Grace
Csak fekszek a mellkasán és a hasát cirógatom az ujjaim hegyével. Rá pillantok, s csak nézem. Mit reagál. De csukva van a szeme. De mosolyog közben. Ez nagyon cuki. Adok az arcára egy apró puszit. És a nyakához bújok. Meg jobban magához húz. És a meztelen hátam kezdi cirógatni.Féltem hogy nagyon fájni fog. Ha el veszi a szüzességem. Egy picit fájt. De nem volt vészes. Nagyon jó érzés volt. Sose hittem volna. Hogy ez ilyen jó és bizsergető érzés. Suttogva szólalok meg.
- Köszönöm ezt a felejthetetlen élményt. Nagyon jó érzés volt.- suttogom a nyakába. Mire el távolodik. És gyengéden meg simogatja az arcom egyik kezével. S kicsit fel emeli.
- Azt akartam, hogy élvezd. És hogy felejthetetlen éjszakád legyen.- mosolyog rám. S érzékin az ajkaimra tapad.Kezével végig simít a meztelen oldalamon. Végig a csípőmig. Olyan lassan siklik a keze. Szuszogni kezdek tőle. Az ágyékomon kezd körözni az ujjaival. Ami teljesen fel hevít. Közbe hevesen tapad az ajkaimra. Hirtelen rám mászik. S szét teszi a lábaim. Le támadja a nyakam és csókolgatni kezdi. Közbe lassan belém hatol ismét. Fel nyögök egyet.
- Ahh ...ne...Kayden!– nyögök egy nagyot. Lassan mozogni kezd bennem. Be és ki. Lassan majd egyre gyorsabb tempóra vált. A nagy férfiassága ki tölt teljesen. Nagy férfiassága van. Nagyon élvezem, hogy bennem van. Ő is nyögni kezd tőlem. És egyre hevesebben jár bennem. A vállaiba markolok úgy nyögök nagyokat. Már kis híján sikítok. De nagyon élvezem. Le támadja az ajkaimat és vadul tapad rá. Közbe minden lökés egyre erősebb.
- Kayden.....ahh....ahh....túl gyors....ne.- nyögőm a szájába. Mire csak huncutul vigyorog az ajkamra.
- Ez az édes. Nyögjél csak. Hallani akarom. Minden remegését érezni akarom. – zihálja a számba. Közbe meg jobban bele nyomja magát. Tövig bennem jár. Lüktetni kezdek tőle. Nem sok kell hogy a csúcsra kerüljek.
- Édes istenem....ahh....ahh....Kayden.....de jól csinálod.....ne...hagyd abba....ah....ah...ne. – sikítok fel alatta. Remegni kezdek. Közbe hevesen jár benne. A puncim annyira lüktet tőle. Hirtelen tövig belém nyomta magát. És már jön is a gyönyör. A hatalmába kerít teljesen. Remegek és sikítok tőle. Ő is morog egy nagyot.
- Ahh...bébi.....de jó vagy.....ahh.- morog a számba és az ő teste is meg remeg. Érzem ahogy lüktet a férfiassága bennem. Én is lüktetek elég rendesen. Sikítva önt el teljesen a gyönyör.
- Kayden....ahh...ahh....ne!- sikítok és meg remeg mindenem. Ahogy neki is. Zihálva csuklik a feje a nyakamba. Istenem de jó érzés. Lassan ki húzza belőlem. S érzékin meg csókol. Mellém fekszik. És magához húz, még mindig csak szuszogok. Erősen a karjai közzé húz.
- Úgy imádom ezt az édes tested bebé. – suttogja a fülembe és egy ujjával fel emeli a fejem.
- Isteni vagy Kayden. Én is imádlak téged. És minden mozdulatod. – mondom mosolyogva. Mire lágyan el mosolyodik. Én pedig a mellkasához bújok. A fejem kezdi simogatni. És a fejét az enyémre hajtja.
- Mi dulce pajarito. Cuánto te quiero. Por fin eres mío. Cumpliré mi promesa. Te quiero, mi pequeña belleza. / Az én édes kis madaram. Mennyire szeretlek. Végre az enyém vagy. Megtartom az ígéretemet. Szeretlek, kis szépségem.- suttogja a hajamba, közbe egy puszit adok rá. El mosolyodtam.
- Yo también te quiero. Quiero estar contigo cada minuto. En tus brazos. No quiero nada más. / Én is szeretlek. Minden percben veled akarok lenni. A karjaidban. Nem akarok semmi mást.- suttogom neki. Mire szorosan magához ölel.
- Mi único amor. La única chica. Que me acepta y me ama así. Lo eres todo para mí. Y nunca te abandonaría, mi amor. Eres mi diosa. / Az egyetlen szerelmem. Az egyetlen lány. Aki elfogad és így szeret engem. Te vagy a mindenem. És soha nem hagynálak el, szerelmem. Te vagy az én istennőm.- suttogja , s fel emeli a fejem.Egyenesen a szemembe néz. Csillognak a szemei. Ez a férfi tényleg szeret engem. Érdekes. Kislány vagyok hozzá képest. És mégis mennyire képes szeretni.
