Mire nyelek egy nagyot. És végig fut a hideg rajtam. Lassan csókolta a nyakam végig a fülem aljáig. Nagyon forro ajkai vannak. Furcsa bizsergető érzés. De egyben félek is. Még egy ferfi se ért hozzám, ugyhogy meztelenül álljak előtte. De Kayden nagyuram egyből le támadott. Nagyon merész. Ijesztő férfi, de mégis szív döglesztő pasi. A fülembe súg.
-Édes illatod van mi pájaro. Tetszik a kerek segged. - suttog a fülembe. Zavarba jöttem a becenév hallatán. Mire végig simít a fenekem. És még markolja. Végig simít a gerincemen. Majd elém lép. Végig néz rajtam. S be harapja az ajkát. Kapkodom a levegőt. Teljesen be pánikoltam. Félek nagyon.
-Kérem....gazdám....ne érjen hozzám....kérem szépen....Kayden nagyúr.....kérem. - suttogom. Mire zokogás tört ki belőlem. Mire fel emeli a fejem és le töröli az arcomról.
-Hallgass már el kicsit. Nem foglak meg erőszakolni. Feküdj fel erre az asztalra. Meg nézek valamit.- nyelek egy nagyot és fel feküdtem az asztalra. Mire fel húzza a lábam és nagy terpeszbe teszi. Kapkodni kezdek a levegő után. És be fogom a szám. Ne haljon, hogy sírok. Oda húzott egy széket. És le ült rá. Oda nyúl és szét húzza a puncim. Hozott valami műszert. Amit fel helyezett a hüvelyembe, kicsit szét feszíti. Ami fájt egy kicsit. Be világított egy lámpával. Majd egyik középső ujjával fel nyúlt. Amire meg ugrottam az asztalon. Mélyen belém nyomja az ujját, ami kellemetlen. Ki vette az ujját. Majd ki kapcsolta a lámpát. És ki vette belőlem a műszert. És ki dobta.
-Fel ülhetsz madárkám. - mondja mire fel ülök az asztalon. Le húzott róla. Majd meg fordított, s előre döntött az asztalra. És hozzám hajol.
-Szűz kislány. Lehet kicsit kellemetlen lesz. De meg foglak ujjazni. Most már nem leszel érintetlen madárka. - súgja a fülembe. És le vert a víz. Meg ijedtem, hogy fájni fog. Nem akarom. Kérem nagyuram ne csinálja velem. Nagyon félek tőle. Meg sose ért hozzám férfi.
-Uram kérem.....még sose....értek hozzám....kérem szépen.....ne. - szuszogom. Alig kapok levegőt úgy be pánikoltam.
-Hát most változtatunk rajta. Lazíts kedvesem. Óvatos leszek. Nem akarlak megsérteni. Még tartogatlak későbbre madárkám. Még nem viszlek ágyba.
-Értem uram....ahogy szeretné. -suttogom. Mire hirtelen magához húzott. Végig simít egyik kezével az oldalamon. Hirtelen fel kapott az ölébe és le fektetett az ágyra. Nem tehetek mást, mint engedem magam. Mire felém hajolt. Hirtelen az ajkaimra tapadt. Szenvedélyesen csókolni kezdett. Még sose csókolt meg férfi. Érdekes érzés. Bizsergető érzés. Mindenem meg remeg. El mosolyodott közben. Kezével végig simított a melleimen és gyengéden meg markolta. Nem akarom, hogy hozzám érjen. Kezével egyre jobban halad lefelé. A hasam alján meg torpan a keze. Mire az ágyékom cirógatja az ujjai hegyével. Ki ráz a hideg tőle. Gyengéd érintés. Kezével oda nyúlt a puncimhoz és végig simított rajta. Amitől vettem egy nagy levegőt. Mire egyik középső ujját belém dugta. Amire meg ugrottam alatta kicsit. De a csípömet bele nyomta az ágyba. Amitől mozdulni se bírok. Mire elkezdi mozgatni lassan az ujját bennem. Fel szisszentem. Nem akarom ezt. Mire ki vette az újat és fel állított. Meg fordult velem. A kanapé felé. De azzal a lendülettel előre döntött. A kanapé hát támlájára nyomta a mellkasom. Mire vissza dugta az újat. Amire meg remegett a lábam is. Majd lassan ujjazni kezdett. Fura érzés. De egyben jó érzés is. Még nem éreztem ilyet. Mire gyorsit a tempón. Gyorsan kezd ujjazni mire meg markoltam a kanapét. Közben a másik tenyere a derekam alján pihen. Közben a másik ujja hevesen járni kezd a puncimba. Remegni kezdek tőle. Majd ki vette az ujját. Mire meg markolta a fenekem. Majd el engedett. Ki egyenesedtem. És meg fordított.
-Öltözz fel kislány. Utána ülj le az egyik fotelben. - engedelmeskedtem neki. Vissza fel öltöztem. S le ültem az egyik fotelbe. Mire hozott egy pohár üdítőt és felém nyújtja.
- Köszönöm uram. - bólintok Közben neki. Majd le ül velem szemben.
-Hány éves vagy mi tesoro? - kérdezi érdeklődve. Miközben az asztalról fel vesz egy poharat. Valamilyen szeszes ital van benne. Hátra dőlt a fotelben.
-17 éves vagyok nagyuram. 3 hónap múlva leszek 18
-Elég fiatal vagy. Hogy keveredtél szólga sorba?- kérdezi érdeklődve tőlem.
-Anyukám meg halt 10 éves koromban. Leukémiás volt. A mostoha apámnak nem kellettem. Így el adott rabszolgának.
-Milyen apád volt neked?- kérdez rá feszülten. Ijesztő ha ideges.
-Nem az igazi apám volt. Az igazi le lépett mikor meg születtem. Nem kellettem neki se.
-Seggfej egy apád lehet. Hány gazdád volt eddig?- kérdezi. Miközben az italába kortyol.
-Egy volt. Egy nő, de a fiát is szolgálni kellet.
-Hogy lehet. Hogy férfi mellett te Még szűz vagy madárka?- kérdez rá a kényes témára. Nem szeretek róla beszélni. Kellemetlen.
-Ragaszkodott hozzá, hogy érintetlen és tiszta maradjak. Tartogatott későbbre. De rám unt és el adtak a kereskedőnek.
-Értem madárka . Érdekes, én egy ilyen lányt ki nem hagytam volna. Mint amilyen te vagy mi belleza.
-Meg van velem elégedve?- kérdeztem érdeklődve. Amire kacéran el mosolyodott.
-Nagyon is mi tesoro. És van egy jó hírem számodra.
-Mi lenne az uram?- kérdezem tőle kíváncsian. Mire huncutul elmosolyodott.
-Minden este mellettem fogsz aludni. Velem egy ágyban. És itt velem a szobába.- vigyorogja miközben be harapja az ajkát. Hirtelen fel állt és a két kezét a fotel karjára tette. S egészen közel hajolt hozzám. Végig simít függőlegesen az ajkaimon. Majd az alsó ajkamon meg torpan az ujja és végig simít rajta. Érzéki érintése van. Lejjebb húzta kicsit az ajkimat. Izgatottan harapja be az ajkát. Amitől el pirultam. Ekkor ajkaival meg csókolta az én ajkaimat. Lassan csókolni kezd. Amibe bele borzong minden porcikám. Lassan el távolodott tőlem és végig nyalta az alsó ajkam. Melegség jár át. Kellemes érzés. El távolodik tőlem és végig simít az államon. Amire csak nyelek egy nagyot.
- lélegzet elállító szemeid vannak tesoro. Nem semmi idéző szem pár. - suttogta. Miközben lassan végig simit az arcomon. Egészen az államig. Érdekes ez az érzés. Nem éreztem még ilyet. Furcsa bizsergető érzés. Nem is tudtam, hogy a férfiak ilyen érzékin tudnak érinteni. Vagy csókolni.___________________________________________
Spanyol:
Mi Belleza/ belleza- szépség/ szépségem,
tesoro/ mi tesoro- kincsem
mi bebé/ bebé- kicsim
mi pájaro- madárkám
Me encanta/ encanta - ez tetszik/ tetszik
___________________________________________
Sziasztok! 😊❤️Remélem tetszeni fog az új történet. Jó olvasat kívánok hozzá. Ha gondoljátok, Írjátok meg a véleményeteket.❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...