Kayden
Elég maga alatt van. Főleg amióta tudja, hogy nem tud járni. Nem hajlandó ki kelni az ágyból. Nagyon rimánkodni kell neki. Hogy rá vegyem, ki szállni az ágyból. Nem hajlandó ki szállni az ágyból. Teljesen magába van fordulva. De nem tetszik nekem rajta valami.
Elég sápadt mostanában. De nem jövök rá miért. Remélem nem beteg. Akár hányszor kérdezek rá. Mindig el tereli a témát. Mintha titkolna valamit. De úgyis ki szedem belőle. Nem sokáig marad már titok. Most is ül az ágyon és mered az ablakon ki. Sóhajtok egy nagyot, majd mellé ülök az ágyra.
- Mi a baj Grace? Mi bánt ennyire?- kérdezem tőle, s meg simogatom a hátát. Rám pillant.
- Nem érdekes.- mondja suttogva. Reménytelen lány. Makacs nőszemély.
- Ne makacskodj már tesoro. Addig úgyse hagylak békén. – mondom neki magabiztosan. Sóhajt egy nagyot.
- Hát nem érted! Nem tudok járni! Semmit se tudok magamtól csinálni! Rossz érzés hogy ki kel szolgálni!- morogja és a hangja is meg remeg. Sajnálom, hogy ilyen nehéz számára. Ez egy újabb küzdelem. Amivel még kell birkózni.
- Édesem, nyugodj meg kérlek. Most rajtam a sor, hogy én szolgáljalak ki. Eleget szolgáltál már. Rajtam a sor, hogy minden vágyad ki elégítsem. Ennyi jár neked is. Ne átok ként tekintsd. Imádlak ki szolgálni és kényeztetni. – mosolygom neki kedvesen.
És meg cirógatom az arcát. Muszáj lelket önteni bele. Annyi mindenbe mellettem állt. És hű volt hozzám. Nem mondott le rólam akkor se, ha nem érdemeltem meg. Hálával tartozom neki érte. Amit bizonyítok is. Az én egyetlen szerelmem.
- Köszönöm Kayden. Ez most nagyon meg érintett. De nem akartam. Hogy miattam, ki kelljen szolgálni. Nekem kéne téged, nem fordítva. – mondja bűn bánó hangon. Drágám. Azt hiszi tehet erről.
- Ebben tévedsz kincsem. Soha többet nem kell ki szolgálnod engem. Nem a szolgám vagy. Hanem életem szerelme. Az egyetlen és a leg első. Felejtsd el hogy szolga vagy. Már nem vagy az és soha többet nem leszel az.- mondom neki. S fel emelem a fejét az állánál fogva. A szemeibe nézek, s finoman végig simítok az arcán.
- Komolyan mondod Kayden? De akkor is rossz érzés, hogy semmit se tudok magamtól csinálni. – mondja remegő hangon. Mire rá mosolygok, s fel emelem a fejét hogy rám nézzen. Egyenesen a szemeibe nézek.
- Drágaságom nyugalom. Imádlak kényeztetni. Most rajtam a sor, hogy minden apró kérésed lessem. Még érdemled, hisz annyi mindenbe mellettem álltál. Meg akkor is, ha nem érdemeltem volna meg. De te akkor se mondtál le rólam. Én se mondok le rólad. Te az én úrnőm vagy. S az én egyetlen istennőm. – mondom neki maga biztosan. És egy érzéki csókot leheltem az ajkaira. Le hunyja szemeit és az ajkai is meg remegnek az én ajkaim alatt. Lassan el távolodok tőle. Mire végig cirógatom az arcát.
- Köszönöm Kayden, még mindig hihetetlen vagy. Meg mindig alig tudom el hinni. Hogy képes vagy ennyire szeretni engem. Mikor bárki a tiéd lehetne. – mondja suttogva. Drága madárkám. Pedig senki se kell rajta kívül.
- No quiero a cualquiera. Sólo te quiero a ti. Eres mi vida, mi todo. La primera y la única. Sólo tú me tocas, nena.
/
Nem akarok akárkit. Csak téged akarlak. Te vagy az életem, a mindenem. Az első és egyetlen. Csak te érhetsz hozzám, bébi.- mondom neki határozottan, s egyenesen a szemeibe nézek.Ami még mindig olyan gyönyörű és egyedi. Meg mindig ugyan az a láng lobog benne. Mint leg először. Imádom a gyönyörű kék szemeit és a gesztenye barna haját. Ezt a fehér bőrét és az élénk rózsaszín csinos ajkait. Finoman végig simítok az arcán.
- A mis ojos, eres la mujer más bella del mundo. Eres dulce, única e impresionante, mi pájaro. Eres excepcional y especial. Eres el fuego que me mantiene vivo.
/
Az én szememben te vagy a legszebb nő a világon. Édes, egyedi és lélegzetelállító vagy, madaram. Kivételes és különleges vagy. Te vagy a tűz, ami életben tart.- mondom neki kacéran. Büszke vagyok rá. Hogy ilyen kurva jó csaj van mellettem.- Mi querido príncipe. Tú lo eres todo para mí. No tengo otro deseo. Sólo estar en tus brazos. Tú me enseñaste a luchar. Te amo, Kayden.
/
Kedves hercegem. Te vagy a mindenem. Nincs más vágyam. Csak a karjaidban lenni. Te tanítottál meg harcolni. Szeretlek, Kayden.- mosolyog lágyan rám. Úgy érzem el olvadok. De imádom ezt a lányt.- Gyere kincsem, vegyél egy jó meleg fürdőt. Jót fog tenni kincsem. – mosolygok majd fel állok. És oda lépek hozzá. Az ölembe veszem menyasszony pózban. De suttogva meg szólal.
- Meg próbálhatok magamtól menni?- kérdezi halk hangon. Mosolygok rá egyet.
- Jól van kincsem, de csak lassan. – mondom neki, majd le teszem az ölemből és mögé lépek. Teljesen magamhoz nyomom a hátát, hogy meg tartsam. Majd meg ragadja a kezem és erősen szorítja. Nem igazán bír meg állni a lábán.
De lassan lép előre egyet. Hatalmas sóhaj hagyja el ajkait. Majd meg egyet lép. De meg csuklik a lába. Én pedig magamhoz nyomom újra. Míg vissza nem tér az egyensúly érzéke. Újra lép előre egyet. De meg rogyott a lába. Magam felé fordítom.
- Inkább hagyd, hagy vigyelek. Nem akarom, hogy össze törd magad nekem. – mondom neki, de el fogja a kezem. Mielőtt fel venném az ölembe. Imádom ezt a makacs nőszemélyt. Újra meg fordul.
- Kérlek Kayden, had próbáljam meg újra. Ha nem megy akkor engedem. – mondja, s bólintok neki. Ismét magamhoz nyomom. De a füléhez hajolok.
- Képzeld úgy mintha táncolni tanulnál. Csak lassan, lépésről lépésre.- suttogom. S kicsit ringatózok vele. Majd ismét meg szólalok.
- Tedd először egy lábad előre. Mintha keringőzni tanulnál. Csak lassan.- mondom neki. Mire lassan előre teszi a lábát. - Ügyes vagy kincsem. Most tedd mellé a másikat is . És szépen fokozatosan. – mondom ismét suttogva.
Mire mély levegőt vesz és ismét előre lép egyet. Mire ismét tesz egy újabb lépést. Majd kicsit hátrébb állok tőle. De nem engedem el. Az egyik kezem az oldalára teszem, úgy tartom. De a másik tovább fogja a kezét. Mire ismét lép egyet. De remegnek a lábai. Hirtelen szisszen egyet. Gondolom a seb miatt. Egyből oda lépek és neki dől a mellkasomnak. Elsőre elég volt ennyi is. Meg fordítom és fel veszem az ölembe. Eléggé kapkod a levegő után.
- Nagyon ügyes voltál kincsem. Fog ez menni de idő kell. Ez is nagy előre haladás kincsem. – mosolygok rá miközben a fürdőbe viszem. És le teszem egy pillanatra. Le ültetem a székre ami neki lett oda készítve. Meg simogatom az arcát és egy lágy csókot nyomok a csinos szájára. Amire bazsalyog egyet. Imádom.
Sziasztok! 🥰😊
Van egy találós kérdésem. Van valakinek tippje mi Grace titka? Kíváncsian várom a válaszokat.😊😁🤫
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...