- Somos muy parecidos. Tú quieres lo mismo. Eres una persona de sentimientos. Como yo o cualquier otro. Porque eres un príncipe de la mafia. Tú también mereces amor. Sé que por eso me quieres tanto. Porque has estado sin él. Igual que yo. / Nagyon hasonlóak vagyunk. Ugyanazt akarjuk. Érzelmekkel rendelkező ember vagy. Mint én vagy bárki más. Mert te a maffia hercege vagy. Te is megérdemled a szerelmet. Tudom, hogy ezért szeretsz engem annyira. Mert te már voltál nélküle. Pont mint én. – suttogom. Közbe meg csókoltam a mellkasát. És hozzá bújok. Meg leptem ezzel.
- ¿Cómo lo sabes, cariño? Eres una chica increíble, mi vida. Realmente eres la perfecta. El amor de mi vida. Nunca he sentido nada igual. Como lo que siento por ti. / Honnan tudod, édesem? Te egy csodálatos lány vagy, édesem. Tényleg te vagy a tökéletes. Életem szerelme. Soha nem éreztem még ilyet. Ahogy irántad érzek..- suttogja vissza. És erősen ölel magához. Ez olyan jól esik. A lelkem említett is meg melengeti vele. Az én drágám.
- Nunca he estado enamorada. Pero me alegro de que seas el primer hombre de mi vida. Es una sensación incomparable estar contigo. Estar en los brazos de un hombre como tú. Nunca soñé con estar en tus brazos. Que un hombre así me amaría. / Soha nem voltam szerelmes. De örülök, hogy te vagy az első férfi az életemben. Páratlan érzés veled lenni. Egy olyan férfi karjaiban lenni, mint te. Soha nem álmodtam arról, hogy egyszer a karjaidban leszek. Hogy egy ilyen férfi szerethet engem.- mosolygok rá.Mire szélesen vissza mosolyog. Meg fogja az állam és érzékin az ajkaimra tapad. Imádom. Életem pasija. Csakis mellette akarok lenni. Őt szeretni. Drága Kayden. Úgy szeretlek. Rá néztem. Már nyugodtan szuszogott mellettem. Cuki szuszogás jön belőle. Hozzá bújok és én is le hunyom a szemem.
Reggel ahogy fel kelek megy szuszogva alszik. Cuki pasim van. Fel kelek és fel veszem az ingét. Négyszer bele férek. De imádom. A mellkas részébe mélyen bele szívok. Az illatát szagolom. Imádom Kayden markáns férfias illatát. Ez a citrusos illat. Ki készít. Le mentem a konyhába. És neki állok reggelit csinálni. Meg kávét főzni.Már majdnem kész vagyok. Mikor érzem, hogy át karol valaki. A csípömnél fogva. S a nyakamba csókol. Végig fut a hideg rajtam. S álmos hangon duruzsol a fülembe. Ismét az a nagyon rekedtes hangja van. Mint amikor még álmos.
- Jó reggelt szerelmem. – suttogja a fülembe. El mosolyodok és meg fordulok. Az azúr kék szemei vidáman csillognak. Boldogság árad belőle. Át karolom a nyakát.
- Neked is jó reggel szívem. – mosolygok vissza. Mire magához húz a csípömnél fogva. S érzékin az ajkaimra tapad. Közbe neki nyom a szekrénynek. Veszek egy mély levegőt és viszont csókolom én is. Közbe a tarkóját kezdem simogatni. Bele mosolyog a csókba. És az ölébe emel. És a hátam simogatja. Levegő híján válnak szét az ajkaink. Mélyen bele néz a szemembe. És a homlokát az enyémnek nyomja.
- Imádlak szerelmem. – suttogja. Mire mosolygok egyet rá.
- Én is téged drága Kayden. – suttogom vissza. Mire ismét meg csókol. Lassan el távolodik tőlem. És le tesz. Érdeklődve néz mögém.
- Mi jót csinálsz tesoro?- kérdezi kíváncsian. Mire csak vigyorgok egyet.
- Reggelit csináltam neked drágám. – bazsalygok rá. Mire kedvesen rám mosolyog. És homlokon csókol.
- Köszönöm szépen kincsem. – mondja, mire a kezébe adom a reggelit. Le ülünk meg reggelizni.Utána kicsit össze pakolunk magunk után. És Kayden Úgy dönt. Sétálunk egyet. Tetszik ez az ötlet. Fel öltözünk mind ketten. És el is indulunk sétálni. Jól el beszélgetünk közben. Néha lopott egy csókot tőlem. Hihetetlenül szeretem őt. Vele egy életen át képes lennék élni.
YOU ARE READING
Madárka ~《18+》~
Teen Fiction" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...