Édes ártatlanság 🔥🥵

1.9K 32 3
                                    

Kayden

Én is szívesen meg markolnám úgy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Én is szívesen meg markolnám úgy. Áá Basszameg de Izgató. Ekkor fel vett egy fekete vállpántos felsőt és arra vette rá a felsőjét. Kár hogy annyira takar. Majd előre dől és elkezdi a harisnyát fel venni. Be indult a fantáziám, ahogy be dől előttem. Egy asztalon izgató lenne. Miközben mögötte állok. És meg dönteném közben. Csak úgy csattognék benne. Csak úgy nyögnél, miközben nyikorogna alattunk az asztal. Csak úgy sikítoznál, miközben magámévá tennélek. Nem lennél utána már ártatlan madárka. Áá te lány. Az ártatlan madárka, kibaszott szexi. Ki egyenesedett és fel húzta a harisnyát. Majd a szoknyát is magára vette. Feszül a kis seggén. Me encanta. Mi tesoro mucho te deseo. Imádom. Meg fésülte a haját és össze kötötte. Két tincset kint hagyott a szem hajából. Majd a fejére tette a haj pántot. Jól áll neki ez a haj.

Ekkor nagy lendülettel fordul meg és hirtelen nekem jött. De annyira. Majdnem hátra esett. De meg ragadtam a csípőjét és vissza húztam. Neki esett a mellkasomnak. Kurvára élvezem. Egyenesen a szemembe nézett. Meg lepett volt. Zavarba esetten sütötte le a tekintetét. Közben bazsalyog. Nem tudtam nem nevetni rajta. Hangosan fel kacagtam.
- Imádni való vagy madárkám. - kuncogtam. Mire ő is fel kuncogott. Tetszik mikor nevet. Jól áll neki.
- Ne haragudj az ügyetlenségem miatt. Nem tudtam hogy még bent vagy. - mondta zavarba esetten. Mire csak végig simítottam az arcán. És még pusziltam az arcát.
- Semmi baj belleza. Tetszett. - mosolyogtam rá. Amit viszonoz. Hátrébb állt tőlem. Majd le ült a fotelbe és fel vette a cipőjét. Vissza fel állt.
- Mi lesz a feladatom ?- kérdezi érdeklődve. Jó kislány. Mire le ülök a fotelbe és hátra dőlök. Nyújtottam felé a kezem. Mire oda is jött. Hirtelen meg ragadtam a csípőjét és az ölembe húztam. Most az ölembe ül. Meg leptem vele. Nem számított rá. Zavarba jött és el pirult. Imádom mikor el pirul. Feleltem a fejét az állánál fogva. S lágyan meg csókoltam az ajkait. Amibe bele remegett. El távolodtam tőle.
- Először is be mutatlak a többieknek. Mert amióta itt vagy, azóta csak velem vagy. Ismerkedj össze a többiekkel. Ava-val és Klara-val. Ők is szoba lányok. És először Greta adja a feladatot.
- Értettem Kayden.
- Nekem inkább akkor kellesz majd, ha esteledik és a dolgozó szobámba vagyok vagy a háló szobába.
- Rendben van. - mosolyog rám. Mire fel akart állni, de vissza húztam.
- Hova sietsz kincsem? Ne szaladj annyira.- suttogom. Mire ismét az ajkaira tapadok. Kicsit el távolodtam tőle.
- Csókolj meg mi tesoro. Quiero sentir tesoro. - suttogom a fülébe. Mire nyel nagyot.
- De nem tudom hogy kell. Sose csókolóztam még. - mondja zavarba esetten.
- Pedig nem nehéz. Most akkor fogsz belleza . Tudod te csak próbáld meg. Utánozz kincsem. - mondani neki. Mire ismét meg csókoltam az ajkait. Ő is próbálta. Elsőre nem ment Neki. De adok neki egy kis ösztönzést. Lassan végig simítottam a combját. S a szoknya alá nyúltam. Masszírozni kezdem a két combját. És az ágyékát. Amire szuszogni kezdett. Újra meg csókoltam. Amit ő is sikeresen viszonzott. Lassan és félénken elkezdett csókolni. Ami olyan édes. Bele borzongok. Még a Csókja is ártatlan és tiszta. Ki vettem a kezem. A csókja már magabiztosabb volt. Meg fogtam tarkóját. S szenvedélyes tempóra váltottam. Amitől fel nyögött az ajkaim alatt. Be gerjedtem a nyögése. Ő is viszonozta a szenvedélyét. Imádom ezt az érzést. Lassan egymásba olvadtunk. El lazult a teste az ölembe. Lassan el távolodtam tőle. Olyan lassan váltak szét az ajkaink. Rám tört a vágy. Szuszogva nézett a szemembe. Csillognak a szemei. Édes nagyon. Meg simogattam aza arcát. És fel állt az ölemből. Én is fel álltam.
- Gyere velem madárkám. Be mutatlak a többieknek. -mosolyogtam rá. Mire bólintott egyet. És az ajtó felé indultam vele. Közben meg fogtam a kezét. Kicsi kezei vannak.

Madárka ~《18+》~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora