Grace
Nem tudom mi történt Kayden-nel. Teljesen el tűnt. Nem jön ki a dolgozó szobából, amióta túl messzire ment. Engem is kerül. És nem beszél senkivel. Aggódok érte nagyon. Félek hogy hülyeséget csinál. Remélem nem csinál semmit magával. Hiába próbálom keresni. Nem beszél velem és nagy ívben kerüli a közelségem.Mi történt vele. Nagyon aggódom érte. Nem hajlandó beszélni velem. És senkivel se. Ha ki is jön a szobából. El tűnik azonnal. Esélyem sincs rá. Hogy beszéljek vele. Pedig már két hét telt el azóta. Teljesen be zárkózott. Akkor is beszélni fogok vele. Ha törik ha szakad.
Fel megyek az emeleten lévő dolgozó szobája felé. Szóltam a fiúknak, hogy ha esetleg valami baja lenne. akkor legyenek kéznél. Nem is haboznak. Az emeleten lévő nappaliba ülnek le. Az közel van a dolgoz szobához. Én nem félek tőle. Aggódok érte. De muszáj meg beszélni ezt. Lassan az ajtóhoz megyek. És ki nyitom. De nem számítok arra ami bent vár.Az egész szoba berendezés ripityára van törve. A szekrények üvegek be terítik a padlót. A törött bútor darabok a szoba minden részén. S az aszalt is be van horpadva és ketté van törve. Minden üveg és tükör be van törve. A kanapé huzatja is szét van szaggatva. Mint ha bomba robbant volna. Basszus. Mi történt veled Kayden.
Ekkor meg látom ahogy a fürdőbe van. A mosdó kagyló felé hajolva. Látom a padló tiszta vér. Uram isten. Mit művelt magával. Lassan oda megyek. Ingerült szuszogás hallatszik. Latom a karján folyik a vér. Mire halk hangon meg szólal.
- Menj ki! Nem akarok senkit se látni!- morogja. De csak sóhajtok egyet. Meg állok az ajtóba.
- Még engem se?- kérdezem tőle halk hangon. Mire rám kapja a tekintetét. A szemei vörösek. És fekete a szeme alatt. Meg viselt arca van. Tele feszültséggel és dühvel. A két kezéből és karjából folyik a vér. Aggódóan lépek közelebb, de rám szól.
- Nem Grace! Állj meg ott! Ne gyere a közelembe! Maradj távol tőlem! Nem vagyok kiszámítható állapotban! - mondja. De nem igazán hat meg. Meg állok előtte. De ő hátrébb lép.Meg fogom az egyik csuklóját. De valami nagyon nincs rendbe vele. Hirtelen ki rántja a kezét. És meg ragadja a torkom. Erősen a falnak szorít. Mi van vele. Szaporán veszi a levegőt. És egyre erősebben szorítja a torkom. Az én nyakam is véres lett a kezétől.
Lassan meg fogom az alkarját . És gyengéden simogatni kezdem. El veszem a kezét a nyakamról. És közel lépek hozzá. Hátrébb akar lépni. De hirtelen át ölelem. Mire vesz egy nagy levegőt. És hirtelen erősen ölelni kezd. És zokogás tört ki belőle. Ingerült zihálás üti meg a fülem. .
- Mi történt veled? Miért kerülsz engem?- kérdezem suttogva.
- Menj a közelemből. Túl veszélyes most ezt csinálnod. - mondja. Mire fel nézek rá.Az arcát kezdem nézni. Olyan kimerült. a szemei karikás. És fekete a szeme alatt. Az arca meg van törve. Istenem mi van vele. Meg fogom a Csuklóját és ki viszem a fürdőből. Le ültetem a kanapéra. Ami még maradt belőle. Majd a szekrényből ki veszem. A fertőtlenítőt és kötszert.
Oda lépek hozzá. És elkezdem a karját le kezelni. Szét vágta valami. Biztos az üveg. Szisszen egy nagyot. Ahogy kezelem a mély sebeit. Mire rá nézek. És be kötöm a karját. Fel akar állni. Na most nem rázol le ilyen hamar. Vissza tolom. És hirtelen bele ülök az ölébe. Fel gyorsul a légzése. A két kezem közzé fogom az arcát. És lassan simogatni kezdem.
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...