Bosszú vágytól 💀🔥🩸

807 29 26
                                    

Kayden

Kis Hazudós lány az biztos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kis Hazudós lány az biztos. Azt hiszi ennyire könnyű engem be csapni. Nem tudom minek kell titkolni. Mikor úgy is ki derül. Úgyis észre veszem, ha valami van. Túl jól ismerem már. Lehet fél elmondani vagy nem is tudom.

Rá nézek egy pillanatra. Békésen alszik. Fel könyökölök mellette. S óvatosan fél húzom a felsőjét. El mosolyodok ahogy rá pillantok. Cuki kis pocakja van. Óvatosan rá teszem a kezem a kicsi domborulatra. Mint egy kicsi labda. Lapos hasa van így hamar észre lehet venni rajta. Finoman cirógatni kezdem. Basszus a gondolatra is össze szorul a szívem. Vajon ez a hazudós mami mikor akarja el mondani. Fel pillantok rá. Kicsit megint sápadt. De így már tudom miért is. El mosolyodok, s egy óvatos csókot nyomok a homlokára.

Majd fel kelek és a dolgozó szobámba megyek. A két faszkalapot Carter és Hans már kezelésbe vette. S ezúttal én jövök. Le megyek az alagsorba. Egyenesen a kínzó kamra felé. Be nyitok és meg látom kifeszítve őket. Gúnyosan kacagok fel. Mire fel kapják a fejüket. Rendesen össze vannak törve. Na de csak várjatok. Most az én játékom következik. Dominico elé lépek.

Ő lőtte meg életem szerelmét. És Basszameg, most ütött az élet de nagyot. Grace állapotos volt már. Mikor ez a fasz rá lőtt. Most addig kínozlak míg bele nem döglessz! Meg ragadom a torkát és úgy emelem magamra a tekintetét.

- Tudod mit csináltál, te gerinctelen faszkalap! Meg akartad ölni az én úrnőmet! Tudtad te nyomorék fasz, hogy állapotos!! Majdnem megölted a gyermekem!! Ezért addig kínozlak, míg a beled ki nem köpöd a szádon!!- ordítom a fülébe. Égek a bosszú vágytól. Kurvára meg fogsz dögleni!- Szépen lassan, míg ki nem leheled a kurva lelked!- morgom ridegen a fülébe.

Hirtelen folyamatosan ütni kezdem ököllel a fejét és az orrát. Már ömlik a vér belőle. De kurvára nem érdekel. Morogva szólal meg a vérben úszott szájával.

- Dögölj meg te szemét!- morogja nyöszörögve. Ördögi mosolyra húzom a szám. Amire le fehéredik. És az arcába állok, egyenesen szemébe nézek.

- Te fogsz kurvára meg dögleni! Ártani akartál annak, ami az enyém! El akartad tőlem venni ! Ezért nincs irgalom számodra! Kurvára könyörögni fogsz !!- ordítom ismét, majd Hans egy vödör jég hideg vízzel le borítja. Amire szisszen egyet. Én pedig fel kapom a sokkolót az asztalról. Majd a nyaka oldalába nyomom. Ordít a fájdalomtól.

- Ordíts te féreg!! Addig kínozlak, míg bele nem döglessz!! A rohadt beleidet a szádon tépem ki!! De előtte játszok veled kicsit!! Miattad van ez az egész!! Miattad nem tud járni a menyasszonyom!! Miattad majdnem meg halt!! - ordítom a fülébe.

És ezúttal a tökéhez tartom a Sokkolót. Ordít mint egy kurva. Én pedig rohadtul élvezem. Miatta történt minden! Kurvára ki belezlek. Ekkor abba hagyom. Mar a szája habzik. De kibaszottul nem érdekel. Ártott az én Madárkámnak! Örüljön hogy nem lövöm agyon. De az túl kegyes és gyors halál lenne! Azt akarom, hogy szenvedjen! Ismét ököllel kezdem ütni ahol érem. Ki adom rajta a dühöm. De hirtelen Carter meg fogja a vállam. Majdnem neki is be vágok egyet. Mire le fogja a csuklóm. Megint ki kapcsoltam.

- Héj tesó! Nyugi Kay ! Én vagyok, az öcséd.- mondja mire fújtatok egyet. És meg dörzsölöm az arcom.

- Bocs Carter! Takarítsátok a szemem elől! Ne kíméld a faszkalapot! - morgom, majd nekiállok kezet mosni. Halllom ahogy ordít a fájdalomtól. Röhögök rajta egyet. Le kell nyugodnom most már, Nem láthatja mennyire ideges vagyok. Nyugodj le Kayden! Nem láthat rajtad semmit. Ne zaklassa fel magát. Nehogy bajuk essen nekem.

S ki jövök Grace már lent van a nappaliba. Hogy tudott egyedül le jönni. Lassan mögé lépek. Az én pólóm van rajta. Olyan rajta, mint egy ruha. Elismerem neki jobban áll. Mögé lépek, s végig simítok a karján. Amire szembe fordul velem. Ahogy a szemembe néz, egyből meg nyugodtam. Egyből el szállt minden gondom. Lágyan rám mosolyog. Én pedig szenvedélyes csókba vonom. Amit hevesen viszonozza ő is. Szuszogva távolodik el.

- Szióka drágaságom.- suttogom. Mire be szívja az alsó ajkát és át karolja a nyakam. Lábujjhegyen áll, úgy ad egy apró csókot a számra. Végig nyalom a szám szélét. Bazsalyogva néz rám.

- Helló drága hercegem.- suttogja vissza. Mire a derekára csúsztatom a kezem. S finoman magamhoz húzom. Úgy tapadok az ajkaira. Az ölembe kapom, s a falnak nyomom finoman a hátát. Amire szuszog egy nagyot. De hirtelen mögöttem meg szólal egy hang. Zade az a komornyik.

- El nézést nagyúram. - mondja. Mire morgok egyet. S el távolodok tőle. Grace kuncog az ölembe. Huncutul össze nézünk. És mind ketten kuncogunk egyet. Le teszem az ölemből.

- Ne haragudj életem, majd be fejezzük. - suttogom. Mire kuncog egyet.

- Menj nyugodtan drágám. Várni foglak. - suttogja, s egy csókot nyom a számra. Sarkon fordul és lassú léptekkel ki megy az udvarra. Zade felé fordulok.

- Mond Zade mi a helyzet?- kérdezem tőle, miközben Grace után nézek. Aki épp ki lép az ajtón.

- Csak tájékoztatni akartam uram. Hogy az édes apja és édes anyja ma este vacsorára jönnek. Szóltak hogy értesítsem önnek.- mondja kedves öreg hangján. Mosolygok rá egyet.

- Köszönöm Zade, hogy értesítettél.- mondom, s meg veregetem a vállát. - hálás vagyok a szolgálatod ért. Hű vagy a családomhoz. Köszönök mindent.- mondom hálásan. De csak fejét hajt.

- Ugyan uram. Ez a dolgom, hogy hű legyek magukhoz. Önök is gondját viselték a családomnak. - mondja hálásan, majd fejét hajt és ki megy. Mosolygok magamba egyet.

Majd ki megyek meg nézem mit csinál az én kis madárkám. A hinta ül a nagy fa alatt. Nagyon el van gondolkodva. Mögé lépek a kezem az övére teszem. Amivel kapaszkodik a hinta kötelébe. Hátra pillant és kedvesen mosolyog egyet. Kicsit még lökőm a hintával. Amit nagyon élvez, mert kacagni kezd. Imádom mikor nevet. Lassít a hintával és lassan meg áll. Szembe fordul velem. S szorosan hozzám bújik. Na most ki faggatlak.

- Kincsem áruld el nekem. Mit titkolsz ennyire?-kérdezem lágy hangon. Mire rám pillant, bazsalyog egyet. S le hajtja a fejét.

- Majd egyszer meg tudod. - suttogja és végig simít az államon. Vigyorgok rá egyet. Reménytelen lány. Imádom. Akkor meg lepetés lesz belőle. Kíváncsi leszek rá. Mikor akarja el mondani nekem. Fel emelem az állánál fogva a fejét. Úgy nézek a szemeibe. S érzékin az ajkaira tapadok. Hirtelen ismét az ölembe kapom, úgy csókolom tovább. Le ülök vele a hintába úgy olvadunk egymás ajkaira.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Madárka ~《18+》~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora