Téged akarnak 🌶🔞

2.2K 24 0
                                    

Kayden

Ez a csaj, ki készít teljesen. Annyira kívánom őt. Úgy be indultam rá. Kibaszottul kívánlak Grace. Jobban jársz ha féken tartasz. De pont ő kért arra, hogy folytassam. Őrjítő érintése van. Ahogy a mellkasomat cirógatta kezeivel. Fel morogtam tőle. Úgy fel izgultam rá. Rendesen áll a farkam rá. De meg ígértem neked. Hogy nem fosztalak meg az ártatlanságodtól. Bár most biztos meg tudod milyen el élvezni. Ha ennyire akarod akkor meg kapod édes. De nem úszod meg szárazon. Most biztos a nevemet fogod sikítani.

Lassan csókolni kezdem az ajkait. Lassan és finoman. Azt akarom hogy el lazuljon teljesen. És nekem adja magát. Nem fogom ágynak dönteni még. Meg látásom szerint. Szerintem elég lesz az ujjam és a nyelvem is. Ahhoz hogy ki elégítsem. Csak egy kis ízelítőt kap belőle. Hogy mi fog várni rá mellettem. Bár szívesen ágynak dönteném. De nem teszem. Arra még nem áll készen. El távolodtam tőle kicsit az ajkaimmal. A tekintete olyan forró. Lángolnak a gyönyörű kék szemei. Imádom. Suttogva szólalok meg. Még én is meg lepődők a rekedtes hangomon. Amin tisztán lehet hallani. Mennyire is vagyok rá.

- Biztos akarod édes? Ha elkezdem nem fogok le állni. Míg a csúcsra nem küldelek. - suttogom rekedtes hangon a Fülébe. Bizsereg mindenem.

- Sí Kayden. Kíváncsi vagyok rá. Bár félek egy kicsit. - suttogja vissza.

- Nem kell félned. Nem foglak meg dugni ne aggódj. Csak kényeztetni akarlak kicsit.

- Milyen ez a kényeztetés?- kérdezi kíváncsian. Ja tényleg még hozzá se értek. Érintetlen. Vagyis csak volt. Mert most már biztos nem leszel az belleza

- Látszik hogy sose értek még hozzád. Édes tudatlanság. Ha engeded magad. És el lazulsz meg tudod milyen érzés.

- Mond el kérlek. - suttogja. Közbe át karolja a nyakam.

Felé mászok es rá engedem magam. De a könyökömmel tartom magam. Még ki lapítom a végén szegényt. Figyelmesen nézi az arcom. A szememen időzz a tekintete, majd az ajkaimra téved a tekintete. Huncutul el mosolyodok. S lágyan meg csókolom. Tudom hogy úgyis azt akarja. Lassan el távolodok tőle. Közben gyengéden az alsó ajkába harapok. De még mindig az ajkaimat nézi. Mutató ujjával végig simít az ajkaimon. Óvatos érintés. De édes. Ismét egy csókot nyomok az édes kis szájára. Mire el mosolyodott.

- Édes vagy nagyon. Imádni való vagy nena. - suttogom az ajkaira.

- El mondod akkor nekem, hogy mit fogsz csinálni most velem?- kérdezz rá ismét. Milyen kis kíváncsi. Tetszik.

- Na jól van. De attól hogy el mondom, engedni fogod magad? - kérdezek rá miközben fel könyöklők mellette. És a gyönyörű hosszú barna haját cirógatom.

- Igen meg próbálom. - suttogja. Erre el mosolyodok.

- Na jól van kincsem. Először az ajkaiddal kezdem. Először lassan és lágyan csókolnám. Majd egyre szenvedélyesen. Míg szuszogni nem kezdesz az ajkaim alatt. Ezzel meg adom a kezdő löketet. Utána a nyakadat csókolgatnám végig a mellkasodig. Utána a csinos kis melleid következnek. - mondom neki. S végig nyalom az ajkam. S Ő is be harapja a saját ajkát.

- És utána?- kérdezi kíváncsian. De imádom.

- A nyelvemmel izgatnám a melleid. És csókolgatnám őket. Míg fel nem nyögsz tőle. Utána haladnék tovább a hasad felé. A nyelvemmel végig nyalnám a hasad. Amire biztos fel nyöszörögsz.

- Óó.... öm....ez érdekes.- suttogja. Amin mosolygok egy jót.

- Aztán a hasad alját csókolgatom. haladok a csinos combjaid felé. De közben kezemmel masszíroznám a melleid. Míg ajkammal a csinos kis bugyidhoz nem érek.- suttogom a fülébe. A légzése elég szapora. Úgy látom a szavak is eleget tesznek. Jó munkát végeznek a szavaim. Úgy látom. Édes nagyon.

Madárka ~《18+》~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora