyet.
- Nos Kayden. Ezekkel a banda vezérekkel. Már amúgy is voltak gondok. Nem tetszik neki. Hogy alá kell rendelni magukat neked. Lázadás akarnak szítani. – mondja határozottan. De Hans is meg szólal.
- De ennek akkor nem banda háború lesz a vége?- kérdezi. És rám néz.
- Ha így halad. Lehetséges. Hány banda vezér nem bír magával?- kérdezem, közbe hátra dőlök. És a kezembe veszem az italomat. Grace-re pillantok. Aki figyelmesen hallgat minket. Carter szólal meg.
- Két vezér van akik bajt jelentenek. Sebastian és Dominico. – Mondja a tekintetem komoly lett. Ők a leg rosszabbak. Akik ellenem fordulhatnak. Hans hangja zökkent ki.
- De ők a leg rosszabbak. Nekik van elég hatalmuk is hogy Kay helyére álljanak. És elég emberük is lenne. – mondja és rám néz várja a válaszom.
- Igen igazad van öcsém. Ezért kell erejét venni még most. Kerítsétek elő őket. Hans szedd össze az összes emberünk. Indíts hajtó vadászatot. Carter te pedig tudj meg mindent az aljas tervük felől. Küldj kémeket. Akik figyelik minden lépését a két seggfejnek. – mondom határozottan. Grace hirtelen meg szólal mellettem.
- Ki ez a Sebastian és Dominico?- kérdezi kíváncsi hangon. Rá nézek. És sóhajtok egyet.
- Ők két Maffia vezér. Mindig is meg gyűlt a bajom velük. Már egy párszor rendet kellet rakni köztük. De ismét nagyon rá kezdtek. Megint kezelésbe kell venni őket. Csak azon gondolkodom hogy tudnám őket ki csalogatni a búvó helyükről. – mondom neki. És elgondolkodok. Mire hirtelen meg szólal.
- Használj csalit. Amit tudod hogy rá harap. – mondja magabiztosan. Okos csaj. Szóval egy csalit. De vajon mit. Csakis olyannal lehet. Ami nekem fontos . Hogy az ő figyelmüket fel hívjuk. Mire meg szólal.
- Leszek én a csali. Carter és Hans pedig állít nekik csapdát. Te pedig el intézed őket. – mondja magabiztosan.
- Na nem! Biztos hogy nem leszel csali!- mondom neki magabiztosan. Mire meg fogja a karomat.
- Ne aggódj drágám. Meg tudom védeni magam. Ne hidd hogy ártalmatlan vagyok. – mondja magabiztosan. Nekem ez akkor se tetszik. Nem fogok ebbe bele menni. Nem teszem kockára az életét. Főleg e miatt a két fasz miatt nem.
- Nem Grace! Van más is, amit mindenáron maguknak akarnak. Én magam leszek a csali. – mondom mire Carter vigyorogni kezd. Ő mar tudja mire készülök. Aminek hangot is ad.
- Egy hivatalos estét akarsz tartani. Ahova mindenkit el hívsz. És mindenki előtt alázod porig őket. – mondja amire csak kacéran vigyorgok egyet.
- Igen. Na jó Grace is be száll a játékba. Ezen a hivatalos estélyen. Meg kérem Grace kezét. – mondom ki határozottan a gondolatomat. Amire madárkám meg ugrik a széken. Meg a limonádét is félre nyeli. Annyira meg lepem ezzel. Kórusban szólal meg mindenki.
- Hogy mit csinálsz Kayden!- mondja mindenki. Amin hangosan kacagok egyet.
- Jól hallottátok. Rendezünk egy estélyi ünnepséget ahova az összes vezér hivatott. És ott előttük kérem meg Grace kezét. Ez lesz a csali. Utána pedig ki nyírom a két seggfejt. – mondom határozottan.Közbe madárkámra pillantok. Aki el van ámulva teljesen és az arca is tiszta vörös. De imádom. Kacagok egyet. Rám néz és bazsalyogva harapja be az ajkát. Tetszik neki ez az ötlet. Nekem is kurvára tetszik. A jegyesem lesz. Hamarosan. Alig várom már életem.
أنت تقرأ
Madárka ~《18+》~
أدب المراهقين" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...