Nem félek ❤️☣️💥

1.5K 23 4
                                    

Grace


Istenem ez a pasi

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Istenem ez a pasi. Áá ez nem igaz. Hogy tudott így hozzám érni. Őrjítő volt. Olyan jól csinálta. Tényleg nem kispályás. Látszik rajta hogy tapasztalt. És tudja mit csinál. Szóval ilyen érzés. Nagyon forró, bizserget mindenem. Jól esett nagyon. Ez különleges éjszaka volt. Nem gondoltam volna, hogy ez ennyire jó érzés. Forró érzés ez a bizonyos gyönyör. De olyan furcsa. Egy Maffia vezér aki világ hírű. Egy Maffia dinasztia feje. És egy 17 éves lánnyal még is mennyire óvatos tud lenni. Érdekes. Vajon milyen lehet, ha nem ilyen kedves és gyengéd?

A mellkasán fekszek és a hátamat simogatja. El tűnők mellette. Ami ijesztő is, de egyben nyugtató hatású. Legalább is úgy érzem. Ekkor rá nézek. De eközben végig nézek rajta. Tényleg kibaszottul jól néz ki. Érdeklődve figyel.

- Tetszik, amit látsz belleza?- kérdezi kedves hangon. Mire a szemeibe nézek

- Nagyon jól nézel ki. Hatalmas széles testalkatod van. Basszus. - mondom mire nyelek egy nagyot. Huncutul el mosolyodik. És ismét meg fogja a kezem és a mellkasára teszi. Majd az ő kezét el veszi az én kezemről.

- Vizsgáld meg, ha annyira tetszik neked nena.- suttogja. S közben fel emeli a fejem. Érzékin az ajakimra tapad. Jól esik nagyon. Lassan el távolodik tőlem. Fel nézek rá. Közben a mellkasát cirógatom az ujjaimmal. A tekintetem találkozik az övével. Idéző szempár az biztos. Ekkor meg szólal.

- Hogy lehetsz ennyire édes te lány? Amilyen kicsike vagy, olyan édes és ellenállhatatlan vagy. - kérdezi, s közben végig simít az államon.

- Úgy gondolod Kayden?- kérdezem kíváncsian. Ki gondolná hogy a világ leg híresebb dinasztia feje. És egy 17 éves kislány fogást talál rajta. Amit senkinek se sikerült találni rajta. Hallottam pletykákat róla. De azzal az énjével még nem volt szerencsém találkozni. De lehet, hogy jobb is. De kíváncsi vagyok, hogy tényleg igazak e a pletykák. De nem szereti ha bizalmas kérdéseket tesznek fel neki. De olyan mintha gondolat olvasó lenne.

- Mire vagy ennyire kíváncsi tesoro?- kérdezi egyből. Tényleg gondolat olvasó.

- Nem akarok bizalmaskodni. Mert nem tartozik rám. - suttogom halk hangon. Az állam alá nyúl és fel emeli a fejem.

- Hallgatom. Mire vagy kíváncsi édes?- kérdezi kedves hangon. Bizonytalan vagyok.

- Csak egy kicsit jobban meg szeretnélek ismerni. De nem akarok szemtelen lenni. - suttogom meg mindig.

- Biztos, hogy meg akarsz engem ismerni? Nem valami szép. Lehet jobb ha nem tudod milyen is vagyok. - mondja, mire bólintok neki. De el mosolyodik és fel könyököl.

- Tudom nem szereted. - suttogom

- De a te kedvedért kivételt teszek. De ígérd meg, hogy nem fogsz félni utána tőlem.- mondja. Amit nem tudom mire ért. De rá bólintok.

Madárka ~《18+》~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant