Minden vágyam ❤️🔥⚜️

1.1K 31 3
                                    

Kayden

Örülök neki hogy Grace tetszik a szüleimnek. Anyám el volt ámulva teljesen. Azt mondta ha ezt a lányt hagyom ki csúszni a kezeim közül. Akkor ő maga fog ki nyírni engem. Eszem ágában sincs hagyni. Senki nem veheti el tőlem őt. Ő az én kismadaram. Aki most olyan boldogan szál. Tényleg lélegzet elállító ebbe a ruhába. Mint egy istennő. Az én istennőm. Mondjuk a kora ellenére elég szexi teste van. Ahhoz képest, hogy 18 éves lesz. Ahhoz képest kibaszott jó teste van. Sok felnőtt nő el bújhat mellette.

Be vittem a zene szobába. Az elég tágas ahhoz, hogy táncolni tanítsam. Van még egy fél órám rá. De szerintem menni fog neki. Hisz olyan ügyes és okos. Imádom. Meg van lepődve, hogy hova hoztam. Érdeklődve néz rám.

-Itt fogok tanulni?- kérdezi kíváncsian. Még mindig imádom, hogy ilyen kis kíváncsi. Hozzá lépek és át karolom a derekát.
-Igen kincsem. Keringőzni tanítalak. Mit szólsz hozzá?- kérdezem mosolyogva. Mire ő is szélesen mosolyog rám. Be kapcsoltam egy hozzá illő zenét. És hozzá lépek.
-Biztos vagy benne, hogy fog ez nekem menni?- kérdezi kicsit bizonytalan hangon. Mire csak kacéran rá néztem.
-Biztos fog menni. Ha bele jössz tesoro. - mosolygok rá. Mire bólint egyet. Egyik kezemmel át karolom a derekát. És közelebb húzom. Meg fogom a kezét a másik kezemmel. S elkezdem neki mutatni a tánc lépéseit. Először nem sikerül. Sokszor rá lép a lábamra. De csak nevetek rajta.

-Gyerünk madárkám. Fog ez menni. Csak szépen lassan. Előre vissza. Jobra hátra és vissza.- suttogom. Közbe a lábamat nézi. Bazsalyogva követi a lepéseimet. Ez cuki. Már a végére eléggé bele jön. Most már magabiztosan csinálja.
-Nagyon ügyes vagy kincsem. - mosolygok rá. Mire zavarba esetten mosolyog rám. S gyors tempóra váltok, gyorsan kezdek vele táncolni. Amire kicsit meg lepődik. De ahogy látom. Nagyon tetszik. Meg állok vele, s körbe forgatom. És a derekánál fogva hátra döntöm. Amire meg markolja a kezem. Nevetek egyet.
-Ne aggódj belleza, foglak életem.- suttogom, s közbe vissza húzom magamhoz. Mosolyog rám egyet. Mire Át karolja a nyakam úgy táncol tovább velem.

Imádom. Meg közelebb húzom. A teste az enyémhez simul. Bizsergés fut végig rajtam. Egyenesen a szemeimbe néz. De imádom ezeket a gyönyörű szemeit. Hirtelen az ajkaira tapadok. Amitől vesz egy nagy levegőt. S viszonozza ő is. Lassan egymásba olvadunk. A derekánál fogva kicsit az ölembe emelem. Amin bazsalyog az ajkaim alatt. Lassan el távolodtam tőle. És mélyen a szemeibe nézek. Egyik kezével gyengéden meg simogatja az arcom. Ami kibaszottul jól esik. Mosolygok rá egyet. S meg fogom a kezét.

-Gyere életem, menjünk. Rögtön kezdődik. - mosolygok rá. s elkezdem ki vinni a teremből. Le megyünk vissza a többiekhez. Épp jókor érkezünk. Mert már a férfi mondja is hogy kezdődik. Egy nyitó tánccal indul. Utána anyámmal kell táncolni. De viszont Grace- nek. Kell Carter-rel és Hans-al is táncolni. Meg az apámmal. Húzós este lesz. Be indul a zene, s madárkámmal elindulok táncolni. Jó érzés vele táncolni. Ebbe a ruhába olyan gyönyörű. Ügyesen táncol. Közben végig a szemembe néz. Suttogva szólal meg.
-Nagyon tetszik, hogy ilyen jól tudsz táncolni. - mosolyog rám. Mire én is mosolygok rá. Kezem az övére kulcsolom. Mire bazsalyog egyet. És a mellkasomra hajtja a fejét. Én pedig az ő fejére.
-Én vagyok a világ leg szerencsésebb férfija. Egy ilyen kis gyönyörűség pottyant az ölembe. - suttogom. Mire meg jobban a mellkasomhoz bújik.
-Ezt inkább nekem kéne mondanom Kayden. Páratlan érzés veled lenni.- suttogja a mellkasomra. Közel ringatózni kezdek vele.

Mivel le lassul a zene. A hátam mögé nyúlok és a hátsó zsebemben lévő rózsa szálat felé nyújtom. Az arcán meglepettséget fedezek fel. És el pirul teljesen. Kedvesen mosolygok rá. Mire el veszi a virágot, s bele szagol. Közbe a mellkasomra hajtja újra a fejét.

Madárka ~《18+》~Where stories live. Discover now