Rideg🩸☠️⚜️

907 32 19
                                    

Grace

Grace

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


El se hiszem, ma este a jegyese leszek. Majd el ájulok izgalmamba. Izgulok és ideges vagyok egyben. Már nagyon várom. Életem férfia, mindenki előtt fogja meg kérni a kezem. Már neki álltunk készülődni, Kayden egy elegáns fekete szettet vett magára. A szív felett egy rózsával az öltönyén. Jól néz ki, mint mindig. Hát nem vitás, hogy szív döglesztő pasim van. Imádom. Én is fel öltöztem, egy vörös ruhát választottam ki magamnak. A hajam be lett fonva és a fejemen, egy fejdiszként körbe ért. Szeretem, hogy ilyen hosszú a hajam. Kayden ismét rám rakta az ékszereket és a tiara is a fejemre kerül ismét. Nagyon jó érzés.

Mikor készen lettem Kayden elégedetlen mért végig. Huncut és egyben szinte lélegzetet se vesz. Amit én is így érzem. Elém lép és a darákámnál fogva magához húz. Finoman végig simít az ujjai külső részével az arcomon. Jó érzés az érintése.

- Lélegzet elállító vagy madárkám. Tökéletes vagy, mint mindig tesoro. - mosolyog büszkén rám. Én is vissza mosolygok. S meg igazítom a nyakkendőt rajta.

- Te is piszkosul jól nézel ki, drága hercegem. Szív döglesztő vagy.- vigyorgok rá szélesen. Közbe zavarba jövök.

Érzem hogy az arcom teljesen vörös lett. A mit csak egy kacér mosollyal díjazz. Egy lágy csókot nyom az ajkaimra. Majd nyújtja felém a karját. Amit át is karolok és el indulunk ki. Ki lépünk az ajtón és a hosszú lépcsőn le indulunk. Itt a bál termében lesz az estélyi ünnepség. Feszült vagyok miatta. Le érve a lépcsőn Carter és Hans már vár minket. Ismét tátott szájjal néznek.

- Gyönyörű vagy Grace. - mosolyog rám Carter elismerően. Amire mosolyogva biccentek egyet. Hans is meg szólal.

- Újra csak ámulni lehet rajtad. Mámorító vagy.- vigyorog flörtölve. Mire Kayden morogva húz magához.

- Öcsém! Vigyázz a szádra!- morogja neki. Kayden még most se az igazi.

Hamar fel kapja azóta a vizet. Nem tudom mi van vele. Hans is jobbnak látta, ha csendbe marad. Csak biccent neki le hajtott fejjel. Kayden ismét át karol és elindulunk a bál terem felé. Minden lépés után egyre idegesebb és feszültebb vagyok.

Halljuk a nevünket és nyílik az ajtó. Be lépünk, s minden szem pár ránk szegeződik. Ki húzom magam Ahogy Kayden is. És elő veszem azt a stílust, amit Kayden tanított nekem. Kicsit azért közelebb lépek hozzá. Mire rám pillant. Halk hangon duruzsol a fülembe.

- Nyugalom nena. Nem lesz semmi baj, itt vagyok.- suttogja, s a hajamra ad egy puszit. Közbe magabiztosan haladunk a tömegben.

Mindenki el áll előlünk és Kayden-nek fejet hajtanak. Vajon tényleg ennyire befolyásos az én hercegem. Még egyszer se láttam a Maffia oldalát. Ez a kis baleset és amikor még mutatta, hogy tud rideg is lenni. Az egy dolog, de nem láttam még a saját szememmel.

Madárka ~《18+》~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora