Tökéletes vagy 🔥❤️⚜️

1.1K 31 0
                                    


Kayden

Lassan körbe járja az egész gardróbot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lassan körbe járja az egész gardróbot. El van ámulva teljesen. Tetszik neki. S szélesen mosolyog rám. Remélem elégedett. Most majd mindenki meg tudja. Milyen csajt csinálok belőled. Minden férfi álma lesz belőled. Ha már ilyen kurva jó csajom van. Akkor hencegek is már vele. Meg mutatom mindenkinek milyen aduász van a kezembe. Hogy milyen úrnőt faragok belőled. Csak figyelj madárkám. Ekkor szembe fordul velem.

- Nem tudok választani. Mind olyan gyönyörű. Te mit veszel fel? - kérdezi bizonytalanul. De csak mosolygok rá egyet. És mellé lepek Madárkám szeme meg akadt egy gyönyörű fekete ruhán. Egyből rám kapta a tekintetét. Ahogy meg látta a ruhát. Huncutul rá néztem. Jó ízlése van. Le veszem neki és a kezébe adom. Bazsalyogva néz rám. Majd be megy a függöny mögé. Na erre nagyon kíváncsi leszek.

Majd el kiált egy nagyot. Amivel nagyon meg ijeszt. Egyből oda lépek és már be is lépek a függöny mögé. De nem számítok arra, ami ott vár rám. Meg láttam életem nőjét. A gyönyörű fekete ruhában. A lélegzetem is meg áll. Drága istenem, de gyönyörű ez a lány. Egy igazi istennő áll előttem. Basszameg Grace. Ekkor meg fordul. És zavarba esetten mosolyog rám. Oda lépek hozzá. És gyengéden meg simogattam az arcát. A kezemre hajtja a fejét. De imádom. Meg fogom a derekát és közelebb húzom magamhoz.

- Lélegzet elállítóan gyönyörű vagy madárkám. Drága istenem. Te vagy a világ leg gyönyörűbb lánya. - mondom. És teljesen el vagyok alélva tőle. Kurvára gyönyörű. A kék szemei úgy csillognak. Boldognak tűnik.

- Tényleg gyönyörű vagyok?- kérdezi kicsit bizonytalan hangon. Mire kacéran és büszkén mosolygok rá. S végig simítok a két vállán. Es a nyakába csókolok. Amire ki rázza a hideg. És bele remeg.

- Soha életemben nem láttam, még ilyen gyönyörű lányt. A föld se hordott még, ilyen kibaszott jó csajt.

- Komolyan mondod?- kérdezi kíváncsian. Végig simítok az állán.

- Eres tan hermosa, querida. Eres la mujer más hermosa del mundo. Un ángel o una diosa. No puedo decidirme. Impresionante y hermosa, mi pajarito.
/
Olyan gyönyörű vagy, kedvesem. Te vagy a legszebb nő a világon. Egy angyal vagy egy istennő. Nem tudom eldönteni. Lenyűgöző és gyönyörű, kismadaram.- suttogom, s érzékin az ajkaira tapadok.

Amibe bele borzong. Imádom. Kis Szépségem. Hogy mennyire imádlak. Gyönyörű drágaságom. Lassan el távolodtam tőle. S le ültettem a sminkes asztalhoz. Le ültettem és hagytam, hogy ki bontakozzon. Szépen ki sminkelte magát. A csinos ajkaira, ugyan olyan színű rúzst tett, mint amilyen alapból is. Mire mögé lépek. A tükörbe mosolyog rám. Elő vettem egy ékszeres dobozt. Ki vettem belőle egy tiarát és egy hozzá illő nyakláncot. És egy újabb dobozt tettem elé az asztalra és ki nyitottam. Ami tele volt gyűrűvel és fülbevalókkal. Kedvére válogathat belőle. Rám pillant a tükörben. Mire csak büszkén mosolygok rá.

- Minek kell ez a sok ékszer?- kérdezi meglepetten. Amin csak mosolygok egyet. A füléhez hajolok.

- Hogy kedvedre válogass nena. Csak a tiara és a nyaklánc, amit én adok rád a többit te választod ki. Annyit teszel magadra ahányat, csak akarsz bebé. - mosolygok rá. Mire ő is mosolyog egyet. Nézelődni kezd a dobozba. Ki vett belőle két gyűrűt. És egy kicsi köves fülbevalót.

- Segítesz nekem kicsit?- kérdezi bazsalyogva. Mire szélesen mosolygok rá és bólintok neki. Bele rakom a fülébe. Most meg leplek kincsem. Vigyorgok rá. Majd meg fogom a kezét. És az egyik gyűrűt a mutató ujjára húzom. a másikat a gyűrűs ujjára. Be harapja az ajkát, miközben az ujjára húzom. Rá nézek. És kacéran mosolygok rá. Lágyan meg csókolom a kéz fejét. El tudnám képzelni menyasszony ként. Imádom. Van jelképe is. A mutató ujjára a hűség jelképe ként húztam. A gyűrűs ujjára pedig szerelmem jeléül. Hisz ő a mindenem.

S ismét mögé lépek. Fel veszem a nyakláncot és a nyakába rakom. Az ujjaim hegyével végig simítok a nyakán. Amire nyel egy nagyot. Meg csinálta a haját. Be göndörítette és két tincset hátra csatolt. Majd fel áll és szembe fordul velem. Végig nézek rajta. Hogy mennyire gyönyörű vagy madárkám. Ezek a gyönyörű szemei. Imádom.

- Eres perfecta, querida. No puedo ni respirar. Estoy completamente cautivado por este pajarito. Mi pequeña droga.
/
Tökéletes vagy, kedvesem. Még levegőt sem kapok. Teljesen rabul ejtett ez a kismadárka. Az én kis drogom.- suttogom a fülébe.

S az állát meg cirógatom az ujjam hegyével. Meg fogom az állát. És szenvedélyesen az ajkaira tapadok. Amit ő is viszonoz. Át karolom a csínos kis csípöjét. S még jobban magamhoz húzom. Meg fogja a tarkóm és mohón tapad az ajkaimra. Imádom ezt a kislányt. Az én úrnőm. Gyönyörű királynőm. Lassan el távolodtam tőle. Hirtelen szorosan át ölel.

- Muchas gracias Kayden. Por primera vez me siento hermosa. Como en un sueño. Tengo suerte de haber caído en los brazos de un príncipe de la mafia.
/
Köszönöm szépen Kayden. Most először érzem magam gyönyörűnek. Mint egy álomban. Szerencsés vagyok, hogy egy maffiaherceg karjaiba estem.- suttogja a karjaim között. Imádlak kis drogom. Kicsi madárkám.

- Quiero que por fin seas feliz. Verte sonreír. Tenerte en mi vida. Tenerte sólo para mí, mi amor. Me gustaría verte reír, sólo te quiero a ti, cariño mío. Y cada centímetro de ti.
/
Szeretném, ha végre boldog lennél. Hogy mosolyogni lássalak. Hogy az életem része legyél. Hogy csak a magamé legyél, szerelmem. Szeretnélek nevetni látni, csak téged akarlak, kedvesem. És minden porcikádat.- suttogom én is. Majd meg pusziltam a homlokát. Mosolyog rám egyet.

- Az is vagyok. Nem voltam még ilyen boldog. Jó érzés nagyon. - msosolyog rám. Mire magamhoz ölelem. At karolja a nyakam és meg jobban hozzám bújik. Édes kis madárkám. Imádom meg mindig.
Majd én is fel kaptam egy fekete inget és nadrágot. Magamra kaptam a kabátom és már el is indulunk ki.. A fiúk már biztos várnak. Drága kincsem. En vagyok a világ leg szerencsésebb férfija. Hogy egy ilyen gyönyörű lány esett az ölembe. Ez s kislány az én mindenem. Az életem. Az én kismadaram, akit úgy imádok.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Madárka ~《18+》~Where stories live. Discover now